Pov Harry
Po rozmowie z Hermioną poszłem do dormitorium usiadłem na łóżku , łzy zaczęły mi lecieć , pochwili rozpłakałem się jak małe dziecko, przez moją głupotę straciłem najważniejszą osobę w moim życiu, po chwili przyszedł do mnie Ron.
- Hej rozmawiałeś z nią?
- Tak
- I co?
- straciłem ją. powiedziałem zapłakanym głosem.
- Wybaczy ci. stwierdził
- ona mnie już nie kocha.
- skąd wiesz?
- powiedziała mi to.
- stary, jest na ciebie zła, powiedziała to w złości, nie mówiła serio
- Nie , widziałem to w jej oczach , mówiła prawdę.
- eh No będzie dobrze , zobaczysz.
Po rozmowie z Ronem udaliśmy się na trening.
Pov Hermiona
Jak wyszłam z biblioteki poszłam na błonie , po drodze męczyły mnie ciągłe myśli, czy to prawda , nie kocham go już? Usiadłam przy jednym z drzew i wyciągłam jakąś książkę, przed oczami miałam ten cholerny obraz jak się całują, chciałam skupić się na książce żeby o tym nie myśleć, ale ktoś mi w tym przeszkodził, a tom osobą był Macglaggen.
- witaj Hermiono.
- cześć
- mogę się przysiąść?
- Tak
- Co u ciebie słuchać?
- No dobrze . Skłamałam
Zaczęliśmy rozmowę, rozmawialiśmy o ostatnim temacie z run, a po chwili rozmowy zapytał.
- Hej czy naprwno wszystko wporzątku jesteś jakaś dziwna?
Nie wytrzymałam powiedziałam co się stało a po chwili wybuchłam płaczem .
- Ciiii nie płacz ,już dobrze .przytulił mnie.
- Nie zasłużyłaś na to, nie przejmuj się nim
- jak by to było takie łatwe.
- A kochasz go?
Nie wiedziałam co mam powiedzieć.
- Ja.. Nie wiem
- Hermiona on cie zdradził , poszedł do innej, nie masz nad czym się zastanawiać.
Nie wiedziałam co o tym wszystkim myśleć chciałam zakończyć ten temat.
- yyy możemy skończyć już ten temat?
- jasne
Porozmawialiśmy na inne tematy a póżniej był już wieczór i Gryfon odprowadził mnie do zamku.
Weszłam do dormitorium Ginny już spała, weszłam do łazienki umyłam się, przebrałam w piżamę i położyłam się do łóżka, długo nie mogłam zasnąć, ale wkońcu mi się to udało.
CZYTASZ
To coś więcej niż przyjaźń-Harmione
FanfictionGolden Trio uczęszcza na czwarty rok w hogwardzie jednak Hermiona od trzeciego roku czuję coś do Harrego jednak Harry chodzi z cho Jak myślicie jak potoczą się losy tej dwójki czy Harry odwzajemni uczucie Hermiony Dowiecie się Czytając tą książkę Za...