Ep27-İhanet

6.4K 332 31
                                    



Suho'nun söyledikleri derince düşünmeme sebep oluyordu.Hiç beklemediğim birinin bana aşık olduğunu hatta aşkından eşimin canına kastedebileceğinden şüpheleniyordu.Lina bu kadar ileri gitmiş olabilir miydi? Açıkçası bilmiyordum ve hiç de dikkat etmemiştim.Dişi veya eril alfa hiç ilgimi çekmemişti.Şimdiye kadar hep omegalardan hoşlandığım için Lina'nın bana olan ilgi alakasını kuzen olmamıza bağlıyordum.Çünkü o da çok iyi biliyordu ki hiç şansı yoktu.Yıllarca ruh eşimi aradığıma ve ona deli gibi aşık olduğuma şahit olmuştu.Neden böyle birşeye kalkışmıştı gerçekten akıl sır erdiremiyordum.Bunu yapıp yapmadığından Suho kadar emin değildim fakat bildiğim tek şey şu;Eğer böyle birşey yapmışsa kuzen olmamızı bir kenara bırakıp,onu parçalara ayıracaktım.Eşime kasteden babam dahi olsa canını alırdım bunu herkes biliyordu.Umarım Lina bunu yapmamıştır çünkü onu öldürürken tek bir saniye bile düşünmeyecektim.

Şimdilik bunları bir kenara bırakıp Taehyung'umu ordan nasıl kurtaracağımızı düşünmeliydik. "Ne düşünüyorsun Suho?" Bana kalırsa ordaki herkesi tek tek gebertip Tae'mi ordan kurtarmak yarım saatimi almazdı fakat Suho planlı hareket etmemizi yoksa bu sefer gerçekten omegamı kaybedebileceğimi söyleyince ona hak vermiştim.Bir daha olmazdı,onu bir kez daha kaybedemezdim. "Chan ve Jongsuk hyungu da çağırmalı ve etraflıca düşünmemiz gerekiyor bence"Haklıydı.Sonuç itibarı ile abim de Deltaydı ikimize karşı hareket edecek cesaretleri olamazdı.Evin etrafında yaklaşık elli alfa vardı bir o kadar da içeride olsa bile bizi yenmeleri imkansızdı. "Haklısın ara gelsinler ve Lina farketmesin,Taehyung bunu söylediyse bir bildiği vardır elbet" Kafasını olumlu anlamda sallayıp bahçeye çıktı.Bense güzel meleğimi hayale dalıyordum.Onu düşünmediğim tek bir an bile yoktu.Yaşadığını öğrendikten sonra eski gücüme kavuşmuş gibi hissediyordum.

Derken Suho içeri bir hışımla girmiş beti benzi atmış bir halde bana bakıyordu.Bu hali beni korkutmadı desem yalan olurdu.Fakat ne olmuş olabilirdi ki bu kadar solgun görünüyordu.Sanırım vereceği haberi yetiştirmek için koşturmuştu çünkü nefes nefeseydi. "Noldu" der gibi kaşlarım çatıldı "Lina!"bunu söyledikten sonra durmuş nefeslerini düzene sokmaya çalışıyordu. "Nolmuş Lina'ya?!" Kaşlarım daha da çatılırken Suho söylememek için direniyor gibiydi. "Ne oldu oğlum söylesene ?!" Derin bir nefes alıp "Lina,Kore'ye dönmemiş!" İşte bu beni gerçekten şaşırtmış ve Suho'nun şüphelendiği şeyin doğru olduğunu düşünmeye itmişti.Neden gitmemişti? Veya Kore'de değilse nerdeydi? "N-ne demek Kore'ye dönmemiş lan!!" Yutkunup gözlerini yumdu "Namjoon'u aradım,bileti iptal ettirmiş" Bana korkuyla bakıyordu çünkü şuan gözlerimin mora döndüğünden adım gibi emindim.Onu korkutmak değildi niyetim fakat bilindiği üzre bu benim elimde olan bişey değildi.Ruh eşim diye tanıttığı Lay adındaki Omega çığlık atmasaydı girdiğim transın farkına varamayacaktım.Koşarak Suho'ya sarılıp ağlamaya başlayınca anlamıştım korkutucu feromonlar yaydığımı.Sakinleşmem gerekiyordu fakat başaramıyordum.Hiçbir şeyi duyamıyordum.Suho konuşuyordu lakin bana fısıltı gibi geliyordu duyduğum tek şey Omeganın ağlayışlarıydı. Suho feromonlarımdan her ne kadar kötü etkilense de yanıma gelmiş ve sarılma cesaretini bulmuştu kendinde.Başta iteklemeye çalışsam da sarılışını daha da sıkılaştırıp rahatlatıcı feromon salgılama çabasındaydı. "Sakin ol ve Taehyung'u düşün!" Meleğimin ismini duyar duymaz sakinleşmiştim.Nefeslerim yavaş yavaş düzene girmişti.Bunca yıl deltamın sinirine hakim olamayan ben,Taehyung'un adını duyduğumda sakinleştiriyordum.Hem kendimi,hem de kurdumu.Adını duyduğumda bile sakinleştiriyorken,bir de yanımda olsaydı ne yapardım kim bilir.Artık sadece kendisi değil adı bile en büyük zaafım olmuştu.Yalnızca adını duymak bile yetiyordu dünyayı ateşe vermeme.Yakacaktım güzelimin tırnağına dahi kim zarar vermişse parçalayıp yakacak,külünü dahi bırakmayacaktım dünyada.

Biraz daha düzenli nefes almaya başlayınca konuşmaya başlamıştım nihayet "Bileti iptal ettirmişse?" Hala sarılır pozisyonda başını aşağı yukarı sallayıp "Yani büyük ihtimalle Çin'de" Benden ayrılıp kolumdan tuttu ve koltuklardan birine oturduk.Artık çok daha sakindim ve mantıklı düşünmeye başlamıştım "Eğer burdaysa onu bulmalıyız,yoksa..." Bu halimden güç alıp Suho'nun diğer yanına oturdu omega fakat korkusu devam ediyordu.Sanırım ömründe ilk defa bir Deltanın siniri ile karşılaşıyordu,yüzündeki şaşkınlık ve korku bunu gösteriyordu.Ona elimi uzatıp "Afedersin seni korkutmak değildi niyetim" dedim gülümseyerek.O da hemen gülümseyip gamzesini çıkartmıştı ortaya.Doğrusu Tanrı'nın,Suho gibi nadir bulunan tatlı bir alfaya böylesine tatlı bir eşi seçmesine şaşırmamıştım.Tanrı'nın seçimleri gerçekten de yerindeydi.Gülümsedikten sonra utanıp Suho'nun arkasına saklandı.Bu masum,çekingen hareketleri bana omegümı hatırlatmıştı.O da çok güzel ve çok masumdu. "Onu bulacağız ama şuan değil.İki kişiyiz ve bir yandan Taehyung'u kurtarıp bir yandan Lina'yı arayamayız bu vakit kaybı olur" Doğru söylüyordu vakit kaybedemezdik.Meleğimin canını tahlikeye atmamalıydık.Eğer dedikleri gibi Lina yaptıysa,tekrar canına kıymaktan çekinmeyecektir.Ondan önce biz bulmalıydık.
"Haklısın,abimleri aradın mı?" Başıyla onaylayıp "Yarın burda olurlar sabretmeliyiz".

Ertesi sabah abim ve kuzenlerim gelmişti.Abimi görür görmez ona koşup sarılmış ve deli gibi ağlamıştık.Bu benim yapıma aykırıydı,bu zayıf yönümü kimse görmemeliydi biliyorum.Fakat artık dayanamıyordum kim görürse görsün umrunda değildi artık.Ben zayıftım.Ben söz konusu Taehyung'iken zayıftım.Gözyaşlarımın akmasına sebep olan tek kişi yalnızca Taehyung'du.Abim biliyordu.Abim bana babamdan bile daha yakındı ve beni en iyi anlayan ve en iyi hissettiren yine oydu.Elbette ona sarılıp ağlayacaktım ve bundan bir gram dahi utanmadan.

