Düşüncesiyle soğuk terler döktüğüm olayı şimdi bizzat yaşıyordum.Aynı jakuzinin içinde ben ve Batu vardık.
Birbirimiz ile karşılıklı bakıştığımız sırada Batu konuştu. "İyi ki ormanda kaybolmuşuz."
Batu'ya şaşkın bir bakış attım.
"Haksız mıyım?Eğer yolumuzu kaybetmeseydik bu geceyi birlikte geçiremeyebilirdik."
"Orası öyle tabii ama yaşadığım korkuyu ben biliyorum."
Batu sesini değiştirerek yanağımdan makas aldı. "Çok mu korktun sen."
"Batu!"gülerek uyarmıştım onu.
"Sırtına masaj yapmamı ister misin?"
Batu ve bana masaj yapmak...bu kulağa hem tuhaf geliyordu hem de etkileyici.
Kararsız suratım onun ısrarcı bakışları karşısında sönüp giderken ona taraf dönmüştüm sırtımı.
Elleri bir terapiden farksızdı
değdiği her noktayı bir anda rahatlatmıştı.
Ufak kaçamak dokunuşları dışında.Ah o anlarda kendimi diken üstünde hissetmiştim.
Açıkçası bu durumda kendimi kasmam da pek tabii tuhaftı sonuçta ben ona kalbimi teslim etmiştim.Nazik el hareketlerinden sonra sırtıma buseler kondurdu.
Sonrasında ise tek beden olup bir süre jakuzinin içinde sessizce uzandık.O an aşırı sakinlikten uyuyacak duruma gelmiştim.Bu yüzden kendimi içten içe dürtüp kalkmaya koyuldum.Batu'nun şu an soran bakışlar attığına emindim.
Çıkmaya kalkıştığım sırada Batu'nun gözlerini zorla kapattırdım.
Çıktığım gibi de havlulardan birini bedenime sardım.
Gözlerim o an Batuyla buluşmuştu.Ve o an Batu'nun gizli gizli baktığını anlamıştım.Gözlerimi devirip Batu'nun çantasına doğru ilerledim.
Batu arkamdan birkaç kere özür dilemişti fakat onu duymamazlıktan gelmiştim.Çantadan çıkardığım siyah tişört ile lavaboya koşup ardımdan kapıyı kilitledim.
Kalbimin sesi kulaklarıma ulaşmıştı.Ritimle atılan her atış kulağımda çınlıyordu.Tanrım çok heyecanlanmıştım.
O hâlde beni görmesi epey utandırmıştı beni.
Tişörtümü kafamdan geçirdiğim sırada Batu kapıyı çaldı.
Tanrım!
"Liana bana kızmadın değil mi?Eğer seni kızdırdıysam çok özür dilerim."
Peki sanırım pişmandı.Ama beni görmüştü!
Üstümü giydikten sonra kapıyı açtım.
Batu havluyla sarılmış şekilde karşımda duruyordu.Tanrım çok çekici bir vücudu vardı."Liana iyi misin?"
"Evet evet iyiyim." İlk iki sözcüğü kekeleyerek söylemiştim.Hâlâ heyecanım tazeydi.
"Çok acıktım!"
Batu'nun yanından geçerek aldığı yiyeceklere doğru koştum."Peki ben de hemen geliyorum."
Batu banyoya giyinmeye girmişti.Tanrım!
Derin bir nefes alarak poşetleri açtım.Açmam ile birlikte burnuma enfes kokular gelmeye başladı.
Tanrım çok acıkmıştım!Yemeğe başladığım sırada kapı açıldı ve ardından Batu çıktı.Siyah bir tişört ile siyah bir şort giymişti.Tedarikli gelmesi çok akıllıca bir şeydi.Neyse ki fazladan tişörtü vardı da ben de faydalanmıştım.Diğer türlü nemli elbisemin içinde nasıl rahat ederdim?Üstelik bu tişört Batu'nun boyundan mütevelli epey uzundu bu da benim için ideal bir sonuçtu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK TON
Ficção AdolescenteYıllar önce babasını şüpheli bir kazada kaybeden Batu,babasıyla birlikte bütün duygularını da mezara gömdü.O kaza genç adamın miladı olmuştu.Artık hayat onun için anlamsız dakikaların birbirini kovalamasından ibaretti.Ta ki hayatının aşkıyla tanışan...