33.BÖLÜM

5K 160 5
                                    

Liana'dan...

Evime koşar adım ilerliyordum.Heyecan her zerreme yayılmıştı.

Batu yine yeniden aynı şeyi yapmıştı.Beni cevapsız sorularım ile baş başa bırakmıştı.

Ve ben artık bu belirsiz duruma dayanamıyordum.Hangi Batu gerçekti?
Dün gece beni evine götürüp hala bir şeylerin bitmediğini hissettiren Batu mu?Yoksa sabahına hiçbir şey olmamış gibi davranan umursamaz Batu mu?

Dün gece yaşadıklarımız zihnime düşmüştü bir anda.Düşündüğüm an kalp atışlarım hızlanmıştı.

- -

Yatağımda oturmuş dün gece olanları Esin'e anlatıyordum.O da en az benim kadar şaşkındı.Sanırım konu Batu olunca ortak tek bir düşünce vardı o da belirsizlik.

"Tam beni sevdiğini düşünüyorum sonra bir şey yapıyor bu seferde beni hiç umursamadığını düşünüyorum.Bu kadar karmaşık biri olmak zorunda mıydı Esin?"

"Neden böyle davranıyor ben de anlam veremiyorum Liana.Ama seni böyle üzmeye hakkı yok."

"Üzüldüğümü düşünüyor mudur?Orası tam bir muamma."

BİR HAFTA SONRA,

Çantama kartlarımı ve özel eşyalarımı koyduktan sonra bavulumu alıp odadan çıktım.Uçağın kalkmasına iki buçuk saat kalmıştı.Ailem ile vedalaştıktan sonra Esin ve Ege ile beraber havaalanına gidecektim.

Annem benim odadan çıktığımı gördüğünde Arda'ya bavulu taşımamı söyledi.

Arda bavulumu taşımamda yardım ettiği sırada ben de anneme sarıldım.

"Kendine çok dikkat et kızım."demişti.

"Peki anneciğim siz de çok dikkat edin."

"Esinler geldi mi?"

"Evet sitenin girişininde bekliyorlar."

"Oraya vardığınızda mutlaka bizi ara."

Başımla peki anlamında onayladım.

Annem ve babam ile vedalaştıktan sonra Arda ile birlikte evden çıktık.

Esin ve Ege taksinin içerisinde beni bekliyordu.Bavulumu bagaja yerleştirdikten sonra Arda ile vedalaşmaya koyuldum.

"Seni çok özleyeceğim."diyerek Arda'ya sarıldım.

"Ne yalan söyleyeyim abla ben seni o kadar özlemeyeceğim."

"Nankör seni."

"Şaka yaptım."

Arda ve komik olmayan şakaları.

"Kendine çok dikkat et abla.Bir durum olursa da hemen ara."

Arda'nın ağır abi halleri gülmeme sebep olmuştu.

"Peki beni çok özle o zaman."diyerek yanağına öpücük kondurup taksiye bindim.

Arda üzgün suratıyla bana bakıyordu.Hey alt tarafı tatile gidiyordum.

Arda'ya camdan el salladım.O sırada taksici arabayı çalıştırdı.

Ege ve Esin beni görünce halimi hatırımı sordular.Kısaca "İyidir."dedim.
Fakat herkes bilir ki "iyidir" sözcüğünde çok anlam gizlidir.

Ege ile Esin bugün inanılmaz mutlu gözüküyordu.Çünkü bu onların birlikte gidecekleri ilk tatildi.

Yol boyunca Ege'nin espirileriyle gülüp eğlendik.Ve sonunda havalimanına vardık.Taksi tutarını ödedikten sonra inip biletlerimizi aldık.Ardından alana gidip uçuş saatinin gelmesini bekledik.

SOĞUK TON  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin