*Miesiąc póżniej*
Tak jak kazał mi Dambyldor obserwowałem malfoy'a nic takiego się zbytnio nie działo pozatym że ciągle chodził do pokoju życzeń.
Hermiona dalej nie rozmawiała z Harrym, chłopak oczywiście próbował z ną rozmawiać ale bez skutecznie, gryfonka dalej mu mówiła że go nienawidzi i że to koniec, w jednej z tych rozmów nawet oddała mu łańcuszek który od niego dostała, mówiąc przy tym żeby dał sobie naprawdę spokój bo straciła do niego zaufanie, jednak w pewnym momencie zaczęła za nim jakby tęsknić.
Pewnego listopadowego wieczoru , odrabiała lekcje w pokoju wspólnym , podeszła do niej jej najlepszą przyjaciółka Ginny.
- Hej Hermiona, co tam?
- A nic ciekawego odrabiam lekcje.
- A co ty taka dziwna?
- A bo Cormac , zaczyna troszkę mnie denerwować.
- serio? Myślałam że macie się ku sobie? Czemu cie denerwuje?
- bo wiesz... ciągle za mną chodzi i No sama rozumiesz , czemu myślałaś że niby my mamy się ku sobie?
- A bo wiesz, spędzacie że sobą duszo czasu , I macie wspólne tematy.
- taaa jedyny nasz wspólny temat to nauka.
- wiesz.. nie jest w moim typie.
- Aha, rozumiem, a jaki jest twój typ? Zapytała Ginny
- No...
- Wysoki , kruczoczarny Gryfon z niebieskimi oczami. Powiedziała Ginny z śmiechem w głosie.
Hermiona milczała, po paru sekundach posmutniała, Ginny widząc to usiadła przy niej.
- tęsknisz za nim co?
- Ginny ja chce o nim zapomnieć..... ale się nie da.
Przyjaciółką przytuliła mnie
Po rozmowie z Ginny , udałam się do dormitorium , położyłam się do łóżka i po paru minutach zasnęła.
Wstałam była 7:15 , poszłam się umyć i ubrać a potem , czekałam na Ginny I poszłyśmy na śniadanie przywitałyśmy się z resztą, powiedziałyśmy do wszystkich Hej i usiadłyśmy na miejsca Ginny obok Deana a , ja obok Harr'ego ( tylko tam było miejsce) zjedliśmy i poszliśmy na eliksir, których uczy profesor Slathorn. Był o wiele lepszymi i milszym nauczycielem niż snape.
- Dzień dobry dzisiaj będziemy ważyć Amortęcje czy ktoś mi powie co to za eliksir?
Ręka Hermiony poszła w górę.
- Tak panno...
- Grenger sir, Amortęcja to bardzo śilny eliksir miłosny, lecz nie powoduje on prawdziwej miłości , jego zapach odczuwa każdy inaczej, w zależności co kto lubi.
- Super, panno Grengr +10 punktów dla Griffindoru , a teraz panno Grenger powiec nam co czujesz.
.- czuję... róże, ognisko i ....
Tu się zawiesiłam bo poczułam perfumy Harr'ego o zapachu Wanilii zawsze po ich poczuciu stracałam wszystkie zmysły
- I Waniliie
- Dobrze teraz każdy może podejść i powąchać.
Pov Harry
Gdy usłyszałem że Hermiona poczuła Waniliie w Amortęcji , znowu wruciła mi nadzieja że może jednak , nie przestała mnie kochać. Podzeszłem żeby powąchać i poczułem gałązki od miotły i jej szampon do włosów.
- Dobrze na dziś kończymy nasze zajęcia dziękuję.
Pov Hermiona
Gdy wychodziłam z sali cormac mnie zaczepił
- Hej Hermi
- możesz tak to mnie nie mówić. Przerwałam mu nagle.
- tak wybacz. Tak sobie pomyślałem że może pouczymy się dzisiaj?
- wybacz ale mam inne plany.
- Oki to narazie.
Miałam go powoli dość , okej jest miły ale troche nachalny.
- Hej widzę że nie daje ci spokoju.zwróciła się Ginny.
- taak
- może on coś do ciebie czuje?
- A może, ale nie jestem zainteresowana.
- A no jest nawet przystojny. Stwierdziła Ginny.
- No może trochę tak, Dobra chodź
- Ej a kogo poczułaś w amortęcji.
- No nie zgadniesz,powiedziałam z sarkazmem.
- A ty go dalej kochasz?
Po paru sekundach zastanowienia odpowiedziałam przyjaciółce .
- .... tak, okej zachowywał się jak totalny idiota i debil, no ale, kużwa dalej go kocham czy to normalne?
- Tak Hermiono... to jest miłość
- Ale to nie znaczy od razu że mu wybacze, bo mu nie wybacze , straciłem do niego całkiem zaufanie i nie będę wstanie raczej mu znowu zaufać.
_________________________________
Oki to kolejny rozdział bardzo długi bo prawie 600 słów Wow jestem z siebie bardzo dumna, liczę że czytelność się poprawi, dziękuje za uwagę I życzę miłego dnia/nocy pozdrawiam ❤❤❤
CZYTASZ
To coś więcej niż przyjaźń-Harmione
FanfictionGolden Trio uczęszcza na czwarty rok w hogwardzie jednak Hermiona od trzeciego roku czuję coś do Harrego jednak Harry chodzi z cho Jak myślicie jak potoczą się losy tej dwójki czy Harry odwzajemni uczucie Hermiony Dowiecie się Czytając tą książkę Za...