Çifte Düğün (Özel Bölüm)

507 40 13
                                    



"Jeonguk hayır yaaa.Yarın düğün var yorma omeganı" Onu kendimden uzaklaştırmak için ne kadar uğraşsam da bu imkansızdı.Deltam on alfa gücündeydi.Evet bende liderdim ama yine de bir delta ile savaşacak güçte değildim
"Çok yüklenmiycem sevgilim,sadece bir turcuk" dedi masum görünmeye çalışarak.
"Olmaz boşuna sevimlilik yapma!"
Koskoca delta,tıpkı mızmız bir çocuk gibi dudaklarını büküp "Ama şu düğün yüzünden kaç gündür ilgilenmiyorsun kocanla" diyordu.

"Şu düğün dediğin,bizim ve oğlumuzun ve bizim düğünümüz hayatım" dedim hayal kırıklığıyla.
"Of aşkım ya!"dedi bıkkın nefesiyle.
"Oflama.Yarın balayı nasıl olsa,bir gün dayanamaz mısın?" Dedim dudaklarımı büküp.Evet bükmüştüm çünkü bu tavrıma hiç dayanamıyordu.
"Aa doğru ya!" Bu heyecanı görülmeye değerdi.

Evet.Biricik deltamla yeniden evlenecektik.Bana verdiği sözü tutmuştu.Evlatlarım arasında bu durumdan memnun olan tek kişi kızımızdı.Oğullarım bundan utanç duyduklarını söylüyordu.Ama bu ikimizin de umrunda değildi.İçimde kalan bütün güzellikleri yeniden yaşatacaktı kocam.Bunda utanılacak ne  vardı ki? Ayrıca ikimiz de lider olduğumuz için gayet gençtik.

"Hadi kocacığım uyu artık" Dediğimde ,istemese de kabul etmişti. Beni kendine çekmiş ve adeta kapana kıstırmıştı. "İyi dinlen bakalım,yarın göreceksin gününü" bu açıkça beni yarın parçalayacağı anlamına geliyordu.

Sonunda bütün hazırlıklar bitmiş ve hepimiz düğün alanına gelmiştik.

Jaemin bize bakıp gülmemek için tutuyordu kendini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jaemin bize bakıp gülmemek için tutuyordu kendini. "Ne gülüyorsun bakiyim sen?" Dedim bize alayla bakan oğluma.
"Halinize gülüyorum baba resmen düğünümü ele geçirdiniz" dedi.Bu sözler biraz düşündürmüştü.Gerçekten de oğlumun hayalini elinden mi almıştım? Şöyle bir düşününce neden böyle hissettiğini anlamıştım sanırım.Buna hakkım var mıydı ki.Neden başka bir zaman değil de bu gün olmak zorundaydı.

Jeno durgunlaştığımı görünce
"Çok güzelsiniz efendim kıskanıyor sizi" dedi.O benim biricik damadımdı.Oğluma karşı bani sürekli savunuyordu.Ancak bunun savunulacak bir şeyi yoktu.Sanırım oğlum sonuna kadar haklıydı. "Özür dilerim bitanem ama bu fikir babandan çıktı bunu isteyen ben değildim" Bu sözlere neden alındığımı bende anlamamıştım.Jaemin yanıma yaklaşıp önce sarıldı sonra da yanağımdan öptü. "Alınma babacığım gerçekten çook güzelsiniz ikinizde" ne olursa olsun gönlümü bir şekilde alıyordu benim güzel oğlum. "Alınmak da neymiş meleğim" dedim ona sarılırken.Her zamanki gibi duygularımı saklayıp gülümsedim.

Tam ortam yumuşamışken Jungkook yeniden kızıştırmaya çalışıyordu. "Etrafına bak bakalım omegamdan daha güzel bir kurt var mı?Şu alay ettiğin adam asrın en güzel omegası"
Jaemin göz devirip "Aman baba ben ne dedim ki şimdi" deyip ağlamaklı gözlerle babasına baktı.Jeonguk'a attığım bakış sanırım herşeyi anlatmaya yetmişti. Zaten düğünü olduğu için gergin ve fazlasıyla duygusaldı bir de Jeonguk'un söyledikleriyle,Jaemin hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı.
Onu böyle ağlarken görmek benimde kalbimi fazlasıyla acıtmıştı.Oğlumun düğününe kazık çakmışım gibi hissediyordum.Jungkook'a baktığımda üzüldüğümü farketmiş gibiydi.
"Güzelim benim.Sen benim biricik oğlumsun.O gözlerindeki yaşlarla acıtma babanın kalbini nolur.Şaka yapıyordum birtanem"


LOSİNG YOU-Seni KaybediyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin