Tenim ateş gibi yanarken sözcükler kafamda yineleniyordu.
"Benim ihtiyacım olan tek şey senin dudakların."Kalbimi kontrol edemez duruma gelmiştim bu cümleyle.Aralıksız ritim tutuyordu.
Batu bu duyguyu sürekli bana nasıl yaşatıyordu?
Karşı konulmaz bakışları eşliğinde usulca bana yaklaştı.Ardından elini belime doladı.Diğer eli ise hâlâ çenemdeydi.Beni öpmesini istiyordum fakat o eziyet çektirir gibi öylece duruyordu.
Aslında dudağıma çarpan nefesi bile beni baştan çıkarmak için yeterliydi fakat ben daha fazlasını istiyordum.
Ve işte sonunda olmuştu.
Dudaklarını dudaklarımda hissetmiştim.
O an tarif edilemeyecek gibiydi.Bambaşka heyecan bambaşka duygular.Anlamsız dakikalar onun nazik ve bir o kadar haz veren öpüşüyle anlam kazanmıştı.
Pişman olacağımı biliyordum fakat dur demekte istemiyordum.Belki de mantığım devredışı kalmıştı.Ve kulağa tuhaf gelse de ben bu durumdan memnundum.
Ona karşı duygular beslemek bana belki de en uzak gelen şeydi fakat şimdi kendimle çelişecek duruma gelmiştim.
Kendini ben de var ettiği o dakikaların sonunda
her zerrem alev almıştı.
Gözlerim kapanmıştı.Ardından zorda olsa yaptığımız şeyi idrak edip ondan uzaklaştım.Bu yapılması gereken hareketi daha önce yapmam gerekirdi.
Batu bana şaşkın bakışlarını yollamıştı.Ben ise deliksiz atan kalp atışlarımın ve yanan bedenimin düzene girmesini bekliyordum.
En sonunda kendimi toparlayarak konuştum.
"Batu bu yaptığımız çok yanlış!""Benim hayatımda doğrulara yer yok Liana."
"Ama benim var.Kendime ve Sinem'e bu kötülüğü yapamam."
Batu cümlemim ardından bir küfür savurdu.
Bu küfürü karşısında ona şaşkınca bakmıştım.
Ardından koşar adım oradan uzaklaşarak apartmana girdim.Asansöre bindiğimde kalbimin atışını dinlemeye koyuldum.Çok hızlı atıyordu.Hem de çok.
- -
Yatağıma oturduğum an izi hala dudağımda kalan o öpücüğü düşündüm.O an sanki zaman durmuştu sadece ben ve Batu kalmıştık.
Ah bunu tekrar düşünmek bile beni heyecanlandırmaya yetmişti.
Ama bir şey vardı o da bu yaptığımız şeyin yanlış olduğuydu.Her ne kadar güzel hissetirse de.Peki şimdi ne olacaktı?Batu bunu bilinçli mi yapmıştı?Yoksa sarhoşluğun vermiş olduğu bilinçsizliği miydi?
Ah bunları düşündükçe strese giriyordum en iyisi uyumak ve yeni bir sabaha uyanmayı ummaktı.
Uyumak için gece boyu kıvrandım durdum fakat uyuyamadım.Çünkü aklımı Batu kurcalıyordu.Onunla yaşadığımız anlar sürekli zihnime düşüyordu ve bu da uyumamı engelliyordu.
Sabah erken kalkmıştım daha doğrusu hiç uyuyamamıştım.
Hafta sonu olduğu için tüm ev halkı uyuyordu.Ben de bu yüzden salona geçip televizyondan bir şeyler izlemeye koyuldum.
- -
Tenis için çantamı hazırladıktan sonra doğruca evden çıktım.
Uraz beni her zamanki gibi evimin önünde bekliyordu.
Hızlı adımlarla arabaya bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK TON
Novela JuvenilYıllar önce babasını şüpheli bir kazada kaybeden Batu,babasıyla birlikte bütün duygularını da mezara gömdü.O kaza genç adamın miladı olmuştu.Artık hayat onun için anlamsız dakikaların birbirini kovalamasından ibaretti.Ta ki hayatının aşkıyla tanışan...