Ep47-O Artık Gelmeyecek

3K 207 55
                                    


Jeonguk'un karşısındaki kadın,çok yakından tanıdığı bir kadındı.Bayan Chohee.Jeonguk'un teyzesiydi.Yıllardır planlar yapıyor,ancak çoğunda başarısız oluyordu.Bu sefer büyüsü tutmuş ve onları tamamen ayırmayı başarmıştı.İkisi de tıpkı bir ölü gibi birbirlerini hissedemiyorlardı.

Bu mühür kırma büyüsüydü.Jeonguk Taehyung'un yakınındayken işlemiyordu,bu yüzden Jeonguk'u Güney Kore'den çok uzaklara kaçırmıştı.Ayrı olmaları büyünün tutması için büyük bir fırsattı.
Jeonguk'a içirilen büyü ile kuvvetlendirilmiş çaylar ve enjekte edilen büyülü ilaçlar ikisinin bağını koparmaya yetmişti.Bayan Chohee amacına ulaşmıştı.

Taehyung günlerdir ağlamaktan helak olmuştu.Çocuklarıyla bile doğru dürüst ilgilenemiyordu.Eşinden tek bir haber alamıyor mührünü hissetmiyordu.Biraz daha ayrı kalırlarsa mühürleri eriyecek ve ruhları ebedi sonsuzluğa göçecekti.Koltukta öylece oturmuş,donuk bir şekilde duvara bakarken çalan kapıyla Taehyung hariç herkes ayaklanmıştı.

"O nedir hyung?" Diye sordu abisine Jimin.Abisi hemen cevapladı "M-mektup..." Taehyung hala oralı değildi herkes birbirine bakıyor ne olduğunu anlamaya çalışıyordu . Kai merakla "Kimden hyung!" Jongsuk zarfı evirip çevirdi.Dudaklarını büküp "Umm kimden geldiği yazmıyor.Sadece Taehyung'a diye not bırakmış" Taehyung heyecanla kalkıp abisinin elindeki zarfı aldı.Zarfın üstündeki yazıyı okuduğunda heyecanlanmıştı."Taehyung'a" Taehyung kaşlarını çatıp zarfı yırta yırta açtı.Günlerdir kayıp olan Jeonguk'tan sonunda bir haber gelmişti.
Mektupta şöyle yazıyordu;
"Taehyung eminim ki deli gibi biricik eşini arıyorsundur.Ama artık unutsan iyi edersin.Kızımı öldürüp,yanınıza  kâr kalacak sandınız değil mi? Yanıldınız.O artık lideriniz değil bana tüm sadakatiyle itaat eden sefil bir köpek.
Lina'yı kaybettiğimden beri intikam alacağım günü bekliyordum.Jeonguk'u arasanız bile bulmanız imkansız.Seninle olan bütün bağlarını en iyi bildiğim yöntemle,yani büyüyle kopardım.Daha önce kızımın mutluluğu için eşini senden koparmaya çalışmıştım ancak bu ayrılık yalnızca üç sene sürdü.Yıllardır o büyüyü kuvvetlendirmeye çalışıyordum.Sonunda başardım.O artık yalnızca kağıt üstünde eşin.Boşuna boğazını parçalama iğrenç çocuk.Çünkü artık eşin seni duyamaz ve hissedemez.Siz kızımı katletmekle bu sonu fazlasıyla hakettiniz.Doğrusu üzgün olduğumu söyleyemeyeceğim.Mührünüz zamanla eriyecek ve bedeniniz bütün gücünü yitirecek.Umarım ikinizde özlemden geberirsiniz."

Mektup biter bitmez Taehyung'un dizlerindeki derman bitmiş yere çökmüştü. Jimin yanına çöküp "Taehyung?" Taehyung konuşmuyor donukça önüne bakıyordu.Jimin tekrar dürtüp  "N-ne yazıyor güzelim söylesene" Taehyung konuşmuyordu.Zaten günlerdir ağzını bıçak açmayan Taehyung'un şimdi de dilini yutmuş gibiydi.Konuşmak bir şeyler söylemek istiyor ancak dili dönmüyordu.Salondakilerin hepsi merakla Taehyung'un konuşmasını beklerken içlerinden en soğuk kanlı olan Oh Baekhyun mektubu Taehyung'un elinden alıp sesli bir şekilde okudu.

Mektupta yazılanları duyduklarında Taehyung'dan farkları kalmamıştı.Herkes yerine çakılmış gibiydi.Beyan Hana utancından ve kahrından ağlıyordu.Kız kardeşi ve yeğeni ailesini yerle bir etmişti.Önce yeğeni şimdi ise kız kardeşi yıkmıştı onları.Kimse bayan Chohee'den böyle bir şey beklemiyordu.Ağızları şokla açılmıştı hepsinin.Duyduklarına inanmakta zorluk çekiyorlardı.Bayan Chohee gibi naif ve zarif bir kadın bunca kötülüğü nasıl yapmıştı.Üstelik bu aile eşi öldükten sonra ona ve kızına kol kanat germişlerdi.Hiçbir karşılık beklemeden hemde.Ancak yine de yapılan iyiliklerin karşılığı bu muydu.

Jeonguk bu kadıra nasıl yenilebilirdi babasının aklı almıyordu.Oğlu liderdi.Oğluna baş eğdirecek biri henüz doğmamıştı.Bu işte bir iş olduğunu düşünüyordu.Hırsla ayağa kalkıp "Benim oğlum yıkılmaz.Deltayı bir büyü yenemez.Gözümle görmeden inanmam.!" Diye kükredi.Eşi de arkasından kalkıp gözyaşlarını kurutmadan "Babanız haklı.Jeonguk lider,üstelik Delta bu mümkün olamaz.Benim oğlumu kimse ele geçiremez.B-belki de-" Sözünü bitiremeden yerine çöktü.O bile inanmıyordu söylediklerine.Hazmedemiyordu. Jeonguk yenilmezdi.O kimseye boyun eyemezdi.Buna inanmak güç olsa da malesef mektupta yazılanlar doğruydu.

LOSİNG YOU-Seni KaybediyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin