Głupi Pomysł

80 6 0
                                    

Pov Hermiona

Już byliśmy w Norze właśnie rozmawiałam z Ginny w naszym pokoju.

- Wogule Hermi jak ci minęły wakacje z Harrym? Zapytała mnie przujaciółka.

- A no wiesz chodziliśmy na spacery, no ogulnie bardzo romantycznie

- Aha. Wogule wiesz że Bill ma narzeczoną.

- łoł to super! Kogo? Zapytałam

- Flegme. powiedziała niezadowolona

-kogo? Nie zrozumiałam o kogo jej chodzi

- No Fleur Delacur.

- a to nie ona brała udział w Turnieju trujmagicznym?

- No tak. Powiedziała 

- Co jest nie cieszysz się?

- No nie zbyt nie przepadam za nią. Jest trochę taka księżniczka

- No ja tam do niej nic nie mam.

- Wisz co muszę ci coś powiedzieć. Zaczęła Ginny.

- No to mów. Powiedziałam z niepokojem.

- No bo mam wrażenie że Dean ma inną. Powiedziała smutna.

- czemu tak mówisz?

- No bo przez wakacje prawie do mnie nie pisał a na piątym roku bardzo dużo czasu spędzał z parvati

- No wiesz ale to jeszcze nic nie znaczy,  może nie pisał po nie miał kiedy a spędzał tyle z ną czasu bo się przyjaźnią.

- No wiesz może masz rację.

Pov Harry

Gadałem z Ronem i postanowiłem mu powiedzieć co planuje od dłuższego czasu.

- wiesz stary muszę ci coś powiedzieć.

-No wal

- No bo wiesz.... z Hermioną będziemy już se sobą brwaie trzy lata i tak sobie pomyślałem żeby jej się oświatczyć.

- Co!!... Zwariowałeś człowieku ja rozumiem kochacie się i wogule ale macie dopiero 16 lat jesteście za młodzi, I jest szansa że ci odmówi bo też będzie tak uważać, że więc chyba lepiej jeszcze poczekać.

- No chyba masz rację.

Harry przyznał mu rację ale dalej ten pomysł krążył mu po głowie, Kochał tą brązowooką dziewczyne która od 4 roku zakręciła mu w głowie a na 5 roku prawie poświęciła się dla niego.  Był Pewny że chce z ną spędzić reszte swojego życia.

To coś więcej niż przyjaźń-HarmioneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz