45.BÖLÜM

1K 34 14
                                    

Batu'nun bu mesajı beni daha fazla duygusallaştırmıştı.

Bu yüzden aklıma gelen ilk düşünceyle önce uygulamadan hesabımı sonra da telefonumdan uygulamayı sildim.

- -

Eve vardığımda doğruca yatağa uzandım.

Yol boyunca ağlamıştım ve şimdi ağlayacak bir damla gözyaşım bile kalmamıştı.

O kişi Batuydu.Hâlâ inanmakta güçlü çekiyordum ama o idi.Bir ay boyunca onunla konuşmuştum.

Bütün mesajlarımız tek tek zihnimde canlandı.
Felsefeden,spora,müzikten,filmlere her konu hakkında sohbet etmiştik.

Sadece bir ayda bir sohbetle bağlanmıştım ona ve şimdi bu bağlanmamın sebebinin farkındaydım.

Ayrıca bu kader ve tesadüf olayları çok kafamı karıştırmıştı.Her ne
kadar ona bunların bir öneminin olmadığını dile getirsem de.

Bir de bunca zaman sonra onu karşımda görmek vardı.Bu benim için çok zor olmuştu.

Batu'ya karşı hiç nefret beslememiştim her ne yaşanırsa yaşansın.Bilakis ona sırılsıklam aşıktım.

Beni ondan uzaklaştıran şey bu aşka olan korkumdu.Cesaret edemiyordum yeniden başlamaya.Sürekli kötü bir şey olacak düşüncesi beni geri çekiyordu bu ilişkiden.Bir korkak gibiydim fakat elimden başka bir şey gelmiyordu.

- -

Akşam Ela'yı arayıp olanları anlattım.Önce uygulamadan bahsettim ki buna epey kızmıştı.Sonra da konuştuğum kişinin Batu çıktığını söyledim.

Batu olayında ilk beş saniye sessiz kalmış şaka yaptığımı sanmıştı.Ancak ciddi olduğumu anlayınca oldukça şaşırmıştı ki şaşırmamak elde değildi.
Bu gerçekten düşünülmesi zor bir olasılıktı.Ama bu olmuştu.

"Liana bu çok tuhaf.Cidden şaka yapmıyorsun değil mi?"

Ela büyük ihtimalle kafayı sıyırıp bir kurgu yaptığımı sanıyor ama bu gerçeğin ta kendisiydi.

"Hayır şaka yapmıyorum.Bir aydır konuştuğum kişi Batu çıktı."

"Gerçekten çok şaşkınım böyle bir şey nasıl olur?Bu çok düşük bir ihtimal."

"Ben de onu karşımda gördüğümde aynı bu şekil sorguladım."

"Neler oldu peki?"

"İkimizde şaşırdık bu duruma sonra biraz sohbet ettik."

"Vay be gerçekten aşk tesadüfleri seviyormuş."

"Öyle mi dersin?"

"Tabii ki de."

"Bu durum kafamı çok karıştırdı Ela."

"Neden?"

"Ya hayatın bizi sürekli bir araya getirmesi fakat bir araya gelince de her şeyin ters gitmesi.Bu iki çıkmazı aşamıyorum."

"Liana hayatta hiçbir şey boşuna olmuyor bunu unutma.Evet zorlu süreçlerden geçtin ama hep bunun korkusuyla yaşayamazsın.Acı çektiğin için hep acı çekmek zorunda kalmazsın.Sadece şu ana odaklan."

"Sanırım haklısın.Ee yarın geliyor musun?"

"Evet bütünlemelerim bugün bitti yani yarın sizdeyim."

"Süper!O zaman bu detayları yarın daha net konuşuruz.Biraz kafanı şişireceğim şimdiden uyarayım."

"Hiç problem değil aşk terapistin bunlara alışkın."

SOĞUK TON  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin