Saat çok geçti ve herkes uyku modundaydı artık.Aile üyeleri odalarına dağılmış bir tek Jeonguk,abisinin geceliklerini giyip sigara içmek için bahçeye inmişti.Hava soğuktu ve bu Jeonguk'un pek umrunda değildi.Zira Delta kızgınlık dönemlerinde kar yağsa bile güneşin altında kavrulmuş gibi sıcaklıyordu.Bütün aile fertleri farketmişlerdi kızgınlıkta olduğunu bir tek Taehyung farkedememişti taa ki yemek sırasında terleyip soğuk soğuk sular içene kadar.Jeonguk yemek boyunca temas halindeydi fakat Taehyung bunu aile üyelerine aralarının iyi olduğunu göstermek için yaptığını sanıyordu.Bir de bastırıcı bulmuştu cebinde.İnsan eşinin kızgınlıkta olduğunu mutlaka hissederdi fakat aralarındaki bağ o kadar zayıftı ki Taehyung ona ulaşmak ve bağlantı kurmakta güçlük çekiyordu.Ona yardım etmek istiyordu ama eşi istemeden ona asla yaklaşamazdı,bunu bile yasaklamıştı Jeonguk.Delta bahçede sigara içerken,abisinin geldiğini farketti.Kardeşinin her fırsatta sigara içmek için bahçeye çıktığını farketmişti o da. "Nasıl gidiyor?" Elleri ceplerinde kardeşiyle oyun oynamak ister gibi omuzlarını onunkine değdirdi.Omuzlarını kaldırıp indirdi Jeonguk.Abisi keyifsiz olduğunu anlamıştı. "Aranız hala kötü mü?" Jeonguk ilişkilerini sorduğunun zaten farkındaydı.Uzatmamak için "Bilmem.Eh işte.Onun gibi biriyle nasıl gidiyorsa öyle gidiyor" Abisi şaşkındı şimdiye kadar hiç mi bir gelişme olmamıştı gerçekten? "Jeonguk? Nereye kadar böyle devam edecek? Uzlaşmanın bir yolunu bulamaz mısın?" Jeonguk histerik bir gülüş attı.Bu konuda abisine az da olsa kırgındı.Çünkü abisi bu evliliğin gerçekleşmesine sebep olmuştu.Ama herşey onun iyiliği içindi,göz göre göre kardeşinin eriyip yok olmasına göz mü yummalıydı.Hayır.Kimse kardeşi için bunu istemezdi.O en doğrusunu yapmıştı.Ve kardeşinin bir gün mutlu olacağına inanmıştı.O gün,bu gün değilse bile ileriki zamanlarda mutlaka olacaktı.
Taehyung yengesinin getirttiği geceliği giyip giymemek arasında gidip geliyordu.Düğününde de çok açık bir iç çamaşırı giydirmişti.Şimdi de onun için yine içi gözüken iç çamaşırına benzer geceliği göndermişti.Giyecek başka bir şeyi yoktu,mecburen giymeliydi.Giyip giymemek arasında gidip geliyordu ama gündelik kıyafetlerle de rahat edemezdi.Üstünü giyip şöyle bir aynaya baktı ve yüzünü elleriyle kapattı "Tanrım!çok utanç verici" daha önce de giymişti buna benzer birşey ama kızgınlığında giydiği şeylerin pek de farkında olmuyordu.Şuan kızgınlıkta değildi lakin Jeonguk kızgınlığındaydı napıcaktı?Jeonguk onu böyle görürse bu gece rezil olurdu harkese.
Kızgınlığındayken etraftaki hiçkimse,hiçbirşey umrunda olmuyordu.Lider Deltaydı bu yüzden onu kimse sorgulayamazdı. Jeonguk olur da kendini tutamazsa Taehyung ayvayı yemişti.Evdeki herkes duyacaktı çığlıklarını.
O böyle düşünürken Jeonguk'un yoğun kokusunu aldı,onun odaya doğru geldiğini duydu.Saklanmalı mıydı? Eğer saklanmazsa cidden rezillik olurdu çünkü Jeonguk ona sahip olmadan kızgınlığını geçiremezdi.Bu gece Jeonguk nerede olduklarını hiç düşünmeden öyle ya da böyle sahip olacaktı Omegaya.Lakin birlikte olurlarsa bütün aile Taehyung'un bağırtı ve inlemelerini duyacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOSİNG YOU-Seni Kaybediyorum
Fiksi Penggemar"Tek istediği birazcık merhametti" Delta:Jeon Jeongguk Omega:Jeon Taehyung Mpreg Biraz femtae😇🥰 SMUT DÜZ YAZI OMEGAVERSE ŞİDDET ANGST DEĞİL ÇÜNKÜ MİNİK KALBİM KALDIRMAZ🌸 Arkadaşlar bu benim ilk hikayem,içimde hikaye yazma isteği çok vardı ve y...