Paris'te Yunho ile karşılaşmak kadar ilginç bir şey olamazdı.Yıllar sonra onu tekrar görmek harika bir duyguydu.Zengin bir iş adamı, Yunho'ya sahip çıkıp kötü hayatından kurtarmış ev,araba ve iş imkanı vermiş.Onun nasıl olduğunu,ne durumda olduğunu gerçekten çok merak ediyordum.Yaşadığımız kötü olaylardan sonra bir türlü yakamız bir araya gelmemiş ve buluşma imkanımız olmamıştı.Şimdi onu bu durumda görmek beni fazlasıyla mutlu etmişti.Biricik arkadaşımın hayatı iyi kalpli bir adam sayesinde kurtulmuştu.Yunho,Amerika'ya taşınınca kendine çok yakın arkadaşlar bulmuştu.Onun adına çok sevinmiştim.Ancak mükemmel kıskanç Jeon onları pek de sevmemişti.Delici bakışlarını bir an olsun üzerlerinden ayırmamıştı.
Akşam yemeğine Yunho ve arkadaşları da eşlik etmişti bize.Jimin gelmişti ancak hamilemiğinden dolayı bulantıları çoktu.Bu yüzden bir çok etkinliğimize katılamıyordu.Evet Jimin hamileydi.Bu mutlu haberden sonra herkes havalara uçmuştu.Yoongi hyung Paris'e gelme fikrine sıcak bakmamıştı.Çünkü Jimin'in hamileliğinin çok sıkıntılı geçtiğini söylemişti.Haklıymış.Jimin gerçekten geldiğinden beri doğru düzgün çıkamamıştı dışarı.Bebeklerimiz de nereye gitsek bizimleydi.Bakıcılar vardı.Ancak güvenemiyordum.Dışarı çıkınca onları da kendimle çıkarıyordum.
Yunho'nun yakın arkadaşı olan Johhny kucağımdaki Jaemin'i seviyordu.Aslında bebekleri sevdiği çok belliydi .Ama yine Jeonguk fazlasıyla kıskanıyordu.Johhny biraz şımartılmış bir çocuktu.Rahat tavırları Amerika'da büyüdüğü için normaldi.Fakat Jeonguk için rahatsız ediciydi.
Jeonguk'un delici bakışları üzerimizdeydi.Ancak saçmalıyordu.Hatta beni birinden kıskanması kadar saçma bir şey daha yoktu. "Taehyung!" Ona dönüp baktığımda sinir küpüne dönmüştü.Kaşlarımı anlamazca çatıp "Efendim hayatım?" Gergince yumruğunu sıkıp "Yanımda otur!" Masadaki herkes tuhaf tuhaf bakıyordu.Rezil ediyordu insanı.Ayrıca Johhny'nin gerçekten kıskanılacak bir şeyi yoktu.Yalnızca dediğim gibi fazla rahattı.Ama bu rahat tavrı Jeonguk'un karşısında ne kadar sürebilirdi bilmiyordum.Çünkü o isterse hemen şimdi Johhny'i etkisi altına alıp istediğini yaptırabilirdi.Yine de benim yanımda güçlerini kullanıp korkutmak istemiyordu.O güçlerini kullandığında gerçekten korkunçtu.Tek bir bakışla buradaki herkese diz çöktürebilirdi.Ancak bunun dezavantajı da vardı.Eğer böyle bir şeye kalkışırsa,güçlü feromonlarından ben ve bebeklerimiz kötü yönde etkilenebilirdik.Söz konusu en ve bebeklerimiz ise,herşey ikinci plunda kalıyordu.Tıpkı şuan Jonhny'i öldürme düşüncesinin ikinci planda kaldığı gibi.Onun en büyük zaafı bizdik.Birnevi elini kolunu biz bağlamış oluyorduk.
Rezil olmamak adına elbette oturmamı istediği yere oturmayacaktım.Çünkü masadaki,hatta restorandaki nerdeyse herkes bize bakıyordu.Lider olduğu zaten heryerinden belli oluyordu.Bir çok kişi bu yüzden bakıyordu ancak.Kalan diğerleri öfkeli feromonlarını az çok hissettiği için bakıyordu.Yavaş yavaş mora dönüyordu gözleri.Daha fazla kişinin etkilenmemesi için ona itaat edip,istediği yere oturdum.Ama ayıp ediyordu.Ona bunun hesabını mutlaka soracaktım.
Ona ters baktığımda hiç rahatsız görünmüyordu. "Taehyung?" Johnny'nin seslenişi omegayı korkutmuştu,çünkü delta gerçekten öldürecek gibi bakıyordu.Çekinerek de olsa Johnny'e hafifçe dönüp "Efendim?" Dedim.Jeonguk'a baktığımda ise yumruğunu sıkarak bakıyordu bize. "Baş omegalar hep böyle güzel midir? Yoksa sadece sana mı mahsus?" Diye sorunca deltam iyice sinirlenmişti.Bu iltifatına gülümseyerek cevap versem de Jeonguk bu soruyu elbette cevapsız bırakmayacaktı. "Gördüğün son omeganın Taehyung olmasını istemiyorsan,kes sesini?" Görünüşe bakılırsa Johnny bundan elbette etkilenmemişti.Kendince masum olduğunu düşünen bir iltifatta bulunmuştu yalnızca,Jeonguk'tan böyle bir tavır beklemediği belliydi .Yine de muhtemelen susmanın daha doğru olduğunu düşünüp sinmişti. Bende öyle düşünüyordum çünkü benim eşim fazlasıyla sahiplenici bir kurttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOSİNG YOU-Seni Kaybediyorum
Hayran Kurgu"Tek istediği birazcık merhametti" Delta:Jeon Jeongguk Omega:Jeon Taehyung Mpreg Biraz femtae😇🥰 SMUT DÜZ YAZI OMEGAVERSE ŞİDDET ANGST DEĞİL ÇÜNKÜ MİNİK KALBİM KALDIRMAZ🌸 Arkadaşlar bu benim ilk hikayem,içimde hikaye yazma isteği çok vardı ve y...