Üç gündür uyuyordu omega.Jeonguk da ölüden farksız ne uyuyor,ne yemek yiyor ne de içiyordu.Omegasını özlemişti sesinden nefret ettiğini söylüyordu ama o kadar özlemişti ki,güzel yüzünü,kapkara kocaman gözlerine bakmayı,tatlı tebessümünü,utanınca kızaran yanaklarını, utandırırdı hep ailesinden aldığı iltifatlar. Onu çok severlerdi onun bu kadar güzel kapli olduğunu herkes farketmişti ama Jeonguk ısrarla görmezden geliyor ve kaçıyordu.Üç gün olmuştu onsuz nefes alalı,onsuz uyumaya çalışalı üç koca gün olmuşttu.Jeonguk inkar adiyordu.Ancak her zerresini deli gibi özlüyor aldığı her nefeste aklına geliyordu güzel yüzü.Hep hayal ediyordu,dudak büzerek yemek yediğini hatırladı birden.Sahi en son ne zaman görmüştü Omegasının yemek yediğini.Nasıl yiyecekti ki bırakın yemek yemeyi nefes almayı bile zehir ediyordu.Hayatı ona zindan etmişti.Yoksa tüm bunlar Omegaya çektirdiklerinin cezası mıydı Daha ne kadar uzaklaşacaktı ondan daha ne kadar onsuzluğa dayanması gerekecekti.Yetmemiş miydi yaşadıkları bitmemiş miydi cezası?Pişman hissediyordu Jeonguk abisinin söyledikleri geliyordu aklına "Herkes ikinci bir şansı hakeder,ve inan bana bu yola düşelerin yarısından fazlası zorla yapıyor bu işi" Zorlamış olabilirler miydi?Belki de tehdit edilmişti diye empati kurmak istedi Taehyung'la .Ya öyleyse?Ya sevdiği biriyle tehdit edilmişse ?Ama onun sevdiği biri yokki,o kimsesiz.Doğru ya ailesi nerdeydi ölmüşler miydi yoksa terk mi edilmişti? Jeonguk onun hakkında hiçbirşey bilmiyordu.
Akşam olmuştu artık üçüncü gün de bitmek üzereydi ve hala güzeller güzeli Omegası uyuyordu.Yoğun bakım ünitesinin önünde,meleğini seyrediyordu,gökyüzünden inmiş kanatsız bir melek gibiydi gerçekten kusursuz hatta kusur olarak gördükleri şeyler bile Tanrı'nın hediyesiydi ona.Burnunun ucunda ,yanagında,dudağının kenarında ve gözlerindeki benler.Ya tek çift göz kapağı?Bir kusur bu kadar mı yakışır bir insana"Hadi güzelim sen uyumayı sevmezsin ki" burnundan çaresiz bir nefes çıktı "Gerçi ben uyumana hiç izin vermedim ki,yoksa uyuyamadığın yılların acısını mı çıkartıyorsun?"dedi kendi kendine gülerek "Uyan hadi.Omegam uyan lütfen bu kadar uyumak sana yakışmıyor"dedi histerik bir gülüşle.Gözleri doluyordu durmadan, bir an önce uyansın diye yalvarıyordu Tanrı'ya .Meleğine kavuşmak istiyordu artık.Ona duygularını belli edemeyecekti ama yine de uyansın istiyordu.Her ne kadar inkar etse de onu özlemişti.Kim bilir ne kadar acı çekiyordur,hem nasıl dayanabilir di narin bedeni.
