Batu tam karşıma dikildiğinde kalbim bedenimden çıkmak istercesine göğsüme baskı uyguladı.
Batu önce etrafımdaki kişilere baktı ardından o delici bakışlarını bana çevirdi.
Onu gördüğümde sanki her şey flulaşmıştı.Sadece ben ve o nettik.
Hiç bir ses duyamıyordum.Ya da sadece onun sesini duymak istediğim için tüm seslere karşı kulaklarım tıkanmıştım.
Onun tam karşımda olduğunu idrak etmeye aşamasını hala geçememişken Batu "Biraz konuşalım mı?"diye sordu.
"Peki."
İkimizin baş başa kaldığı bir alan bulduğumuzda duraksayarak birbirimize baktık.
Ardından Batu "Mutlu gözüküyorsun."diyerek konuşmaya başladı.
Mutlu mu?Gerçekten bu kadar kör müydü?
Buruk bir şekilde gülümsedim.Batu'nun böyle düşündüğüne inanamıyordum.
"Ne konuşmak istiyorsun?"Biraz sert çıkmıştım.Fakat aşkıma olan güvensizliği beni çok kırmıştı.
"O videoda dans ettiğin çocuk yeni sevgilin mi?"
Batu neyden bahsediyordu?
"Anlamadım ne dansı ne videosu?"
Batu sinirli bir şekilde elini saçlarına daldırdı.Bu hareketi inanılmaz çekici gelmişti gözüme.
"Aras görmüş videonuzu.O çocukla sarmaş dolaş..."
Sanırım dün geceden bahsediyordu.Ama ben hiçbir şey paylaşmamıştım ki!Nerden öğrenmişti?
Biraz düşündükten sonra Ege'nin arkadaşlarının beni etiketleyip paylaşabileceğini ya da sarhoşken bu aptallığı bilakis kendimin yaptığını düşündüm.
Her iki ihtimalde kötüydü.Fakat asıl şaşırılacak durum Batu'nun buraya kadar gelip bunun hesabını sormasıydı.Ayrıca Aras yalanına da hiç inanmamıştım.
"Eee?"
"Ayrılık sana gerçekten yaramış.Bilseydim..."
Batu'nun sözünü keserek konuştum.
"Bunları söylemek için mi buraya kadar geldin?""Evet.Aslında yeni ilişkini tebrik etmek için geldim de diyebiliriz."
"Sen gerçekten kafayı yemişsin."
Sessiz kaldı.Ben de konuşmaya devam ettim.
"Yine aynı şeyi yapıyorsun.Beni bırakıyorsun ve sonra tekrar dönüyorsun.Sevmediğini söylüyorsun ama kıskanıyorsun.Amacın ne?"
"Seni düşünüyorum o çocuk seni üzebilir."
Beni üzebilir mi?Hıh!Batu gerçekten ne dediğini bilmiyordu.Beni en çok üzen kişinin kendisi olduğunu bilmiyor muydu?
"Bırakta buna ben karar vereyim!"
Çenesi sinirle ovuşturarak başka bir tarafa baktı.
"Batu biliyor musun sen tam olarak hem karnım doysun hem pastam dursun kafasında birisin.Kimsenin mutlu olmasını istemiyorsun.Herkesin sana ilgi duymasını istiyorsun.Fazla ilgi olunca da sıkılıyorsun.Bencilsin Batu.Sen gerçekten çok bencilsin.Ve seni sevdiğim için kendimden nefret ediyorum."
Son cümlem gözlerimin dolmasına sebep olmuştu.Aramızda oluşan kısa süreli sessizlik sonrası Batu konuşmak için ağzını açtı.Fakat sonra vazgeçip sustu.
Bu konuşmalarımız sonrası gözyaşlarım daha fazla dayanamayarak göz pınarlarıma baskı uyguladı.Batu'nun beni bu halde görmek istemediğim için hızla oradan ayrıldım.
Zaten Batu'da arkamdan gelmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK TON
Novela JuvenilYıllar önce babasını şüpheli bir kazada kaybeden Batu,babasıyla birlikte bütün duygularını da mezara gömdü.O kaza genç adamın miladı olmuştu.Artık hayat onun için anlamsız dakikaların birbirini kovalamasından ibaretti.Ta ki hayatının aşkıyla tanışan...