"Neye daldın?"Batu bana bakmıştı.
Ben ise sadece "Hı?"diye bir ses çıkarmıştım.Daldığımın farkında bile değildim.
"Ne düşünüyorsun?"
"Bu eve ilk gelişimi düşünüyorum."
"O günden bugüne pek bir şey değişmedi;sen yine o uslanmaz ve asi kızsın."
"Sen de hâlâ aynı Batusun;egoist,kaba,duygusuz,düşüncesiz..." onun tüm kötü özelliklerini saydığım sırada sözümü kesti.
"Öyleyim."diyerek.En azından nasıl biri olduğunun farkındaydı buda bir şeydi.
"Peki benim hiç iyi bir tarafım yok mu?"
Batu gayet samimi bir şekilde bunu sormuştu fakat ben bu sorunun yanıtını henüz bilmiyordum.Bu yüzden onun beklentili bakışlarını hiçe sayıp eve girmeden önceki yaşadığımız tartışmanın konusunu açtım.
"Sinem senden hoşlanıyor Batu.En kısa zamanda onu üzmeden bu işi bitirmelisin."
"Benden herkes hoşlanır Liana.Üstelik o halinden memnun." duygusuzca konuşmuştu.
"Bilseydi onunla oynadığını istemezdi."
"Bak herkes senin gibi değil.Üstelik Sinem için önemli olan tek şey okulun popüler çocuğuyla çıkmak."
"Hayır Sinem öyle bir kız değil.Onun hakkında böyle atıp tutamazsın üstelik neden herkesi sana aşık sanıyorsun?"
"Bitti mi?"
Gözlerimi devirdim.Söylediğim her kelime kifayetsizdi.
"Hep sizin evde mi buluşacağız?"
"İstersen sizin evde de buluşuruz farketmez."
"Hayır tabii ki!Ben sadece kafe tarzı bir yerde buluşsak daha mantıklı diyecektim.Senin gibi bir erkeğin evi bana pek güvenli gelmiyor da."
Bu cümlemden sonra Batu kahkaha attı.
"Gerçekten kısa film çekmeye bu kadar istekli misin?"diye bir soru yönelttim Batu'ya.Çünkü Batu ve böyle projeler aynı cümle içinde pek uygun durmuyordu.
"Evet bunda senin payında büyük tabii."
Bu cümlesinden sonra yanıma yaklaştı.
Bu yakınlaşma da neydi böyle?Ve kalbim neden bu kadar hızlı atıyordu?"Kameran var mı?"diye sorarak konuyu başka yöne çekmeyi umdum.
"Aras'ta var.Kameramanımız o olacak."
Aras?Sanırım arkadaşıydı."İyi."demiştim.
Hâlâ karşımda duruyordu.Fazla yakındı.
"Bu aralar galiba kumrallar dikkatimi çekiyor."
Anlamayan gözlerle ona baktım.
"Ve yeşil gözleri olanlar." devam etmişti.
Tam dudaklarını dudaklarıma yaklaştırırken kapı çaldı.Tam zamanında kapı çalmıştı.Az kalsın o ve ben...
Neyseki tahmin ettiğim şey olmadan
kurtuldum.
Batu
"S*ktir."diyerek kapıyı açmaya gitti.Arkasından bakarak gülümsüyordum.Neyim vardı benim?Yakınlaşmamız tuhaf bir şekilde beni heyecanlandırmıştı.Kendine gelmelisin Liana!O kadar erkek varken Batu olmazdı.
İç sesimle tartıştığım sırada
yanıma gelen ve elime öpücük konduran genç erkekle gerçek hayata döndüm."Oo misafirin varmış!" Gülümseyerek söylemişti bunu."Demek bu güzel kız ile film çekeceksiniz."beni inceliyordu adının Aras olduğunu düşündüğüm kişi.
"Saçmalamayı bırak Aras!Kamera nerede?" Sesi sinirli mi çıkmıştı Batu'nun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK TON
Novela JuvenilYıllar önce babasını şüpheli bir kazada kaybeden Batu,babasıyla birlikte bütün duygularını da mezara gömdü.O kaza genç adamın miladı olmuştu.Artık hayat onun için anlamsız dakikaların birbirini kovalamasından ibaretti.Ta ki hayatının aşkıyla tanışan...