Akşama doğru yine gelmişti abisi ve kardeşi.Bu sefer Eunwoo'yu da getirmişti Jimin abisine moral olsun diye.Geldiklerine çok sevinmişti Jeonguk ama bu bile onu güldürememişti "Ben biraz hava alıcam siz burdasınz değil mi?"deyip yürüyordu ki abisi "Jeonguk Nereye ?"diye bir soru geldi abisinden "Bahçedeyim merak etme?"abisi iç çekerek "Tamam"dedi "ama soğuk dışarısı dikkat et" kafa saladı ve iki eli cebinde çıktı hastahaneden.Dışarısı gerçekten soğuktu onunsa üzerinde sadece Taehyung'u aramaya çıktığı günki gömlek ve ince hırkası vardı.Gerçekten de üç gündür bu kıyafetlerleydi bütün ısrarlara rağmen eve gitmeyi reddetmiş,her sabah istisnasız mutlaka kişisel temizliğini yapan delta üç gündür hepsini aksatmıştı.Omegası uyanmadan rahat yoktu,doktor bu sabah pek de umutlu konuşmamıştı.Bu günde uyanmazsa bitkisel hayata girebileceğini söylemişti.
Korkuyordu o ölünce kendisinde öleceğini bildiğinden değil Omegasının güzel gülüşünü,kapkara gözlerini birdaha görememekti tek korkusu.Yanına koşarak gelen adım seslerini duydu işte yine o korku baş gösterdi bütün kanı çekilmişti sanki "Abi"dedi bir ses gelen Jimin'di.Ne oldu der gibi baktı "Doktor"dedi nefes nefese "S-seni çağırıyor abi"işte korktuğu başına gelmişti.Doktorun ne söyleceğini az çok tahmin ediyordu."Tamam geliyorum " deyip içeri adımladı.Doktor abisiyle konuşuyordu "Beni çağırmışsınız noldu doktor bey?"doktor ve Jongsuk başını eğdi ve söze girdi doktor "Sabah söylediklerimi hatırlıyorsunuzdur"deyince dudaklarını içe büzüp gamzelerinin çıkmasına sebep oldu ,iç çekerek"Hatırlıyorum"dedi başını sakin ve umutsuzca aşağı yukarı salladı "Peki kararınız nedir?biliyorum ölürse siz de ölürsünüz ama bitkisel hayatta kalırsa sizin için daha iyi olur,vücudu tükenmiş hiçbir olumlu cevap vermiyor.Hem yakında Omegası da onu terkedecekt-"sözünü kesti delta "Hayır!buna asla izin vermem"o sırada Jimin ağlıyordu "Doğru buna izin veremeyiz o daha çok genç " deyip yalvarırcasına bakıyordu "Önünde uzun bir hayat var ben uyanacağını biliyorum,hem Omegalar bizi asla terketmez ölünceye kadar" Bu sözler Jeonguk'un yarasına merhem oldu.Birilerinin onu umutlandırmasına ihtiyacı vardı,böyle bitemezdi,öylece çekip gidemezdi hayatından.
"A-abi yalvarırım bişey yap sen Deltasın Omeganı hissetmeye çalış nolur " dedi ağlıyordu Jimin hala "Onunla iletişim kurmaya çalış yalvarırım" diye devam etti.Jimin Taehyung'u daha önce hiç görmemişti,hakkında ufak tefek şeyler biliyordu yalnızca.Ama yine de seviyordu çünkü abisinin eşiydi.Bu sözler Deltaya cesaret verdi "Eşimi görme ihtimalim var mı?" Dedi delta,doktor "Tabiki,belki karar vermenizde yardımcı olur belki de kardeşinizin dediği şey olur,tekrar geçmiş olsun izninizle"deyip gitti yanlarından.Jeonguk gitmek için hareketlendiğinde "Abi lütfen senden sonra ben gireyim içeri" hala ağlıyordu.O kadar merhametliydi ki henüz tanımadığı biri için bi kadar üzülüp ağlıyordu. "hıhım"dedi Delta ve içeri hijyenik kıyafetlirini giyip girdi.Girer girmez hayranlıkla bakıyordu masum meleğine.Hiç kıpırmdamadan öylece heryerinde kablolarla yatıyordu tıpkı bir ölü gibi.Jeonguk yaklaştı sol elini avuçları arasına aldı "Benden seni öldürmemi istiyorlar meleğim..." dedi fısıltılı sesiyle "Yapmalı mıyım sence,acılarına bir son vermeli miyim" Koklayıp öptü "...sana yeterince acı verdim daha fazlasına hakkım yok değil mi?..." Yüzünü inceledi son kez omegasının esmer teni bembeyaz, dudakları solmuş,mosmor olmuş,kurumuştu artık.Delta kararını vermişti ona daha fazla acı veremezdi buna hakkı yoktu.Yine de biraz daha düşünmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyordu.
Çıktığında abisine dönüp "Abi!Ben biraz dolaşacağım" dedi Jeonguk.Dışarı çıktığında bir sigara yakmak istedi önce.Banka oturup sakince sigarasını yakıp içmeye başladı. "Oturabilir miyim?" Jeonguk hiç dönmeden "Tabi,buyrun!" Halâ etrafına bakarken,yanına oturan bedenin o baktığını farketti.Dönüp baktığında iste,o Omega Jeonguk'a dikkatliçce bakıyordu.Jeonguk "Tanışıyor muyuz?" Dedi kaşlarını anlamazca çatarak.Omega "Hayır tanışmıyoruz,ama ben sizi tanıyorum"Jeonguk şaşkınlıkla bakmıştı.Kimdi bu Omega onu nerden tanıyordu?
Jeonguk'tan Jimin girdi içeri. Taehyung'a doğru yürüdü gözleri dolmuştu bile.Bu haliyle bile o kadar güzeldi ki yüzyüze görüşememişti sadece abisinin düğün fotoğraflarından görmüştü.Düğünlerine gidememişti çünkü yasaktı sadece Kai ve Suho'nun attığı düğün fotoğrafları vardı elinde.Resimlerde gördüğünden çok daha güzeldi yüzündeki yaralara rağmen."Çok sanslı "diyordu abisi için çünkü bir melek kadar güzel bir Omegayla evliydi.Abisinin onu çok sevdiğini düşünüyordu.Çünkü melek kadar güzel olmasının yanı sıra kalbi de melek gibiydi yoksa abisi bu kadar yıkılır mıydı?Abisini ilk defa böyle görüyordu doğrusu onun birine aşık olacağını sanmıyordu ama döndüğünde herşey değişmişti özellikle abisi. "Yalvarırım uyan artık melek yüzlü" dedi gözyaşlarını tutamayarak "Abimin ne halde olduğunu gör,dayanamıyorum artık lütfen uyan " dedi fısıltıyla "...lütfen(hıck)lütfen melek yüzlü" ellerini tuttu Omeganın,bu eller yeryüzünde kaç kişi de vardı.Tek bir kusuru bile yoktu ölmek bu güzel bir yüze yakışır mıydı?Derin bir nefes çekti içine .Yanaklarından akan yaş Taehyung'un ellerine aktı.Tam o sırada Jimin'in ağzının sonuna kadar açılmasına sebep olan bişey oldu .Omega Jimin'in ellerine çok kuvettli olmasa da hissedilecek kadar sıktı.Bu Jimini heyecanlandırdı koşar adımlarla dışarı çıktı doktor çağırdı ve büyük abisine dönüp "Abi" derin bi nefes aldı "Jeonguk abime haber ver,sanırım....uyandı Tae uyandı abi koş!" abisi duyar duymaz koştu Jeonguk'un nerede olduğunu tahmin ettiği için o tarafa her zamanki gibi çatıya koştu.Jeonguk yoktu aramaya karar verdi "Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütf-"yarıda kesti "Kahretsin nerdesin Jeon"aşağı bahçeye inmeye karar verdi,ama bahçeye indiğinde orda da yoktu.Bıkkın bir nefes verdi ve defalarca aramaya başladı
ama yoktu ulaşılmıyordu.Kook'umuz kayıp 💔
İşallah bir sonuca bağlarım 😏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOSİNG YOU-Seni Kaybediyorum
Fanfiction"Tek istediği birazcık merhametti" Delta:Jeon Jeongguk Omega:Jeon Taehyung Mpreg Biraz femtae😇🥰 SMUT DÜZ YAZI OMEGAVERSE ŞİDDET ANGST DEĞİL ÇÜNKÜ MİNİK KALBİM KALDIRMAZ🌸 Arkadaşlar bu benim ilk hikayem,içimde hikaye yazma isteği çok vardı ve y...