29.BÖLÜM

5.2K 161 7
                                    

"Bunu nereden öğrendin?"
diye sordum.Elim ayağım birbirine dolanmıştı.Annemin surat ifadesi beni panikletmişti.

Annem normalde aşk konularında beni hiç sorgulamaz hep dostça yaklaşırdı ama şu anki yüz ifadesi beni korkutmuştu.

"Doğruymuş demek!"dedi.

"Neden bu kadar endişelisin?"diye sordum.

"O çocuk ile ilgili hiç iyi şeyler duymadım Liana."dedi annem.

"Ne duyduğunu bilmiyorum anne ama bana güvenebilirsin o iyi biri."dedim.

"Bak zaten yıpratıcı bir ilişkiden çıktın yine aynı şeyleri yaşamanı istemiyorum."

"Ben de istemiyorum ama  her ilişkimi yine geçmişteki gibi olacak mı korkusunu yaşayarak geçirmek istemiyorum." dedim.

"Haklısın kızım fakat bu çocukta sonucunun ne olacağı çok belli."dedi annem.

Annem Batu hakkında ne öğrenmişti de bu kadar korkuyordu?

"Bir şey mi biliyorsun anne?"diye sordum merakla.

"Bugün Sinem ve yanında Melis adında bir kız geldi;yeni taşınmış buraya kız seni de tanıyormuş.Bana o çocuk ile birçok şey anlattılar.Ve beni senin iyiliğini düşündükleri için uyardılar."dedi annem.

Sinem ve Melis mi?Bu ikisi birbirini nereden tanıyordu ki?

"Ne anlattılar?"diye sordum.

"Senin Uraz'ı Batuhan denilen o çocuk ile aldattığını ve bu Batuhan'ın, Sinem'in eski erkek arkadaşı olduğunu senin de onların arasını bozduğunu.Liana kızım sen ne ara böyle biri oldun?"

"Ben kimseyi aldatmadım.Üstelik Sinem ile Batu'nun arasında gerçek bir ilişki yoktu."

"Hâlâ gerçek bir ilişki yoktu diyorsun!Liana bak biliyorsun ki bunlar hiç tasvip etmeyeceğim şeyler!Sen artık olgun bir kızsın.Hareketlerine çeki düzen vermen gerekiyor!"

"Anne bu yalanlara inandığını söylemeyeceksin herhalde!Hem ben zaten gayet olgun davranan biriyim.O Sinem'e de yazıklar olsun buraya gelip Batu'yu ve beni sana karşı kötülemiş."

"O çocuk ile ayrılıyorsun Liana!"diyerek bana ağırdı annem.

"Hayır tabii ki anne!Onu seviyorum."dedim bağırmasına anlam verememiştim.

"Liana sözümün üstüne söz istemiyorum."

"Anne bak onlar sana olayları nasıl çarpıtıp anlatmışlar bilmiyorum ama ben Batu'yu gerçekten çok seviyorum.O da beni çok seviyor.Sinem o çocuğa aşık olduğu için büyük ihtimalle böyle iftiralara başvurdu.Diğer kızın ise ne amaçladığını bilmiyorum."

"Sen bu çocuk yüzünden yanlışı göremeyecek kadar körleşmişsin.Ben sadece iki üç lafla mı endişelendim sence?Hiç iyi şeyler duymadım diyorum o çocukla ilgili neden daha fazla irdeliyorsun ki?"

"Tabii ki de irdeleyeceğim bir şey biliyorsan söyle ben de ona sorarak gerçeği öğreneyim senin gibi yargısız infaz yapmadan."dedim.

"Zorbanın tekiymiş,her kız ile günü gün eden sonrasında da onları ortada bırakan pisliğin tekiymiş...Daha duymak istiyor musun!"

Sinirle bir kahkaha attım.Annem bu davranışıma şaşırmışçasına bana bakmıştı.

"Sen de bunlara inandın öyle mi!"diyerek gözlerimi devirdim.

"Liana beni sinirlendirme!Gördüm her şeyi.Melis denilen o kızın Batuhan ile fotoğraflarını,kızın psikolog raporlarını..."

Annem neyden bahsediyordu?

SOĞUK TON  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin