Kapının önünde dikilmiş sert yüz ifadesi ile bize bakıyordu.
Ardından Defne ve arkadaşına sertçe bağırdı.
"Siz ikiniz buradan defolun!"Batu bana yardım mı ediyordu?
Defne bana tiksinti dolu gözlerle bakarak lavabodan çıktı.
Şu an lavaboda sadece ben ve Batu kalmıştık.
Batu kızlar çıktıktan sonra yanıma gelip "İyi misin?"diye sordu."Pek değil." diyerek sızlandım.
"Niye kavga ediyordunuz?"
Bu sorusunu cevaplayacak takati kendimde bulamıyordum.O da anlamış olacak ki beni kaldırmaya çalıştı.
Elini belimde hissettiğimde ürpermiştim. "Seni revire taşımamı ister misin?"Bu sorusuna "Gerek yok."diyerek cevap vermiştim.
"Ama ben buna gerek duyduğunu düşünüyorum."diyerek bir çırpıda beni kucakladı.
Rüyada görsem inanamayacağım bir durumu şu an yaşıyordum.Batu bana yardım ediyordu.
Neyse ki ders zili çalmıştı da koridorlar boştu.Bu halde kimsenin bizi görmesini istemezdim.
Bunları düşündüğüm sıra kendimi revirde bulmuştum.Batu ne kadar hızlıydı öyle!Hemşire bizi görünce gözlüğünü çıkarıp ayağa kalktı.
Batu konuşmaya yeltenecekken onu susturdum. "Şey benim biraz sancım var da."
Batu bana anlamayan gözlerle bakmıştı.Kavgadan söz etmemi bekliyordu.Fakat edemezdim.Çünkü ilk darbeyi atan bendim.Bu da beni suçlu yapardı.Bu yüzden bu konu hakkında kimseye bir şey söyleyemezdim.
"Anladım regl mi?"diye sordu hemşire.
"Evet."dedim.
"Kız arkadaşını koltuğa indirir misin."
Hemşirenin komutu üzerine
Batu beni yavaşça koltuğa indirmişti.Hemşire dolaptan birkaç ilaç ararken Batu karşımda dikilmeye devam ediyordu.
"Sen çıkabilirsin."dediğinde Batu bana son kez bakarak çıktı.
Derin bir nefes almıştım.
Hemşire bana bir bardak su ve bir de regl sancısı için hap uzattı.Hızla ilacı içtim.
O esnada beni inceleyerek "Yüzündeki izler nasıl oldu?"diye sordu.
"Yanlışlıkla ben yaptım."dedim yüzümdeki izlerin nasıl göründüğünden habersiz.
Dolabından bir krem bularak yüzümdeki izlere sürdü.Sürdüğü her nokta sızlanmama sebep olmuştu.
Defne ne yapmıştı bana böyle!İşi bittikten sonra
"Her regl dönemin bu kadar sancılı mı geçiyor?"diye sordu."Hayır bazen sadece."
"Sana verdiğim ilaç kısa sürede etkisini gösterecek.Fakat her defasında ilaç almanı önermiyorum.Böyle durumlarda ilaç yerine papatya çayı kullanmanı tavsiye ederim."
"Teşekkür ederim."diyerek ayağa kalktım.
"Bu arada erkek arkadaşın seni gerçekten çok önemsiyor."
Erkek arkadaşım mı?Batu mu?Tam ona o benim erkek arkadaşım değil diyecekken kendimi durdurdum.Gerek yoktu açıklama yapmaya.
Yumuşak yatağa göz ucuyla bakarak odadan çıktım.
Ve çıktığım an Batu ile göz göze geldim.Beni mi beklemişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK TON
Teen FictionYıllar önce babasını şüpheli bir kazada kaybeden Batu,babasıyla birlikte bütün duygularını da mezara gömdü.O kaza genç adamın miladı olmuştu.Artık hayat onun için anlamsız dakikaların birbirini kovalamasından ibaretti.Ta ki hayatının aşkıyla tanışan...