BÖLÜM ŞARKISI:YOU BELONG WİTH ME-TAYLOR SWİFT
Güneşin ışıltısı odamı aydınlatıyordu.Bu güzel ışıltıyı daha çok hissetmek için perdeleri açtım.
Gökyüzü bugün berrak ve ışıl ışıldı.Böyle havaları çok severdim.
Etrafa bakınırken karşı daire dikkatimi çekti.Dün o dairenin camında bir kiralık yazısı vardı fakat şimdi yoktu.
Acaba o daireyi birisi mi tutmuştu?
Perdeyi kapatıp okul formamı giymeye koyuldum.Saçım zaten düzgün olduğu için extra bir şey yapmadım.
"Günaydın anneciğim."
"Günaydın güzel kızım ne bu neşe?"
"Bilmem." Açıkçası bugün neden bu kadar neşeli olduğumu bilmiyordum.Sanırım havanın güzel olması enerjimi yükseltmişti.
"Kahvaltı hazır tam zamanında geldin."
Gülümseyerek kahvaltı masasına oturdum.
"Liana bu arada Arda dün eve birini getirdiğinden bahsetti."
Ah Arda ağzında bakla ıslanmıyordu."Şey o benim okuldan arkadaşım liselerarası kısa film yarışmasında birlikte çalışıyoruz." Anneme kısaca projeyi anlatmıştım.
Böylece merakını gidermiştim.- -
Durağa doğru yalnız başıma yürürken aklıma dün olanlar geldi.
Batu'ya neden bu kadar taviz verdiğimi,sürekli ondan uzaklaşmayı dile getirsemde bunu başaramadığımı düşündüm durdum.Ben bunları düşünüp yürüdüğüm sırada bir korna sesi işittim.
Başımı arkaya doğru çevirip arabaya baktığımda Esin ve Ege'yi gördüm.Bana el sallıyorlardı.Arabaya doğru yaklaşıp onlara gülümsedim.
Ege "Hadi atla!" demişti.
"Tamam."diyerek arka koltuğa geçtim.
"Ee baldız nasıl gidiyor?"diye sormuştu Ege.
"Baldız?" gülerek bakmıştım Ege'ye çünkü bu tabire pek alışkın değildim.
Okula varana kadar bol bol sohbet ederek gülüştük.Esin'in sabahın köründe arabada son ses müzik açması da cabası.Tabii bu durum Ege'yle aralarında küçük bir tartışma yaşamalarına sebep olsa da Esin onun gönlünü almayı başarıyordu. Birbirlerine çok yakışıyorlardı ve mutlu gözüküyorlardı.
Esin ve ben arabadan indiğimizde Ege'ye teşekkür etmiştik.
"Rica ederim.Sizin gibi güzel kızlara şoförlük yapmak büyük zevk."göz kırpmıştı Ege.
"Liana şimdi hatırladım seninle Mete hakkında bir şey konuşmam gerekiyordu."
Merakla ne konuşucağını beklerken
Ege,Esin'in bizi yalnız bırakmasını istedi.İkimizde Ege'ye şaşkınlıkla bakmıştık.
"Aşkım,Mete özel olarak Liana ile konuşmamı istedi."
Esin bu duruma bozulmuştu fakat
belli etmemeye çalışmıştı.Esin yanımızdan gittikten sonra Ege ile yalnız kalmıştık.
Merakla Mete hakkında ne konuşucağını beklerken
Ege başka bir konu hakkında konuştu."Liana biliyorsun gelecek hafta Esin'in doğum günü.Onun için bir sürpriz yapmayı düşünüyorum bu yüzden sen ve Sinem bana yardım etmelisiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK TON
Novela JuvenilYıllar önce babasını şüpheli bir kazada kaybeden Batu,babasıyla birlikte bütün duygularını da mezara gömdü.O kaza genç adamın miladı olmuştu.Artık hayat onun için anlamsız dakikaların birbirini kovalamasından ibaretti.Ta ki hayatının aşkıyla tanışan...