26.BÖLÜM

4.8K 160 7
                                    

Korku,heyecan,panik...Şu an içinde bulunduğum durumu tanımlayacak kelime hangisiydi bilmiyorum.

"Onunla aranızda ne var? "diye sormuştu bana Esin.

Ben de bilmezlikten gelerek "Kiminle?"diye sordum.

"Batu ile."dedi Esin.

"Ne olacak ki?"diyerek güldüm.
Gözlerimi mümkün olduğunca Esin'den kaçırıyordum.

"Bilmem sen söyle sanki bizden bir şey saklıyorsun gibi."dedi ve imalı bakışlarını bana yolladı.

"Hayır saklamıyorum.Yanlış anlamışsındır."dedim endişeli ses tonumla.

"Anlamadığımdan eminim seni iyi tanıyorum."dedi Esin.

"Esin bak biri duyacak yanlış anlayacak.Lütfen bu konuyu kapatalım!"dedim sertçe.

"Tamam kapatalım ama şimdiden uyarayım o çocuk ve sen olacak iş değilsiniz."dedi Esin.

"Niye olacak iş değilmişiz!"diyerek yükseldim.Ardında kırdığım potu düzeltmek adına, "Yani yanlış anlama sadece merak ediyorum." diye ekledim.

"Sinem ile onun geçmişi var biliyorsun."dedi Esin.

"Evet biliyorum ama formaliteden bir ilişkiydi onlarınki.Batu onu sevmiyordu."dedim.

"Bunu nerden biliyorsun?"diyerek şüpheyle gözlerime baktı.

"Çünkü bana kendisi söyledi.Sanırım sana daha fazla yalan söyleyemeyeceğim.Zaten bir gün hepiniz öğreneceksiniz."diyerek derin bir nefes aldım.
"Batu ile ben bir süredir beraberiz.Biliyorum kulağa çok tuhaf geliyor.Ama gerçek bu.Onu seviyorum."dedim.

"Liana inanamıyorum sana!Sen Batu gibi birine nasıl güvenebiliyorsun?Hadi Sinem aklı bir karış havada ama sen..." diyerek onaylamayan bakışlarını bana yolladı Esin.

"Onu tanımadan önce ben de çok önyargılıydım.Yaşadığımız o kötü olaylar hâlâ dün gibi aklımda.Ama her şey değişti.Birbirimizi gerçekten seviyoruz.Bu yüzden senden ricam kimseye bu durumdan bahsetme.Ben zamanı geldiğinde herkese açıklayacağım."

"Pekâla bu ikimiz arasında bir sır ama aklında bulunsun ben o çocuğa hâlâ güvenmiyorum.Umarım sen de sonradan Sinem gibi üzülmezsin." dedi Esin.

Bu son cümlenin ihtimali bile beni üzmeye yetmişti.Sırrımı saklayacağı için ona teşekkür etmiştim.Neyse ki artık bu durumu Esin'den saklamak zorunda kalmayacaktım.

"Kızlar!"diyerek çadıra dalan Sinemle heyecanı tüm bedenimde hissettim.Benimle birlikte Esin'de panik yapmıştı.

"Kızlar size bomba bir haberim var.Kızlar ve erkekler birazdan futbol maçı yapacaklar."dedi

"Şaka mı?"diye sordum kaşlarımı kaldırarak.

"Hayır şaka değil."dedi Sinem."Bu arada ben de oynayacağım;Batu var malum."

"Saçmalama."dedi Esin.

Sırıttı Sinem ardından "Bol tezahürat istiyorum."diyerek çadırdan çıktı.

Esin ile birbirimize şaşkınca baktıktan sonra biz de kendimizi maç alanında bulduk.

Batu ve yanında dört erkeğin bulunduğu bir grup karşısında da Sinem ve iki kızın bulunduğu bir başka grup.

Sinem de dahil birkaç kızın Batu'ya bakışlarını gördükçe içimdeki kıskançlık tohumları filizleniyordu.

"Esin anlaşılan kız grubunda iki kişi eksik.Hadi biz de giriyoruz!"dedim.Bakışlarım hâlâ Batu'nun üzerindeydi.O ise bana taraf bakmıyordu bile.

SOĞUK TON  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin