"bana söz ver .."
"Ney içindi ?" tek kaşını kaldırarak.
"Tüm bunlar son bulacak"
"Seni temin ediyorum Sarah , hepsinden azad olucaksın birgün "
"Sen-n gerçek misin ? "
O duru , atletik ellerini yanaklarıma yaklaştırıp yol yanağımdan düzen gözyaşımı sildi. Zeki , kurnaz , çevik tanrı yüzüme bakmaya başladı etrafımızda ışıklar saçarken.
"Tüm kardeşlerimle görüşmem gereken bir konumuz var , sonrasında biz yeniden vâr olucaz bu topraklarda.."
"Her--mes " nefesim kesiliyordu.. devam ettim.
" Antlaşma ney için yapıldı ? "
"Sarah anlattığımı biliyorum. Sana ruhlarla haberler gönderdim"
" Beni delirtmek için güzel bir yoldu"
" Bu senin için bir mucize değil miydi ?"
"Hermes , çok korkunçtu."
Gözlerini yavaşça benden diğer tarafa çevirdi. Bir yolcuğumuz daha gerçekleşmişti.
Hera ve Aslan'lar..
Kapıda Hera'nın her iki yanında duran dört kişi daha bizi izliyordu. Hermes elimden tutup birkaç adım daha yürümeye devam etti.
"Jüpiter ne güzel değil mi ?" Diyerek beni sakinleştirmeye kafamı dağıtmaya çalışıyordu.
Yine başlamıştı içimde ki o boğulma hissi.. Korkunç muydu mucize mi hangisinde karar vermem gerektiğini anlamıyordum.
"Hermes bize bakıyorlar "
"Evet Sarah , ışığına bakıyorlar senin."
Hera üstündeki tuhaf elbisesi fazla abartı tacını dikmiş , gözlerimin içine bakıp beni germeye başlamıştı bile.
"Hermes uzatma istersen , konuya girebiliriz değil mi ?"
" Ahaha elbette sevgili Hera "
" Yine neler çevirdin Zeus'un haberi var mı ? "
"Hayır , ama olucak sıra Zeus'a da gelecek. Şimdi Hera beni en müsait alanına götürür müsün , Sarah burada güvende olucak öyle değil mi ? Kaşlarını çatmış etrafı süzerek soruyu yöneltti.
"Jüpiter de ne zaman birine zarar verildi Hermes ? " İmalı imalı laf soktu.
Burası tuhaf biyerdi. Hermes'in gidişi anlık hızlı dâhi olsa , onsuz bir dakika bile kalmak istemiyordum..
" Merak etme Sarah , seni izliyor olacağım" zihnime temasla iletiyordu.
Gözlerinin içine kaygıyla bakıp"Hı hı tamam" bu bir kabullenişti.
Ardından on dakika olmuştu , aslanlar hiçbir şekilde iletişime geçmek istemiyorlar. Üstlerindeki koyu mor pelerinler altından işlenmişcesine gösterişliydi. Dünyada ki olduğu gibi 'ben' edası vardı yüzlerinde. Ama asil göründükleri gerçeğini değiştirmezdi..
Uzak durmak istiyordum.Hatırladığım şeyse kendi arasında sondaki ikisinin "Premeda" dediğini hatırlıyorum. Bu nasıl işti ? Hepsi mi öğrenmişti. Kaşlarımı çatıp bu defa yüzüne baktım. Beni sorgulamayazlardı , o an içimde bir kraliçenin sorguya çekilmişcesine kabaran gururu oluşmuştu.
"Premeda mı dedin sen ? "
" Geçiti sen mi kullandın sen ?" Dedi . Bu defa sinirlenecek birşey olmadığını fark etmiştim. Onlar düşman gibi değillerdi.
" Evet , ben dünyadan biri ile temas kurmak zorundaydım"
" Sen Hermes'in yeteneklerini nasıl kullanabiliyorsun peki ?"
" Anlamadım ?"
" Geçit üzerinden dünyadan bir insanla nasıl konuşabildin gerçekten? "
Amacını anlayamıyordum ama Hermes'i iç sesimle çağırmayı denedim
( Hermes lütfen dönmen gerek )
Yine yanıt alamayacağımı biliyordum.
(Sarah , buraya gelmeni isteyeceğim. )
O an içimde tarif edemeyeceğim sevinçle
Hermes'in yönüne doğru ilerlemeye başladım. Arkamda bıraktığım dört vâris şaşırmış bu nereye gidiyor şimdi der gibi bana bakıyorlardı.Büyük bir kayanın arkasına geldiğimde , "biraz daha ileride Sarah devam et " bir ruh bana gizli gizli yardım ediyordu. O an ondan korkmuyordum.
Bana yönümü gösterme çabası , yeteneklerime inanma gücü kabullenme gücü veriyordu.
Mor ışıklar görünüyordu , yaklaştığımda Hermes'in yüzünü gülerken gördüm .
" Hera işte benim güzel vârisim."
" Hermes güzel evet , Zeus'u düşünmeden edemiyorum sadece" yüzüme bakıp gülümsedi.
" Bana yardım edecek misin peki Hera ? "
"Diğerleri ile görüşüp fikirlerini al ve yeniden bana gel Hermes "
Hermes belimi kavradı yavaşça ve Hera'ya " merak etme , daha hızlı olucam anneciğim" çocuksu bir edayla Hera'ya sevimlilik yaptı. Hera düşünceli ama mutlu gibiydi.
"Sizi yolcu edeyim , artık Sarah da yorulmuştur "
" Ambrosia var mı peki "
" Hermes var ama şuan sana yok " güldü.
Pekala dönmeye yönelik o sarılışını yaptı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merkür'ün Son Vârisi ( Burçlar ) seri 1
Fantasi♊ Kitapta ikizler burcu olan Sarah , Hermes'in son elçisi ve Merkür'ün son vârisi olduğu için , dünyada mezarlıklardaki ölüler ve ruhlar tarafından rahatsız ediliyor. Tüm bunlardan habersiz olan Sarah'i ailesi bir kliniğe kapatmak üzereyken bazen rü...