Merhaba Sarah / yay burcu endişesi

146 113 15
                                    

Arkası dönük yüzünü göremediğim o kadın, şuan yarım metreden az bir mesafede yakınımdaydı.

"DUUR!!"

" LÜTFEN BANA KENDİNİ GÖSTER!"

Kadın bir süre hareketsiz kaldıktan sonra , yüzünü bana döndü. Kızıl saçları ilk olarak görünüyorken , pelerinin şapkasını elleriyle başından sıyırırken yüzünü ilk defa gördüm. Bu bendim bana çok fazla benziyordu. Evet heyecan basmıştı, klan ( diğer ruhum) karşımdaydı. Hangi ağırlıklı yönüm oydu bilmiyorum. Belki merhametli, yardımsever olan oydu , belki de acımasız ve öfkesini hırsının önüne başka herhangi birşey koyamayan oydu.

 Belki merhametli, yardımsever olan oydu , belki de acımasız ve öfkesini hırsının önüne başka herhangi birşey koyamayan oydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ruhlar alemindeydim. Ve klanım antlaşmaya rağmen neden buradaydı ?

" Sarah ? Sana SA-SARAH mı demem gerekiyordu ? "

" Merhaba Sarah , ben zaten senim."

" Neden saçların daha farklı " aklıma ilk gelenin bu olması peki.

" İçindeki acımasız ve daha mantıksal, savaşçı halinim."

" Neden buradasın Sarah ? "

" Bir sadakat yemini edildi. Unuttun mu ?"

" Bununla mi alakalı ?"

" Hades ve Greta beni hapsettiler. Ve Artemis'in sürgün edilen sana saldıran şu vârisi , kendisi buraya sürgün edilmişti. "

" Sana nasıl yardımcı olabilirim "

" Sarah bizi koru, koruyalım. Bu âlemden Hermes ve bizimle beraber çıkacağım. Fakat , bu yemini bozmak biraz zorlayacak öyle kolay değil."

" Ne gerekiyorsa yapılacak "

Kendimle konuşuyor olmam, çok ilginç gelse bile tam bir şey daha soracakken

" Sarahh beni duyuyorsun değil mi " Hermes astral seyahat ortasında kaybolduğumu düşünmüştü.

" Ona yanıt veremezsin , sana kaybolmak için seslendi " klanım cevapladı. Çok güzel bir görünüme sahipti ve fazla akıllıydı.

" Hep benimle miydin?"

" Yemin edene kadar sık sık seni ziyaret ediyordum. Bazen izliyor , bazen kontrol ediyordum."

"Biliyor musun hissediyordum"

" Bunu isteyerek yapıyordum. Seninle konuşabilmeyi çok istedim fakat o lanet olası antlaşma--"

" Tamam geçecek , endişelenme. Seni buradan çıkarmam gerekiyor "

" Marcus nasıl ? " Klan.

" Ahaha Marcus iyiydir . Şimdi bize odaklanalım "

" Sarah elementini hiç kullanmıyorsun. Biz diğerlerinden güçlüyüz "

" Sensiz zayıf hissediyordum. " Dedim

Merkür'ün Son Vârisi ( Burçlar ) seri 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin