Dünya / Marcus 🥃 🌍

181 127 28
                                    

Güneş ısısının derecesi kaçtı bilmiyorum. Bu kavurucu değil , adeta öldürücü sıcaklardı. Eğer serap görmüyorsam , Septia'nın üzerindeki Marcus'tan başkası değildi.

"Shara , oradaki insanı sen de görüyor musun ? " Susuzluktan dudaklarım kurumuştu.

" Görüyorum Sarah " Shara fazlası ile mahcup olsa bile suçluydu. Fakat belki bu ikimizin arasında kalabilirdi.

İlk defa bir ruh yanımdayken rahatsız olmuyordum. Diğerlerinde hissettiğim korku , Shara'da beni esir alamıyordu. Ona güvenmesem bile , güvenmek zorunda hissediyordum.

" Shara o Greta'nın karşılığında lir-i istediği insan" heyecanlı bir şekilde ses tonum yükselmişti, baş parmağımla onu işaret ederken.

Shara yüzüne olduğundan daha da donuk bakıyordu .

" Seni mutlu edecek bir şey değil bu evet ama en azından paylaşabilirdik Shara ". Kendisini iyi hissettirmek amacıyla söylediğim de, yüzü daha da düştü.

"Sarah "

"Efendim ? " Gözüm yaklaşan Septiadaydı. Zavallı at , dilini susuzluktan dışarıya çıkarmıştı.

" O bir ruh " üzgün tonlamaydı.

" Ama o Marcus ? Nasıl yani ? "

" Onu uzaktan da olsa anlayabiliyorum"

" Bir- bir dakika "

Koşarak septia'ya geldiğimde , Marcus'un ruhunu görmek beni, onu değil beni öldürmüştü..

Benim Marcus'um ölemezdi ! Greta onu öldürmüş müydü ? Bu asil görevi yarıda bırakmayacak olsam bile , içimin son defa nasıl yandığını unutmayacaktım .

"Marcus !!"

"Sarah " yorgun Marcus'un yüzü gülüyordu .

"Sarah " yorgun Marcus'un yüzü gülüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Gözlerimden iradem dışında düşen yaşlara engel olamıyordum. Marcus bu boyutta olsa dâhi , istediğim şekilde getirilmemişti. Kim bilir ne şekilde , nasıl ? Canı yanmıştı..!

" Marcus , neden bu haldesin . Öldüğüne inanmak istemiyorum hayır hayır "

" Sarah spor sonrası, koltuğumda birşeyler içip dinleyecekken, aniden kalbime bir kramp girdi, ve işte buradayım " Marcus , şoku atlatamamış bile olsa , içim de fırtınalar kopuyordu o an.

Greta onu getiricem derken, ruhundan bahsetmişti. Ve bunu bana söylemeden .

" Marcus iyi misin ? Nasıl hissediyorsun?" Kıvırcık saçlarını avuçlarımın arasına aldım.

" Ben neredeyim ? Sen neden buradasın "

" Sakin ol , herşeyi konuşacağız " diyerek alnına dudaklarımı bastırdım, gözlerimden yaşlar akarken .

Merkür'ün Son Vârisi ( Burçlar ) seri 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin