Beni ağlatan nadir şarkılardan.Kolay kolay şarkı tavsiye etmem bilen bilir.Sesi çok kuvvetli.Medyadaki şarkıyı dinlemeyen bence çok şey kaybeder😢❤️
Jeonguk,günlerdir duyamadığı hasret kaldığı sesin çığlıklarını sonunda duymuştu.Başını zorla kaldırdığında etraf karanlıktı.Ancak gözlerinin önünde belirip yok olan beden tanıdıktı.Bu onun biricik eşiydi. "Jeonguk,kurtar bizi...." karşısındaki hayalin sesi sonlara doğru kısılıyordu.Hayali beden ellerini ona uzatıyor ancak sesi uzaklardan geliyordu. "Taehyung-...Gitm-" Jeonguk daha önce de Taehyung'dan ayrı kalmıştı ancak ilk kez bu kadar bitkindi.Ölüm ve yaşam arasında bir kaç nefeslik yol kalmış gibiydi.Bu şekilde yenilip gitmeyi kandine yediremiyordu.Ne olursa olsun gücünü kazanmaya gayret ediyordu.Fakat her ayağa kalkmaya çalıştığında enerjisinin biraz daha tükendiğini hissediyordu.O bu haldeyse,Omegası kim bilir ne haldeydi kim bilir.
Onu hissetmeye ne halde olduğunu düşünmeye çalşıyordu.Ancak aralarındaki bağın tamamen olmasa da koptuğunu hissediyordu.Öyle ki artık Taehyung'un sadece hayalini canlandırabiliyordu gözlerinde.O liderdi bu şekilde eşini ve ailesini terkedemezdi.
Bitkinlikle uyurken önce Omegasının hayali belirmişti tekrar,daha sonra fazlaca yaşlı bir kadının haykırışlarını duymuştu.Kadının söylediği kelimeleri tam olarak duymasa da Korece olmadığına emindi.Bu kadın her kimse Jeonguk'un ruhuna çağrı yapıyordu.Artık öldüğünü ve Tanrı'nın yanına çağrıldığını düşünmüştü.Gözlerini yorgunlukla açıp kapatıyordu.Öylesine zor bir durumdu ki basitçe gözlerinin kırpmak bile büyük bir güç istiyordu.
Omeganın nabzı iyice düşmüştü.Kalp ritimleri de çok yavaşlamıştı.Artık son dakikalarını yaşarken duyduğu kadın çığlıkları gözlerini az da olsa aralamasına sebep olmuştu.Son gücüyle odaya bir göz attığında kimse yoktu.Ve etraf zifiri karanlıktı.
Ayağa kalkıp bakması gerektiğini düşündü.Gücünün son damlasını da kullanıp Tanrı'nın da verdiği güçle ayağa kalktı ve daha önce defalarca deneyip başaramadığı şeyi tekrar denemeye karar verdi.Eğer kurt formuna dönmeyi başarabilseydi,mührünun kalan son bir kaç küçük noktaların silinmesini engelleyebilirdi.Kadının çığlıkları kulakları sağır eden cinstendi.Öyle ki kendi acısını unutup bağırtıları duymamak için kulaklarını tıkıyordu.Bir adım atıp dinleniyor,daha sonra bi adım daha atıyordu.Boydan cam olan kapıya ulaşmaya çalışıyordu.Çünkü sesler ordan geliyordu.
Sesin gittikçe yaklaştığını hissetti.Ancak sesle beraber yaklaşan bir şey daha vardı.Lavanta ve vanilya kokusu.Bu koku ömür boyu koklasa,doyamacağı eşinin eşsiz kokusuydu.Taehyung öldüğünü düşünmüştü.Yoksa eşinin kokusunu nasıl alabilirdi ki.
Sonunda cam kapıya ulaştığında sesler iyice netleşmişti.Kokunun geldiği yöne gidiyordu.Kapıyı açıp çıktığında eşsiz koku etrafını sarmalamıştı.Gözlerini sıkıca kapayıp derin bir nefes aldı.Gelen gürültülü uğultu sesi kesinlikle Delta'ya aitti.Sonunda yıllardır deneyip başaramadığı şeyi başarmış, kar gibi bembeyaz bir kurda dönüşmüştü.
Kurt formuna dönüşmeyi bışardığında dışarı sendeleyerek de olsa ulaşabilmişti sesin geldiği o yere.Dışarısı kapkaranlıktı.Etrafına baktığındaysa Jeon sürüsündeki Omegalar ve bebekler hariç herkes kurda dönüşmüş liderlerinin vereceği emri bekliyorlardı.
İleriye baktığında net olarak sadece üç kurt görmüştü.İki çift kırmızı gözün parladığını gördü,ancak en çok dikkatini çeken tek şey mor renkli bir çift gözdü.Biraz daha dikkatle baktığında onun Deltası olduğunu farketti.Fısıltıdan bile kısık çıkan sesiyle "D-deltam...." dayanamamış dizlerinin üzerine çökmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOSİNG YOU-Seni Kaybediyorum
Fanfiction"Tek istediği birazcık merhametti" Delta:Jeon Jeongguk Omega:Jeon Taehyung Mpreg Biraz femtae😇🥰 SMUT DÜZ YAZI OMEGAVERSE ŞİDDET ANGST DEĞİL ÇÜNKÜ MİNİK KALBİM KALDIRMAZ🌸 Arkadaşlar bu benim ilk hikayem,içimde hikaye yazma isteği çok vardı ve y...