Jeonguk'un sessizce evden çıkıp gitmesinin üzerinden üç gün geçmişti.Taehyung onu bulmak istese de abisi izin vermiyordu.Çünkü biliyordu ki arasalar da bulamayacaklardı.Herkese herşeye ökeliydi.Kimseye zarar vermemek adına uzaklaşmıştı herkesten.Jimin olanları duyduğunda yine hüngür hüngür ağlamaya başlamıştı.Abisine-her ne kadar atışsalar da-bu dünyadaki her şeyden daha fazla değer veriyordu.Jeonguk'un da ona çok değer verdiğini biliyordu.Yoksa Taehyung rehin tutulduğunda onu kurtarmayı seçer miydi.Jeonguk gittikten sonra Taehyung yine yalnız kalmıştı.Herkes kendi derdine düşüp evlerine dağılmıştı.Jimin bırakmak istemese bile Alfası Yoongi buna izin vermemişti.Riskli bir hamileliği vardı ve bu kadar stresi kaldıracak güce sahip değildi.O her zaman zayıf bir Omega olmuştu.İstemeyerek de olsa kardeşi saydığı Taehyung'u yalnız bırakmıştı.
Yine gecenin bir yarısı eskiden olduğu gibi camdan dışarıyı seyrediyordu.Ne yapıyordu,nerde hata yapıyordu bilmiyordu ama her zaman yalnız kalan ve ağlayan o oluyordu.Ailesi çok iyi bir aileydi bunu inkar edemezdi.Ancak bir sorun olduğunda ya da eşine birşey olduğunda kimse yanına gelip teselli etmiyor tek dertleri Liderleri olan Jeonguk'tu.
Jeonguk küçük yaşta liderliğe seçilmişti.Deha on sekizindeyken bu yük verilmişti omuzlarına.Kurallar belliydi.Ergenlik çağında Liderin kim olduğu dövüştüğü kişilerden bellidir.Reşit olduğunda itiraz hakkı bile verilmeden lider koltuğunda oturtulurdu.Jeonguk sert bir lider olmayı başaramamıştı.Çünkü saygılı bir çocuktu.Babasına,annesine,
ağabeyine,amcasına liderlik taslayamazdı.Çoğu zaman onların fikriyle hareket etse de liderlik ruhu baskın olup sorgulamadan yaptığı şeyler de oluyordu.Ancak çoğu zaman ailesinin dedikleri olurdu.Bu zamanla onu pasifleştirmiş ve küçük zaaflara sahip olmasına sebep olmuştu.Her şeye sessiz kalan Jeonguk bu sefer tabiri caizse bir patlama yaşamıştı.Onu küçük görüp verdiği kararları sorgulamaya alışmışlardı.Fakat lider oydu.Sözünün dinlenmemesi ve isteğinin yerine getirilmemesi onu bir hayli küçük düşürmüştü.O gün öyle bir tavır sergilemeseydi,işler daha da kötüye gidecekti.
Fakat kim ne derse desin genç olmasına rağmen liderliği kusursuz bir şekilde yürütüyordu.Bu gün ülkeye kaçak mal girişi yasaklandıysa bu elbette,liderin verdiği korkudan kaynaklanıyordu.Ailesi ne kadar genç olduğunu düşünsede,başkaları tarafından korkulan bir liderdi.Tek bir bakışıyla etrafındaki herkese diz çöktürüyordu.Buna yakın bir zamanda Taehyung doğum yaptığında şahit olmuşlardı.Ancak ailesinin bu tavrı kötülüğünü istedikleri için dağildi.Gerçekten de Delta dahi olsa sürünün en küçüğüydü,onun için endişeleniyorlardı.Fakat görmedikleri bir şey vardı ki Jeonguk artık yirmi dört yaşında olgun bir Deltaydı.
Taehyung halâ dışarıyı seyrederken simsiyah bir kurdun yakınlarda olduğunu hissetti.Bu onun biricik eşiydi.Hala kurt formunda olması öfkesinin geçmediğini belirtiyordu.Ancak Taehyung onun eşiydi,Delta ona zarar veremezdi.Buna güvenerek koşarak odadan çıkmış,hizmetçilerden birini uyandırıp bebeklerinin yanına göndermişti.
Dışarı çıktığında Delta sessizce etrafı gözlüyordu.Omegasının ona doğru yaklaştığını gördüğünde tepki vermemişti.Yalnızca yanına yaklaşmasına izin vermişti.Bu Taehyung'un onu ilk kez kurt formunda görüşüydü.adeta büyülanmişti.Eşinin kurdu kusursuzdu.Asil ve simsiyah.
Taehyung ona dokunmak için ellerini uzatmıştı.Parmak uçları değdiğinde ipek gibi yumuşacık tenini hissetmişti.Tıpkı teni gibi tüyleri de yumuşaktı.Onu görenlerin büyülenmemesi imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOSİNG YOU-Seni Kaybediyorum
Hayran Kurgu"Tek istediği birazcık merhametti" Delta:Jeon Jeongguk Omega:Jeon Taehyung Mpreg Biraz femtae😇🥰 SMUT DÜZ YAZI OMEGAVERSE ŞİDDET ANGST DEĞİL ÇÜNKÜ MİNİK KALBİM KALDIRMAZ🌸 Arkadaşlar bu benim ilk hikayem,içimde hikaye yazma isteği çok vardı ve y...