Tahmin ettiğim gibi Esin'in aklından geçen yer,Batu ve arkadaşlarının eğlendiği bardı.
Bu fikir hiç hoşuma gitmemişti.Oraya gidip ne yapacaktım?Beni istemeyen biri için uğraşmam sadece beni daha fazla üzerdi.
Fakat Esin'e karşı ne kadar dirensemde ikna kabiliyeti benim inatçılığıma karşı ağır geldi.Bir taksinin arka koltuğunda oturmuş camdan dışarı seyrederek barda neler olabileceğine dair senaryolar yaratıyordum.Esin'in aklına uymam akıl kârı değildi.Stresten elim ayağım titriyordu.
Taksi bara yaklaştıkça heyecanım daha da artmıştı.
Doğru veya yanlış artık kalkışmıştım bu işe bu yüzden geri dönmek için artık çok geçti.Tedirginliğimi hâlâ üzerimden atamamışken annemin aramasıyla iyice panik oldum.
"Esin annem arıyor!Ne diyeceğim?"diye sordum Esine.Taksici o sırada dikiz aynasından bize baktı.
"Esin ile kahve içmeye çıktık falan de."dedi Esin.Ben de derin nefes alarak telefonu açtım.
"Alo annecim."demiştim.Sesimdeki paniği neyse ki annem hissetmemişti.Anneme kendim ve Arda ile ilgili raporları vererek konuşmayı sonlandırmıştım.Annem yalan söylediğimi anlamamıştı fakat ben yalan söylediğim için kendimi huzursuz hissetmiştim.
"Esin ben hiç rahat etmiyorum acaba geri mi dönsek?Yani bence oraya gitmek saçmalık!Beni istemiyor görmüyor musun?"
"Liana lütfen rahat ol!Endişelenecek bir durum yok üstelik biz bu gece oraya senin onsuz ne kadar mutlu olduğunu göstermek için gidiyoruz.Onu umursamadığını bilmek onun için en iyi intikam olur."dedi Esin.
"Umrunda değilim ki!Bunu dert edeceğini hiç sanmıyorum."dedim.
"Ya Liana geri vites yapmasana!Hem kişisel tecrübelerime birazcık inanıyorsan Batu gibi burnu havada kişilerin en çok umursanmamanın sinirlendirdiğini bilmen gerekir.Hem en kötü kafamız dağıtmış oluruz.Sıfır kayıp!"
Kafa dağıtma fikri cazip gelmişti çünkü şu an en çok ihtiyaç duyduğum şey buydu.Zaten diğer türlüsü umrumda değildi.Kimseden ne olursa olsun intikam almak istemiyordum.Çünkü bu tür şeylerin beni iyi hissettirmeyeceğini biliyordum.
Ben bunları düşünürken taksi barın önünde durmuştu.İndiğimiz gibi rüzgârlı hava bedenime işledi.Yaz akşamında bu hava normal miydi?
Kollarımı göğsümde birleştirken Esin beni baştan aşağı süzdü.Kıyafet seçimimi Esin yapmıştı;Siyah bir büstiyer,altına kalçamı zar zor kapatan siyah deri şort ve bir de fileli siyah külotlu çorap.Ayakkabı olarakta siyah topuklu botlarımı seçmişti.Son derece asi gözüktüğümü düşünürken Esin, "İnanılmaz seksi gözüküyorsun!"dedi.
"Teşekkür ederim."dedim yanaklarımın kızardığına emindim.İltifatlar beni her defasında kızartmayı başarıyordu.
"Batu'nun neler kaybettiğini fark ettiğini görmek için sabırsızlanıyorum."dedi Esin.
"Esin,Batu'nun çevresinde benden çok daha güzel kızlar var bunu takacağını hiç sanmıyorum."dedim.
"Tatlım sen de hep negatifi düşünüyorsun."dedi Esin.
Barın kapısına doğru ilerlediğimizde iki tane iri yarı adam vardı.Neyse kimlik sormamışlardı.
Sanırım kıyafet ve makyaj işe yaramıştı.Çalan müzik eşliğinde çılgınlar gibi dans eden bir grup insanı aşarak boş bir masaya geçtik.Gözlerim hızlıca Batu'yu aradı.Kalabalıkta onu seçmek epey zordu.Fakat sonunda buldum.Bar tezgahının önünde içkisini içerek arkadaşlarını izliyordu.
Durgun gözüküyordu ya da bana öyle geliyordu.Bana öyle gelmesi yüksek ihtimaldi;onu yeterince iyi tanımadığım düşünülürse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK TON
Novela JuvenilYıllar önce babasını şüpheli bir kazada kaybeden Batu,babasıyla birlikte bütün duygularını da mezara gömdü.O kaza genç adamın miladı olmuştu.Artık hayat onun için anlamsız dakikaların birbirini kovalamasından ibaretti.Ta ki hayatının aşkıyla tanışan...