Kolyenin Lina'ya ait olduğunu öğrendiğimden beri gözlerimden ateş fışkırdığından adım gibi emindim.Onu parçalara ayırmaya yemin etmiştim. "Tanrı şahidim olsun ki Lina onu öldürmem için yalvarıcak! EĞER BEN JEON JEONGUK'SAM ONU LİME LİME EDİCEM!" Abim yanıma yaklaşıp,elini omzuma koydu sakinleştirmek için,fakat iki cihan bir araya gelse sakinleşmeyecektim! Yanımdaki bütün Alfa kuzenlerim korkuyla bakarken bu durumu umursamadan deli gibi etrafa saldırdım meleğimin nerde olduğuna dair herhangi bir ipucu,bir işaret aradım fakat yoktu. "Sakin olup Omeganı hissetmeye çalışamaz mısın belki de yakınlardadır.Buraları yakıp dökerek bir şey elde edemeyiz!" Dedi Yoongi eniştem.Haklıydı onu hissetmeye çalışmalıydım.Gözlerimi sıkıca yumup,hissetmeye çalıştım.Derken omegamın acı çığlıkları doldu kulağıma.Bu ses meleğimin kendisiydi.Gözlerimi daha sıkı kapatıp bulunduğu yeri netleştirmeye çalıştım fakat beceremiyordum.Yine söz konusu Taehyung'du ve ben yine gücümü yitirmek üzereydim.Abim kollarımdan tutup sertçe sarstı beni . "Madem Jeon Jeonguk'sun! Hisset omeganı o zaman kendine gel! Bu sen değilsin!Toparlan çabuk!" Başımı iki yana salladım "Hissedemiyorum" dediğimde bulanıklaşan görüntüm gözyaşlarımın aktığının göstergesiydi.Elimden geleni yapıyor ama hissedemiyordum.Çok uzun zamandır ayrıydık.Bağımız gücünü yitirmişti ve ne yaparsam yapayım hissedemiyordum.
Taehyung'un çığlığını hepsi duymuştu fakat ben yönlendirmeden hareket edemiyorlardı çünkü sesin nerden geldiğine dair hiçbirinin fikri yoktu.Tıpkı benim gibi...
"Kurdunla bağlantı kur Jeonguk hadi!Kahretsin! Kendine gel yalvarırım!" Bunu söyleyen Suho'ydu.Tuhaf bir şekilde Suho ne söylerse bende etkili oluyordu.İçlerinden en güçlü Alfa oydu.Üstelik abim bile söz geçiremiyorken Suho'yu dinliyordum.Sonunda kurdumla bağlantıya geçmiştim.Ayaklarım benden bağımsız dışarı çıktı ve diğerleri de peşimden çıktılar.Önümüzde üç ayrı yol vardı ve üç yolu da kullanmamız gerektiğini söylüyordu. "Hey!Kurdun kafayı mı yemiş nasıl üç yoldan da gidebiliriz!" Dedi Sehun. "Aptal mısın? Dağılmamız gerektiğini söylüyor yani!"dedi Yoongi.Gözlerimi devirip "Of Sehun! Doğru söylüyor dağılalım hadi." Etrafa dağıldıktan sonra ayaklarım ve kurdumun rehberliğinde ilerliyordum.Tamamen istem dışı hareket ediyordum.Uzun bir yolun ardından önümüzde yıkık bir kulübe duruyordu. Ortalık sessizdi,kuş bile ötmüyordu bu ıssız ormanda.
Kısa bir süre sonra kuzenlerim de yanıma varmıştı.O üç ayrı yol kulübenin etrafını çevreliyordu.Bu demek oluyordu ki bu kulübeden çıkan kişi ne tarafa dönerse dönsün bizden birine rastlayacaktı.Yani kaçış imkanı yoktu.Kurdum bunu çok iyi düşünmüştü gerçekten.Hepimiz karşılaşınca onlara işaret parmağımla susmalarını emrettim. Hepimiz birbirimize bakıp kulübeye girme planları yapıyorduk.Fakat omegamın sesi kulaklarıma doldu.Ağlıyordu "Kes sesini aptal şey!" Diyen ses Lina'ya aitti.Hepimiz birbirimize baktık.Abim sakin olmamızı söyledi ve yavaşça kulübeye doğru ilerledik.Fakat derinden gelen silah sesi ayaklarımı yerden kesmiş ve dizlerimin üzerine çökmeme sebep olmuştu.Bu sefer omegamı gerçekten kaybetmiştim.
Göreceğim şey her neyse umrumda olmadan süratle kulübeye girdim.İlk katı boştu.Hırsımdan etrafı görmüyordum bile.Taehyung ölmüş olsa bile önce Lina'yı öldürecek,yasımı daha sonra tutacaktım.İkinci kata nerdeyse uçarak çıktığımda gördüğüm manzara beklediğim bir şey değildi.Lina yerde kanlar içinde yatıyor,Taehyung ise elleri ve ağzı bağlı bir şekilde duvarın köşesinde korkuyla yerde yatan cesede bakıyordu.Varlığımı farketmemişti fakat onu görür görmez feromonlarım devreye girmiş,varlığımı ona belli etmiştim.Ani bir hareketle kafasını kaldırıp bana baktı.Göz göze geldiğimiz an nerde olduğumuzu,ne halde olduğumuzu unutmuştum.Ne yerde yatan Lina,ne de tetiği çeken Alfa...
Yerde öylece otururken önüne diz çöküp,ellerini çözdüm.Yüzünü avuçlarım arasına aldım ve inci gibi dökülen yaşlarını elimle sildim.Harab olmuştu.Gözlerinin altı mosmordu.Onu villada uzaktan gördüğümde bensiz de gayet normal bir hayat yaşıyormuş diye düşünmeden edememiştim .Ama gözlerinin altındaki morlukların siyaha dönüşmesi,bir günle olacak şey değildi.Gördüğüm kadarıyla omegam uzun zamandır uykusuzdu. "Şhh ağlama,geldim aşkım,Deltan geldi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOSİNG YOU-Seni Kaybediyorum
Fanfic"Tek istediği birazcık merhametti" Delta:Jeon Jeongguk Omega:Jeon Taehyung Mpreg Biraz femtae😇🥰 SMUT DÜZ YAZI OMEGAVERSE ŞİDDET ANGST DEĞİL ÇÜNKÜ MİNİK KALBİM KALDIRMAZ🌸 Arkadaşlar bu benim ilk hikayem,içimde hikaye yazma isteği çok vardı ve y...