🍷İyi okumalarRuhumun tamam olduğu dakikadan itibaren , fırtına gibi esen rüzgar saçlarımı kulaklarıma, gözlerime çarpa çarpa savururken derince kapattığım gözlerimi açtım. İçinde ki buz mavisi gri renk parlıyordu . Bunu fark eden Hermes işini gücünü bırakıp yanıma yanaştı , Hades hayranlık duyarak beni süzerken kendine engel olamamıştı ki :
" Sanırım artık başlıyor .." elindeki zehir bulunan nektarı kafasına dikmişti.
( Bu Hades'in panzehiri korkma )
Hermes telapati yoluyla beni uyarmıştı
( İnan bana korkmuyorum )
Gülümsedi ve Almira'ya döndü.
"Merkür'de size ayırılan vaktin sonuna geldiniz akrepler " bu satodan gidin demenin kibarca hâli olsa da Hades dayanamayıp araya girdi yine :
"Hermes ! Bana verilen sözü yerine getirmediğiniz takdirde hala bizlere de yemin ettirmiş olduğunuz bir vâris olduğunu unutmayın ! " Bu bir uyarıydı. Apollon Zeus'un yakın ahbabı sayılsa dâhi zamanında Hermes'in ona kurnazca oynadığı oyuna kandığı için Hades yanlısı olabilirdi . Öyle de oluyordu ki Apollon belirdi.
" Neler oluyor burada böyle " Apollon kardeşlerine bakıp Hades'in arkasında bulunan iblis ruhlarına küçümseyerek göz gezindirdi.
" Sanırım hepinize borçlu olmalıyım . Bu aralar ansızın şatoda buluyorum sizleri "
" K**stahlık etme Hermes benim sadece üçüncü gelişim oluyor ki bilirsin Merkür'ün havasını beğenmem. Sizin soğuğunuz da sıcağınız da ayarlı değil " Apollon laf sokmaya çalışıyordu fakat biraz çekimserdi.
Şu günlerde popüler güçlere sahip olan tek tanrı hermesti aralarında.
Akrep varisleri gözlerime keskince bakıp Almira'nın arkasından günlerce aç kalmış kurt gibi bize bakıyorlardı.
" Sarahla önemli işlerimiz var, dilerseniz bu mükemmel bakışmalar için daha müsait bir zaman dilimi belirleyelim sizler için. Uygun mudur? " Gerekli cevabı veren Hermes'in sözü üzerine küçük düşen tanrılar , akreplerle beraber dağılmaya başladılar. Tam o sırada kimsenin duymadığı çıtırtı sesleri alıyordum..
Hades'ten..
Sarah zeki ve bunu ustaca gizleyen bir vâristi. Bu zamana kadar onun gibi mistik bir vâris Hermes'in yanında görülmemişti. Gözlerinin ışığının parladığını fark ettim. Dikkatli fakat çok fazla dikkatli bana bakıyorken sağ elini kaldırıp elime uzattı , bu vedalaşıp yolcu etmek içindi. Tam elini kaldığını anda yukarıya Hermes'in özel kütüphane ve kehânetleri yazdığı kağıtlarla dolu ofisine girip Lir'i çalmak ve kaçırmak için girdim. Vâris Sarah ışık hızında -hermesten almış olmalı ki - arkamda belirdi. Hızlı hızlı çekmeceler ve duvarda asılan saksı , tabloların içlerine kadar incelerken Sarah beni tuttuğu gibi duvarın diğer kısımına fırlattı . Duvardaki iki faaliyet yazılı raf aşağı düştü , onun boğazına yapıştığım da ise arkamda benim boğazımı sıkan elleri fark ettim . Başımı zorla yana çevirdiğimde ise klanı arkamdan beni boğmaya başlarken nefesim daralmıştı. O sırada acıdan Sarah'ın boğazını sıkan ellerim açıldığı an da Sarah ayağa kalkıp çağırdığı şiddetli esen rüzgarlara beni savurmasını emretti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merkür'ün Son Vârisi ( Burçlar ) seri 1
Fantasy♊ Kitapta ikizler burcu olan Sarah , Hermes'in son elçisi ve Merkür'ün son vârisi olduğu için , dünyada mezarlıklardaki ölüler ve ruhlar tarafından rahatsız ediliyor. Tüm bunlardan habersiz olan Sarah'i ailesi bir kliniğe kapatmak üzereyken bazen rü...