11.BÖLÜM

7.9K 247 14
                                    

"Beni benimle bırak
Beni benimle bu cehennemde
Ruhum senden çok uzak
Yabancıyım senin cennetine"

Ferman  şarkıyı söylerken ben de Uraz'ın kollarında şarkıya eşlik ediyordum.

Okulumuz'un 10.yılı dolayısıyla bugün okulda çeşitli etkinlikler düzenlenmişti.En güzeli ise sonda saklıydı;Manga konseri.

O gün Uraz'ı öptükten sonra ardımda iki şaşkın erkeği bırakarak sınıfıma gitmiştim.Ve Batu o öpücükten sonra bana birçok mesaj atmıştı.Yine her zamanki gereksiz uyarılarına devam ediyordu.Fakat bu zerre umrumda değildi ondan korkmuyordum.Ne sanıyordu ki kendini!Kim oluyordu da başka insanların hayatlarına karışıyordu.

Bu öpücüğün bir de diğer yüzü vardı;Uraz artık benden yana umutlanmıştı.Bu da benim için kaş yapayım derken göz çıkarmak olmuştu.

Ve bir de Sinem mevzusu...Batu ile Sinem sevgili olmuştu.Bunun Batu'dan taraf sahte olduğu besbelli ortadaydı.Fakat Sinem ondan ciddi anlamda hoşlanıyordu.Ve onu ne kadar uyarsamda bana kulak tıkamıştı.
Bu yüzden bu ilişkiye artık karışmama kararı almıştım.
Çünkü
uyarılarım yüzünden Sinem benden uzaklaşmıştı.Ya da bu durumda Batu'nun tırnağı vardı bilemiyorum.Ama aramız iyiden iyiye bozuluyordu.Esin bu durumdan rahatsızdı ve bizim aramızı düzeltmeye çalışıyordu.Bu noktadan sonra başarılı olur muydu bilmiyorum.Çünkü Sinem ile aramız düzelse de bana söylediklerini nasıl unutabilirdim.
Beni ilişkisini kıskanmakla suçlamıştı.Hatta direkt söylemese de Batu'dan hoşlandığımı ima etmişti.
Bu içi boş tahminleri nasıl yapmıştı aklım almıyordu!

Manga "Yeniden Sev" adlı parçasını söylerken ben ve Uraz dans ediyorduk.Uzun zamandandır bu kadar mutlu hissetmemiştim.Tüm sıkıntılarımı dans ve müzik ile unutmuştum.

"Hadi Uraz sende eşlik et hadi...
Yine bana gel
Yana yana yine beni sev
Hadi beni yine sev
Beni deli deli sev
Beni yine yeni yeni
Yine yeni yeniden sev"

On santim topukluyla zıplarken Uraz korkuyla beni uyardı.
"Liana dikkat et!"

Ben ise uyarıları kulak ardı ederek dans etmeye devam ettim.Bir ara yine zıplayacaktım ki düşmekten son anda kurtuldum.Uraz düşeceğimi tahmin ettiği için gözünü benden bir saniye bile ayırmamıştı.Bu yüzden tam düşüceğim sırada belimden tuttu.Neyseki düşmekten son anda kurtulmuştum
fakat ayağım burkulmuştu.

"Ben seni uyarmıştım Liana!"
Uraz konser sürecince hem beni uyarmıştı hem de bu ayakkabıyı tercih ettiğim için azarlamıştı.

Ben ise haklı olduğunu dile getirmek yerine sızlandım.
"Ayağım!"

Uraz dizlerimin üstüne çöktü.Ben de şaşkın bakışlarımla ona baktım.
Ayakkabılarımı çıkarıyordu.
"Bu ayakkabıları daha fazla giyemezsin."

Bu hâlimizi gören birkaç kişi gözlerini konserden ayırıp bize odaklandılar.Bu bakışlar biraz utanmama sebep olmuştu.

"Uraz!"diyerek kalkması için uyardım.

Etraftaki meraklı bakışları göz ardı ederek başka bir yöne çevirdim kafamı bu seferde Batu ile göz göze geldim.Suratında en ufak bir mimik oynatmadan bizi izliyordu.Sinem ise ona bir şeyler anlatıyordu.

Uraz ayağa kalktığında Batu ile bakışmayı sonlandırdım.

Uraz kalktığı gibi elini belime koymuştu.Soran gözlerle ona baktığımda bana iltifat etmeye başladı.

Ardından duygusal bir parça çalmaya başladı fakat duygu anlamında bir şey hissetmediğiniz birisiyle en romantik ortamda bile donuk oluyorsunuz.

SOĞUK TON  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin