20.BÖLÜM

6.2K 194 10
                                    

"Liana sen iyi misin?" Esin'in sorusuyla donuk halimden kurtuldum.

"İyiyim.Hadi gel son birkaç soru daha kalmıştı onları da çözüp bitirelim."
Perdeyi kapatarak tekrar çalışma masama döndüm.

Esin'e bir şey belli etmemeye çalışıyordum fakat aklım başımdan gitmişti.
Batu resmen eve kız atmıştı.
Sinirden elim ayağıma dolanmıştı.Esin'de farketmiş olacak ki şüpheyle bana bakıp kız ile bir sorunum olup olmadığını sordu.

"Hayır yok." diyerek geçiştirmiştim.

Esin ile kalan son soruları da çözüp çalışmamızı bitirdik.

Esin teşekkür ederek çantasını toplamaya koyuldu.

Ben de onu geçirmek için ayaklandım.

Esin gittikten sonra tekrar odama döndüm.
Ve aklımdan çıkmak bilmeyen o görüntüyü düşündüm.

O kız kimdi?

Batu'nun bunu yaptığına inanamıyordum.Daha dün gece benimle öpüşmüştü şimdi ise başka biriyle...

Kalbim kötü hissetmişti o kızı orada görünce.Ve bunu hissettiğim için kendime kızgındım.Nasıl sonucunu bile bile kendimi bu batağa sürükledim!

Yatağa uzanıp telefonumdan son ses müzik açtım.Fakat aklım hala Batu'nun evindeki o kızdaydı.Dayanamayarak ayaklandım
ve perdeyi açtım.Fakat Batu'nun perdeleri sonuna kadar kapalıydı.

Pislik herif!Kim bilir ne yapıyorlardır şimdi!

Neden böylesine pislik bir adamdan etkilenmiştim?
Uraz gibi biri varken neden bu serseriye bağlanmıştım?Ah keşke hoşlanacağımız kişiyi kendimiz belirleseydik.Ama maalesef kalp hep kendi istediğini seçiyordu.

Kendimden beklenmeyecek bir şey yaparak Batu'yu aradım fakat aradığım saniye pişman olup kapattım.

Keşke Batu'dan etkilendiğimi farkettiğim o ilk anda ondan uzaklaşmayı becerseydim.Şimdi belki bu kadar üzülmezdim.

--

"Liana şu soruyu da anlatır mısın?"diye sordu Esin.

"Tabii." Okula geldiğimizden beri soru çözüyorduk.Sınav bir sonraki dersti ve Esin çok telaşlıydı.

Soruyu çözdükten sonra Esin
"Cuma günü okuldan sonra ne yapmayı düşünüyorsunuz kızlar?" diye sordu.

Cuma günü Esin'in doğum günüydü ve biz ona sürpriz doğum günü partisi yapacaktık.
Ve onun bunu anlamaması gerekiyordu.

"Eve gideriz herhalde başka ne yapacağız ki?" diyerek bilmemezlikten geldim.

"Hiçbir şey." Esin'in beklenti dolu bakışlarını gördükçe üzülmüştüm.Ama yine de bir şey söyleyemezdim.Çünkü sonuç onu çok mutlu edecekti.

Sınavdan sonra kahve almak için kantin katına doğru ilerledim.Koridorda
şans eseri Aras ile karşılaştım.

Aras beni gördüğü gibi gülümseyip
"Naber?" demişti.

"İyidir senden ne haber?"

"Ben de iyiyim.Bu arada eğer çıkışta işin yoksa bir yerlere gidelim mi?Hem filmin son düzenlemelerini de gösteririm."

"İyi olur."dedim.

"O zaman ben sana yeri mesaj atarım."

"Peki."dediğim sırada Batu yanımıza geldi ve
"Ne konuşuyorsunuz?"diye sordu.

SOĞUK TON  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin