Smut!
Uyandığımda üzerinden kırk araba geçmiş gibiydim.Kocacığıma bir öpücük bırakıp doğruldum.Şuan masum bir tavşan gibi uyuyan ile dün geceki hırçın Jeon'un aynı kişi olduğuna inanamıyordum. Uykusunda gerçekten minicik bir bebeğe dönüşüyordu.Küçük dudaklarına uyandırmayacak sessizlikte bir öpücük bıraktım.Güzel saçlarını arkaya itip bembeyaz alnını da öptüm ve banyoya doğru adımladım.Ama yürüyecek halim yoktu.Vicdansız kocam pestilimi çıkartmıştı.Uzun bir duşun sonrasında fazlasıyla rahatlamıştım.Döndüğümde hırçın tavşanım hala uyuyordu.Geceliklerimden birini giydikten sonra aşağı indim.Jimin öyle gecelikler seçmişti ki hangisini giysem Jeonguk yükseliyordu.
Jimin'i manevi kardeşim seçerek hata mı etmiştim acaba.Hangisini elime alsam birbirinden beterdi.Resmen abisi beni parçalasın diye uğraşıyordu.Biliyordum iyiliğimi düşünüyordu ama abisinin yatakta ne kadar vahşi olduğundan habersizdi.Çünkü Jeonguk toplum içinde ahlâk kurallarına uygun hareket ederdi.Sonuçta Lider bir Deltaydı ve ağır takılıyordu.Yalnızca bir kez Jeonguk'un kızgınlığını görmüşlerdi Çünkü o gece hep beraber aynı evde uyumuştuk.Annesi ve yengesi aynalı çekmecenin üzerindekilerin,kırlması üzerine telaşlanıp odamızın önüne gelmişlerdi.Bu bile yeterdi aslında Jeonguk'un yataktaki halini anlatmaya.Ancak kızgınlık dışındaki zamanlarda elimi bile zor tutardı.
Ama bu gün yapmayacaktım kararlıydım.Benim de dinlenmeye hakkım vardı.Bıraksan her saat başı birlikte olurduk,yorulmak bilmiyordu.O Deltaydı bu kadar güçlü olmasını anlardım da,benim gibi zayıf bir omega nasıl olur da bu kadar istekli olurdu anlayamıyordum.Jeonguk özlediği zaman bambaşka oluyordu.Her duyguyu üst seviyelerde yaşardı.Nefretse fazlasıyla ederdi,sevgi ise fazlasıyla severdi.
Ama ondan gelen herşeye razıydım işte.Her zerresine aşıktım.O orda öylece otururken bile onu izlerken buluyordum kendimi.Aşık olunmayacak gibi değildi ki.Herşeyiyle kusursuzdu.Kapkara gözleri,simsiyah kuzgun gibi saçlarına tezat bembeyaz yüzü.Heybetli bir delta olmasına rağmen küçük yüzü.Küçük burnuna fazlasıyla yakışan küçük kiraz dudakları.Peki ya gülünce kısılan badem gözleri.Burnunun ucunda ve dudağının altındaki hayran olduğum benlerinden bahsetmiyorum bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOSİNG YOU-Seni Kaybediyorum
Fanfic"Tek istediği birazcık merhametti" Delta:Jeon Jeongguk Omega:Jeon Taehyung Mpreg Biraz femtae😇🥰 SMUT DÜZ YAZI OMEGAVERSE ŞİDDET ANGST DEĞİL ÇÜNKÜ MİNİK KALBİM KALDIRMAZ🌸 Arkadaşlar bu benim ilk hikayem,içimde hikaye yazma isteği çok vardı ve y...