Kendimi Batu'nun evinin tam ortasında bulduğum an... işte o an her şey dank etmişti kafama.Tanrım ben son yarım saatte ne yaşamıştım?
Bu çocuğun evinde işim neydi?Ve bu çocuk neden bu kadar gıcıktı?Bunu düşündüğüm sırada Batu odalardan birine doğru ilerledi.
"Nereye gidiyorsun?"diye sordum.
Cevap vermedi.Onun peşine takılarak girdiği odaya girdim.Üstündeki gömleği çıkarıyordu.
Tanrım!
Bana sırıtarak bakıp "Hoşuna mı gitti?"diye sordu.
"Ne saçmalıyorsun neden hoşuma gitsin ki?Üstelik sen benim tipim değilsin ki."
Ses çıkarmadı sadece şaşkınlıkla kaşlarını havaya kaldırdı ve sonra kemerini çözmeye başladı.Olamaz!Onu da mı karşımda çıkaracaktı?Hayır hayır bu kadarına da tanık olamazdım!Tam sağ eliyle pantolonunun fermuarını aşağı indireceği sırada
"Hey hey bekle!"gözlerimi elimle kapatmıştım.
Kahkaha sesini işittiğimde gözlerimi açarak ona sinirle baktım.O ise beni umursamamaya devam ederek kıyafetlerini çıkarmaya kaldığı yerden devam etti.Arkamı dönerek hızlı adımlarla odadan çıktım.
Derin nefes alarak salona doğru yürüdüm.
Salonda;L siyah bir koltuk,siyah plazma,gri duvarlar,ve ilgi çekici tablolar.Tv ünitesinde yüzlerce dvd ve kitap vardı.Kafedeki hallerini bilmesem bu çocuğu kültürlü biri sanardım.
Oda genel olarak kasvetli gözüküyordu ama nedense gözüme fazla güzel gelmişti.
Birden neden evde kimse yok diye düşündüm acaba ailesiyle ayrı mı yaşıyordu?Aman beni ne ilgilendirir diye düşünerek rahat görüntüsü ile bana göz kırpan koltuğa oturdum.Koltuk o kadar yumuşak ve rahattı ki uzanmamak için kendime karşı direniyordum.
Okul yüzünden o kadar çok yorulmuştum ki dayanamayarak koltuğun yumuşak kollarına kendimi bıraktım.
--
Başımın ağrısıyla birden gözlerimi açtım.Ardından uyku mahmurluğumu üzerimden atmak için gerindim o an yanımda başka birinin uyuduğunu farkettim.Sonra yanımda yatan kişinin suratına baktım gözlerimi ovuşturarak tekrar baktım.Gözlerim kocaman açılmıştı o ve ben neden aynı koltukta uyuyorduk?Ben neredeydim?
Oturur pozisyona geçerek her şeyi idrak etmeye çalıştım.Ben dün en son koltuğa oturmuştum sonra uzanmıştım ve sonrası...sonrasını hatırlamıyordum.
Tanrım yine o lanet olası kahveler ben de uyku yapmıştı.Evet kulağa anormal geliyordu ama kahve ben de uyku yapıyordu.
Batu bir homurtu çıkarınca ona taraf baktım.Uyurken fazla masum gözüküyordu.Bir pislik olduğunu bilmesem masum olduğuna inanabilirdim.Elimi yüzünün üstünde salladım.Hâlâ uyuyordu.Kendimi bir anda ona bakarken buldum.
Sivri çenesine,çıkık elmacık kemiklerine,dudaklarına...hipnoz olmuşçasına bakıyordum.O anda Batu gözlerini açarak bana baktı.
Gözlerini ovuşturdu,gerindi ardından dağınık saçlarını eliyle şekillendirdi.O an gözüme çok farklı bir şekilde çekici gelmişti.Bunu düşündüğüm gibi kendimden utandım.Böyle kaba ve sorunlu bir erkeği nasıl çekici bulabilirdim!"Demek uyuyan güzel uyandı."demişti.
Bana uyuyan güzel mi demişti?Tanrım bu söylemi ondan duymak tuhaftı.
"Dün gece çok zevkliydi bunu en kısa zamanda yine tekrarlayalım." Aptalca sırıtarak söylediği bu cümle ağzımı açık bırakmıştı.
"Sen neyden bahsediyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK TON
Novela JuvenilYıllar önce babasını şüpheli bir kazada kaybeden Batu,babasıyla birlikte bütün duygularını da mezara gömdü.O kaza genç adamın miladı olmuştu.Artık hayat onun için anlamsız dakikaların birbirini kovalamasından ibaretti.Ta ki hayatının aşkıyla tanışan...