Ep31-Kiraz Çiçeği(M)

6.9K 314 147
                                    

Smut❗️🔞

Gözlerimi açtığımda karanlıktı.Dışarıdan yalnızca rüzgar ve ağaç yapraklarının sesi geliyordu.Ormanlık alandaydık ve haliyle çok soğuk ve rüzgarlıydı.Kafamı kaldırdığımda biricik kocam Jeonguk'un kusursuz yüzüyle karşılaştım.Tıpkı bir melek gibi uyuyordu.Dün geceki canavarla şimdiki tavşanın aynı kişi olduğuna inanamıyordum.İkimize karanlıktan dolayı görebildiğim kadarıyla şöyle bir göz ucuyla baktım.Ben çırılçıplaktım.Kocacığımda keza öyleydi.Çıplak göğsü ve sıcacık nefesi beni mayıştırıyordu.Dünyanın en rahat yatağında gibiydim.Geniş omuzları ve geniş göğsü benim yuvamdı.Elimle göğsünde hayali daireler çiziyordum.

Göğüs ucuna bir öpücük kondurup kalkacaktım ki kollarımdan tutulup tekrar yatağa düşüp göğsüne denk geldim.Boğuk sesiyle "Ihmm Nereye?" Gülümseyip dudaklarını şapırtıyla bir öpücük bıraktım.Aşağı inip akşam yemeği hazırlamam gerekiyordu. "Aşağı ineceğim hayatım bırak hadi" Gözlerini sertçe yumup açtı uyanmak ister gibi "Saat kaç ?" Komodinin üzerindeki dijital saate bakıp "06:15(Ö.S)" dedim.Dalgın dalgın tavana bakıyordu. "Vay be akşam olmuş,çok yordun Deltanı çok!" Dedi yalancı bir kızmayla.Kaşlarımı çatıp göğsüne bir tane şaplatıp "Asıl sen beni yordun" dedim.Histerik bir gülüş atıp " Ahh Jeonguk çıkma içimden~Daha da hızlan~..." diye sesini inceltip taklidimi yapıyordu.

Haklıydı gerçekten de böyle olmuştu.Bana neler olmuştu bilmiyordum.Tam üç kez hatta belki dört kez bile birlikte olmuş olabilirdik.Elimde olmadan yapıyordum.Bir türlü doyamıyordum deltama.Uzun zamandır birlikte olamayışımıza yoruyordum ancak ne kadar özlersem özliyim bu kadar arzulu olmam tuhaftı yine de.Hem arsızlaşmış ve hırçınlaşmıştım da.Yeni mühürün etkisi olabilir miydi?

Ona söylemeye çekiniyordum ancak kurdum şuan bile onunla birlikte olmak istiyordu.Göğüs ucunu öptüğümde ıslandığımı hissettiğime yemin edebilirdim.Ona karşı istekli olmam normaldi ama bu kadarı çok fazlaydı. "Pislik!" deyip yastığı fırlattım ve kalkmaya yeltendim.Bu sefer yataktan çıkabildim derken arkamdan belime sarılan iki kolla gerisim geri onun üzerine sere serpe düştüm.Sırtımın onup çıplak penisine çarpmasıyla,gözlerimi devirdim ve derince yutkundum.Zaten onu arzuluyordum,birde onun üstüne düşünce daha da istekle dolmuştum.

Yeni uyanmış olmanın verdiği mayışıklıkla gücüm yoktu fakat onu tekrar istiyordum içimde.Ama kurdumun ve bedenimin sağlığı için ondan kaçmalıydım.Ona kalsaydı bir kapanış turu da yapardık.Acilen toparlanmalıydım.Deli gibi acıkmıştım ve eğer şimdi ona izin verirsem saatlerce altından çıkamazdım.Bu yüzden önce banyoya daha sonra da yemek hazırlamak için aşağı inmeliydim.Beni kollarıyla sıkı sıkı tutmuştu. "Aşkıımm,bırak da banyoya gideyim" dedim ama nafileydi. "Bırakmam önce sevişelim" Bende çok istiyordum ama halim yoktu .Güç toplamak için yemek yemem şarttı.Tanrım! Resmen onunla sex yapabilmek için enerji toplamak istiyordum. "Önce temizlenip yemek yiyelim,söz veriyorum daha sonrasında hiç durmayacağız"

Üstüne sırt üstü düştüğüm için yüzünü görmüyordum,fakat yüzündeki ifadeyi az çok tahmin edebiliyordum çünkü beni serbest bırakmıştı.Banyoya çırılçıplak halde giderken dönüp baktığımda kalçalarıma bakıp yutkunuyordu.Yaramaz bir öpücük attım ve koşarak kendimi banyoya atıp kilitledim.Çünkü tüm hızıyla üstüme atlayacağına emindim.Kapıya sırtımı verip "Çok canın yanacak çook" dediğini duydum tehditvari sesiyle.Canımın yanmasının umrumda olduğunu mu sanıyordu.

Güzel ve rahatlatıcı bir duştan sonra bornozumla çıktım.Kurulanıp üzerimi giydiğimde telefonuna bakıp sigara içiyordu.Daha sonra tek dirseğinden destek alıp beni izlemeye ve süzmeye başladı.O sırada dilini ağzının içinde gezdirmekten kaçınmıyordu tabi.

LOSİNG YOU-Seni KaybediyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin