28.BÖLÜM

4.6K 150 3
                                    

Bu en son hayal edeceğim bir durumdu.Evet aramızdaki ilişkiyi elbet bir gün herkes öğrenecekti.Fakat bu şekilde öğrenilmesi kendimi kötü hissettirmişti.

Esin araya girerek Sinem'i sakinleştirmeye çalıştı.O esnada tüm sınıfın bizi izlediğini farkettim.Kafamı eğerek sınıftan çıktım.

Şu an en doğrusu orada bulunmamaktı.

Ama anlayamadığım bir şey vardı.İlişkimizi okuldan sadece Esin ve Aras biliyordu.Onlarında kimseye söylemeyeceğinden emindim.Bunları düşündüğüm sırada lavaboya varmıştım.
Benim ardımdan Esin'de gelmişti.
Onu gördüğüm an gözyaşlarım hızla dökülmeye başladı.
Esin bu hâlimi gördüğü gibi bana sarıldı.

"Nasıl öğrendi?"diye sordum ağlamaklı sesimle.

"Biri özel numaradan sen ve Batu'nun samimi fotoğrafını attı.İlk başta sadece bana geldiğini sandım ama sonra öğrendim ki tüm sınıfa gönderilmiş.Belki de tüm okula bilemiyorum.
Sinem'i sen gelene kadar sakinleştirmeye çalıştım.Fakat işe yaramadı.Sana çok kızgın."dedi Esin.

"Herkese mi!İnanamıyorum Sinem kim neden böyle bir şey yapar ki?"

"Bilmiyorum Liana."diyerek sırtımı sıvazladı.

- -

Gözlerim dolu bir şekilde dersi dinliyordum.Daha doğrusu dinlemeye çalışıyordum.Yanımda bana destek olan Esin'de olmasa bugünü nasıl geçirecektim bilmiyorum.
Kimseyle göz göze gelecek cesaretim yoktu.

Zil çaldığı sırada Esin bahçeye çıkalım dedi.Kabul ettim çünkü sınıf üstüme üstüme geliyordu nefes almaya ihtiyacım vardı.

Koridorda yürürken Defne ile karşılaştık.Beni görünce yanıma doğru yaklaştı;yüzünde alaylı bir ifade vardı.Anlaşılan onun da her şeyden haberi vardı.

"Bakın burda kim varmış?"diyerek yanındaki arkadaşlarına beni gösterdi.

Onunla muhatap olmamaya özen göstererek yanından geçtim.Fakat o ısrarla beni rahat bırakmayarak peşimden geldi.

"Nereye gidiyorsun küçük sürtük!Bana daha okuldaki popüler erkekleri nasıl tavladığını anlatacaktın." Defne bu sözleriyle beni sinir etmeyi başarmıştı.

"Ne diyorsun sen!"diye bağırdım.

O ise umursamayarak kahkaha attı.
"Kim tahmin edebilirdi ki Batu ile sevgili olduğunu?Senin gibi ezik birisi nasıl olurda onun gibi popüler biriyle sevgili olur?"

"Haddini aşma Defne!Seninle uğraşacak vaktim yok."dedim öfkeyle.

"Doğru sen genelde vaktini popüler erkekleri tavlamak için harcıyorsun.Acaba Uraz senin gibi bir şeytanı melek sandığını öğrendiğinde nasıl hayal kırıklığına uğrayacak?" Defne artık gerçekten haddini aşmıştı.

"Yeter!"diyerek bağırdım.Ardından yanağına tokat attım.

Defne buna karşılık olarak yüzüme tırnaklarını geçirdi.
Canım acımıştı.Öfkem tazeyken karşı atağa geçtim o esnada Esin ve birkaç öğrenci aramıza girerek bizi ayırmaya çalıştı.

Defne, "Görüşüceğiz."diyerek arkadaşların çekiştirmesiyle yanımdan ayrıldı.
Derin bir nefes aldıktan sonra etrafa baktım.Herkes beni izliyordu.

Bu kötü oyunu bana oynayan kişinin Defne olduğundan şüpheleniyordum.Zaten ondan başka aramın kötü olduğu hiçkimse yoktu.

Ben bu tahminleri düşündüğüm sırada Esin beni dürterek iyi olup olmadığımı sordu.

- -

Bir sonraki ders bittiğinde Defnelerin sınıfına gittim.Ama maalesef Defne sınıfında yoktu;Uraz vardı ve kulaklığını takmış elindeki kitabı okuyordu.

SOĞUK TON  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin