Bu çocuk her defasında beni zora sokmayı nasıl başarıyordu?"Liana neler oluyor?" Uraz merakla suratıma bakmıştı.
Yerimden endişeyle kıpırdanarak bu durumu doğru cümleler ile nasıl açıklayacağımı düşündüm.
"Ş-şey...Batu buraya taşındı.""Ne!" Uraz sinirle konuşmuştu.
"Ama ödev için.Yani geçici.Ödev bitince eski evine geri döner." Ah bu söylediğime ben bile inanmıyordum.
Batu bu cevabım karşısında kıkırdamıştı.
Uraz sinirle Batu'ya bakarak konuştu.
"Senin amacın ne!""Sadece ödev." Alay ederek konuşmuştu Batu.
"Liana'dan uzak dur!O senin bu pislik oyunların için fazla masum." Uraz'ın sesi son derece öfkeli çıkmıştı onu hiç böyle görmemiştim.
Batu kahkaha atmıştı.
"Beni tehdit mi ediyorsun sen iyi çocuk?""Ne anlamak istiyorsan!"
Batu Uraz'ın bu lafıyla ona yaklaştı ve adeta meydan okurcasına ona baktı.O an korku tüm bedenimi esir aldı.Aralarında her ne varsa bu alevlenmişti ve her an kavga edebilirlerdi.
Hemen araya girerek konuştum.
"Kendinize gelin!Ne yaptığınızı zannediyorsunuz?"İkisi de bana garip bir şekilde bakmışlardı sanki benim orada olduğumu unutmuşçasına.
Neyseki bu sayede tartışmaları durulmuştu."Liana ben seni korumaya çalışıyorum."
"Uraz beni kimsenin korumasına ihtiyacım yok.Lütfen aranızda her ne varsa beni bu olayın dışında tutun." Son cümlemi kurduktan sonra arkama bakmadan yürüdüm.Aralarında her ne varsa buna daha fazla dahil olmak istemiyordum.
Sitenin bahçesine girdiğimde oksijeni doya doya içime çektim.
Eve girmeye hiç istekli değildim.O yüzden bahçedeki banklardan birine oturmaya karar verdim.Güneşin batış saatleriydi...Gökyüzü maviliğini turuncuncuya teslim etmişti.Şairlere ilham vericek şu dakikalarda gözlerimi kapatıp sessizliğin tadını çıkarmaya başladım.Hafif bir esinti vardı havada.Tenime her değdiğinde rüzgâr ferahlıyordum.
Ben bu güzel havanın tadını çıkardığım sırada yanağımda yumuşak bir buse hissettim.Hızla gözlerimi açarak kafamı çevirdim.
Batu gülümseyerek suratıma bakıyordu.Sinirle konuştum.
"Ne yaptığını zannediyorsun sen!""Ne yapıyormuşum?"
"Bir daha sakın tekrarlama!" Heyecanla konuşmuştum.Çünkü öpücüğü beni heyecana esir bırakmıştı.
Söylediklerimi umursamayan bir ifade takınıp yanıma oturdu.
"Yalnız kalmak istiyorum.Lütfen başka bir bankta oturur musun?"
"Üzgünüm ama ben bu bankta oturmak istiyorum."
"İyi o zaman sana bankla mutluluklar diliyorum."diyerek ayağa kalktım ve başka bir banka yöneldim.Tam oturucakken Batu'nun da benim takip ettiğini gördüm.
"Neden beni takip ediyorsun?"
"Çünkü canım öyle istiyor."
Onun bu şımarıklığına daha fazla dayanamayıp tekrar ayağa kalkmaya yeltendim ama bileğimi tutan eli buna müsaade etmedi."Bıraksana!"diyerek uyarmıştım onu.
"Lütfen otur şuraya!"
Beklenti dolu gözleri ile bakmıştı.
Bu bakışlar beni aptallaştırmıştı ona karşı gelememiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK TON
Novela JuvenilYıllar önce babasını şüpheli bir kazada kaybeden Batu,babasıyla birlikte bütün duygularını da mezara gömdü.O kaza genç adamın miladı olmuştu.Artık hayat onun için anlamsız dakikaların birbirini kovalamasından ibaretti.Ta ki hayatının aşkıyla tanışan...