Herkes eve yerleştiğinde Suho ile bildiğimiz herşeyi anlatmıştık.Açıkçası Yoongi eniştem hariç kimse Lina'nın bunu yapmış olma ihtimaline şaşırmamıştı.Ne yani bir tek ben mi farkedememiştim bana olan hislerini.Kendimi gerçekten aptal gibi hissediyordum.Taehyung'un yaşadığını öğrenen Yoongi hemen Jimin'i aramak istemişti fakat onu sağ salim getirmeden,Kore'den kimsenin bilmememesi gerektiğini söylemiştik.Bu haberi vermeyi ben de çok istiyordum ama yapamazdım güzelimin hayatı söz konusuydu.

Hep birlikte bir plan yapıp villayı basmıştık fakat bomboştu.Sanki biri bizden önce basıp yıkmıştı ortalığı. Bu her kimse planımızı önceden öğrenmiş ve bizden önce hareket etmişti.Peki ya nasıl? "Bunu yapanın Lina olduğuna adım gibi eminim" dedi abim.Herkes de buna hak vermişti fakat ne yapacaktık,nerede arayacaktık onları.

Onu bulmuşken tekrar kaybedersem bu sefer yaşayamazdım fakat onu benden alanları da yaşatmamaya yeminliydim.

Sehun evin içinde göz gezdirip "Bu evde güvenlik kameraları var şunların kayıtlarına bakıp birşeyler bulamaz mıyız hyung?" Haklı olabilirdi etrafa bir göz atıp bir kanıt aramalıydık.Elimiz kolumuz bağlı oturamazdık,bu defa dünyayı ayağa kaldıracaktım.Güzelimi bulmak için herşeyimi ortaya koyacaktım.

Etrafa biraz daha bakındıktan sonra "Gençler buraya bakmanız gerek!" Diye durdurdu bizi Suho.Hepimiz onun çağırdığı yöne doğru gittiğimizde elindeki gül şeklindeki kolyeyi havaya kaldırmış bize bakıyordu. "Bu ne şimdi?" Dedim anlamazca.Yan bir gülüşle cevapladı "Bu kolye... kimin biliyor musun?" Elbette bilmiyordum. "Lafı geveleme de söyle acelemiz var!" Dedim.Cidden vakit kaybedemezdik. "Bu kolye sevgili üvey kuzenin Lina'ya ait!" Dedi.(Üvey kuzen derken,biliyorsunuz,Jeonguk'un üvey annesi Lina'nın öz teyzesi.Jeonguk tabiki üvey annesini öz annesi gibi seviyor fakat ne de olursa üvey.Açıklayabildiğimi varsayıyorum)

"Nerden biliyorsun?" Dedi Abim. Suho kendinden emin bir şekilde "Çin'de bulunduğumuz sürece hep bu kolyeyi taktı.Gitmeden önceki günde bu kolye boynundaydı"

Bu sefer taşlar yerine oturmuş ve Suho'nun bütün tahminleri gerçekliğe kavuşmuştu.Şuan her nerdelerse bunu Lina yapmıştı ve onu elimden annem bile alamayacaktı.Taehyung'un zarar gördüğü tek bir kılına karşılık dünyayı dar edecektim Lina'ya ve önümde dağlar bile duramayacaktı.Bu ihanetinin bedelini,ailemize yaşattıklarını canıyla ödeyecekti...

Deltamız pek affedici bir lider değil malesef 😏
Bu arada biliyorum kavuşma faslı uzadı ama cidden elimde değil o kadar dağıldı ki toparlamakta zorlanıyorum diğer bölüm işallah kavuşacaklar...🎈

LOSİNG YOU-Seni KaybediyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin