Ep56-Mutluluk (m)

3K 170 112
                                    


AZICIK SMUT❤️😂

"Jeong-hmm dur lütfen aşağıda misafirler var" Jeonguk onu duymuyordu bile.Sabahın erken saatinde herkes uyuyordu.Fakat Jeonguk güneş doğduğundan beri eşinin güzel yüzünü izlemeye başlamıştı.Taehyung uyandığında ise delta hiç beklemeden hatta günaydın bile demeden öpüşme başlatmıştı çoktan.Ama bu öpüşme Jeonguk'u tatmin etmemişti.Bu yüzden eşinin geceliğini üzerinden hırsla çıkarmıştı .Taehyung durdurmaya çalışsa da Jeonguk'un durmaya niyeti yok gibiydi.Üç gündür kızgınlıktaydı ve omegasıyla tamamen birlikte olamıyordu.Bir şeyler muhakkak yarım kalmasına sebep oluyordu.Jeonguk bu duruma fazla bile dayanmıştı.

Eşinin kasıklarına incitmemeye çalışarak oturmuş ve geceliğin altındaki tüllü iç çamaşırını da yırtmıştı.Artık Taehyung'un üst bedeni tamamen çıplaktı,aynı şekilde eşi de öyle. "Güzelliğin karşısında durmamı nasıl beklersin?"
Gerçekten de haklıydı.Delta ona karşı kendini ne zaman durdurabilirmişti ki,şimdi nasıl durduracaktı.Delta,eşinin üzerindeki son parçaları da yırttıktan sonra artık rahatça işine devam edebilirdi.

"Yah!Jeonguk!Niye yırtıyorsun en sevdiğim geceliğimdi!!" Taehyung bunu her defasında söylüyor fakat delta eşi oralı olmuyordu.Onun geceliklerini yırtarak çıkarmak bir gelenek haline gelmişti artık.
"Sana kaç kere diyeceğim gecelik giymene gerek yok diye?" Onun güzel gözükmesi için güzel bir geceliğe ihtiyacı yoktu.O zaten omegaların en güzeliydi.Taehyung gecelik giydiği sürece bu kavga sürüp gidecekti.

Omega eşinin saçlarından tutup uzaklaştırmaya çalışsa da deltanın bu saatten sonra durması mucizeydi.Kızgınlığının hat safhalarındaydı ve artık Jeonguk deltasına söz geçiremezdi.Gerçeği öyle bir niyeti de yoktu zaten.Deltanın bu kadar ısrarcı olması Jeonguk'un işine geliyordu. "Neden duracakmışım-hm?" Boğuk sesi ve eşinin boynuna çarpan sıcak nefesi dünden razı olan omeganın da uyanmasına sebep olmuştu.Deltanın kızgınlığı sabırlı omegayı bile kararından döndürmüştü.Bu saatten sonra Omega,Taehyung'u dinlemeyecekti.

"A-ama misafirler var.Bak duyacaklar işte çok ayıp-hmm" Taehyung yine de omegasının arzusunu bastırmak için çırpınıyordu fakat nafileydi.Sözlerini tamamlayamadan,delta eşinin göğüs ucunu diliyle ıslatıp ağzına almıştı bile.Taehyung şu anda gerçekten de zor durumdaydı.Çünkü inlemelerini kısık tutmaya çalışıyordu. "Aşkım dur lütfen.Duyacaklar!" Jeonguk bu gün Taehyung'un bütün söylediklerine sağır gibiydi.Göğüslerini bırakıp boynuna yönelmişti yeniden.Ama Taehyung'un onu ısrarla reddedişine sinirlenmişti artık.Hafifçe doğrulup eşiyle yüzyüze geldi.

Taehyung sinirliydi,fakat çocuklar ve diğer misafirler uyanmasın diye ses çıkaramıyordu.Ancak fısıltıyla konuşmasının Jeonguk'u daha çok aşka getireceğini bilseydi böyle konuşmaya devam eder miydi.
"Şu huyundan vazgeç artık!" Şuan geceliğinin yırtılmasına kızıyordu.

"Taehyung!Her misafir geldiğinde böyle yapıyorsun!No'lmuş yani onlar bizim kuzenlerimiz.Hem ayrıca duvarlar ses geçirmez.İnlemelerin olmadan tadı olmuyor" dedi sinsice gülüp. Taehyung gözlerini büyütüp "Jeonguk! Çok arsızsın!" Deyip omzuna vurdu.Jeonguk hala sinsice gülüyordu. "Taehyung içine girdiğimde rahatça bağır olur mu?" Deltanın kızgınlığı yine çetin geçiyordu ve nedense kızgınlığı misafirler olduğunda denk geliyordu.

Ağzının bozukluğu ve arsızlığı kızgınlığından kaynaklanıyordu. "Zaten misafir olmasa bile çocukları bahane ediyorsun bu sefer.En son seximizi hatırlamıyorum bile!" Dedi sitemle.Taehyung onun bu arsız kelimelerini duymazdan gelip "Abartma bir ay önce yaptık Jeonguk" Jeonguk için yapılmamış sayılırdı.Çünkü tek bir sefer birlikte olmuşlardı o da aceleye gelmişti. "Hah! Sen ona yapmak mı diyorsun?İlk seferden sonra çocukların odaya baskın yaptı!"

LOSİNG YOU-Seni KaybediyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin