41.BÖLÜM

1K 34 0
                                    

BATU'dan

Saat:13.12

Dünden beri her yeri didik didik aramıştık.

Birazdan hazırlanıp tekrar arayacaktım her yeri.

Dün akşam Aras ile bir sürü teori üretmiştik;Liana'nın kaybolmasıyla ilgili.

1.Şüphemiz intihardı.Fakat böyle bir ihtimal olsaydı şimdiye kadar bulunmuş olurdu.Ve mantıksız boşluklar vardı.Bu yüzden bu ihtimali elemiştik.

2.Şüphemiz kaçmasıydı.Bu şüphe de elle tutulur değildi.Liana sırf bana kızgın olduğu için ailesini bırakmazdı.Zaten gidebileceği her yeri didik didik aramıştık.Kısaca bu ihtimalde elenmişti.

3.Şüphemiz kaçırılmasıydı.Bu en ucu açık şüpheydi.Kim niye Liana'yı kaçırır ki hem de Arasların evinde?Ama seçenekler arasında en olabilecek ihtimal buydu.Liana kaçırılmış olabilirdi.Kim tarafından olması ise muammaydı.Liana ve ailesi kendi halinde bir aileydi düşmanlarının olması tuhaf olurdu.Bir başka ihtimal ise benim iş yaptığım adamlar kaçırmış olabilirdi.Onlara vurgun yapıp kaçmıştım.İntikam için Liana'yı kullanıyor olabilirlerdi.Ama Liana'yı tanımazlar etmezler hem hayatımdaki kadının o olduğunu nereden bilsinler ki?Hatırladığım kadarıyla son zamanlarda yan yana bile gelmemiştik.Ki ben onlardan izimi çoktan kaybetmiştim.Amcam desem o da hapishanedeydi.
Tanrım aklıma başka bir ihtimal gelmiyordu.Belki de hiç tanımadığımız biri kaçırmıştı.Asıl sorun onu nasıl bulacağımızdı?

Ya her şey için geçse diye düşünmeden edemedim.Bu kötü düşüncenin zihnimde canlanması bile beni deli etmişti.Hayır hayır ona bir şey olmamıştı.Olamazdı!

İştahsız ve uykusuz bir şekilde yüzümü yıkamaya kalktım.
Sabaha karşı eve gelmiştim.Gece boyu Liana'yı aramıştım.Aras'a evde olduğumu söylemiştim.Çünkü eğer doğruyu söyleseydin buna mani olurdu.Ama ben onu gerekirse uykusuz kalma pahasına arayacaktım.Zaten uykumda gelmiyordu ki.Yatakta bir sağa bir sola dönüyordum sadece.

Yüzümü yıkadıktan sonra tekrar odama geçtim.Dolabımdan siyah bir kot ve tişört çıkardım.Giyindiğim sırada telefonuma bir mesaj geldi.Arasta geldiğini tahmin ederek mesaja girdim.

Gizli bir numaradan gelmişti.
"Ben de sana ait çok güzel bir şey var."

Bu da neyin nesiydi?

Bunu düşündüğüm sırada yeni mesaj geldi.

"Eğer Liana'ya kavuşmak istiyorsan belirleyeceğim yer ve saatte oraya gel.Ama polis veya başka biri olmayacak!Yoksa Liana'yı bir daha göremezsin."

Bu gerçek miydi?Ellerim titredi.Liana'ya kavuşmak mı?Yutkundum.Ona kavuşmak tabii ki de çok istiyordum ama bu mesajın doğruluğundan nasıl emin olabilirdim?Ya yalansa?Üstelik karşılığında hiç mi bir şey istemeyecek?

Yeni bir mesaj geldi.Bu...bu Lianaydı!Elleri kolları bağlıydı.Bir betonun üzerinde uyuyordu.İnanamıyorum Liana'dan sonunda haber almıştım.
Onu görmek içime su serpmişti en azından yaşıyordu ama bir yandan da içim parçalanmıştı onu o hâlde görmekten.

Ama kurtaracağım seni güzelim.Ne pahasına olursa olsun kurtarıcam.

Telefonuma bir anda bir çağrı geldi.Gizli numaradan biri arıyordu.Liana ile ilgili olduğunu anlayarak hızla cevapladım.

"Ee düşündün mü?Kıza kavuşmak istiyor musun?"
Bu sesi hiç tanımıyordum ilk defa duymuştum.Kimdi bu?

"Evet evet tabii ki."

"O zaman belirlediğim yere geleceksin?"

"Geleceğim ama hiçbir şey istemeyecek misin karşılığında?"

SOĞUK TON  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin