Ep10-Solmuş Çiçek

7.8K 409 121
                                    

Evliliğin üzerinden 1 yıl filn  geçti(nası yazacağımı bilemedim😁) tam olarak zaman kavramlarına ayak uyduramıyorum

Gün batımına yakın her gün olduğu gibi yine camdan dışarıyı seyrediyordu Taehyung.Birazdan eşi gelecek ve yine can yakıcı sözlerini yüzüne kusacaktı.Taehyung için her gün birbirinden beterdi.Zaman geçtikçe Jeonguk'un tavırları ona karşı daha acımasız daha umursamaz ve çekilmez oluyordu.Fiziksel olarak bir zarar vermiyordu ancak sözleriyle yaralıyordu.Konuşmak bir yana tek kelime dahi etmesine izin vermiyordu.Taehyung o kadar az konuşuyordu ki konuşmayı unutacak raddeye gelmişti .Eskiden hiç değilse gülüyordu şimdi tebbessüm bile çok geliyordu.
Zamanla ne Jeonguk onu dışarı çıkarıyor ne de kimsenin,o evde yokken gelmesine izin veriyordu,tam anlamıyla artık burası ona ev değil bir hapishane olmuştu.

Eşinin onu aradığını öğrendiği an "İşte sonunda bu hayattan kurtuluyorum" demişti içinden ,ama maalesef işler istediği gibi gitmemişti.Eşi Jeon sürüsünün Lider Deltasıydı ,abisinin de Delta olmasına rağmen liderlik ruhu Jeonguk'a verilmişti.Jeonguk kuralcı,katı ve otoriterdi,çoğunlukla bu Omega için geçerliydi.Taehyung'u bulmuştu Delta lakin bulduğu zaman hayal kırıklığına uğramıştı.İstediği bu değildi bu iğrenç hayattan biri miydi yani eşin dedikleri?Bunu kabullenemezdi ama başka çaresi de yoktu,başkasıyla mühürlenemezdi.Yaratıcı ruh eşi olarak Taehyung'u yazmıştı kaderine ya evlenecekti ya da eşini mühürleyemediği için kurdu kendiyle beraber ölüme terkedecekti onu .Ama madem kaderi buydu,madem bu kötü Omegayla mühürlenmek zorundaydı acısını Omegadan çıkaracak hayatı zindan edecekti nitekim öyle de yapıyordu.

Jeonguk'un işten gelmesine bir kaç saat vardı.Çalan zille irkilmişti Taehyung.Ama çok geçmeden aldığı feromonla eşinin geldiğini anlamıştı.

İşte yine gelmişti hayatını mahvetmeye yemin etmiş adam,yine canını acıtacaktı sözleriyle.
Kapının açılmasıyla içeri giren Delta "Taehyung nerde?" diye sordu.Evdeki hizmetlilerden biri "Hoşgeldiniz efendim,eşiniz yukarıda odasında efend- "diye cevaplarken delta tamamlamasını beklemeden yukarı çıktı.Aslında onu sorması merakından değildi sadece ondan habersiz bişey yapıyor muydu diye soruyordu ama ne zaman sorsa "Odasında efendim"cevabını alıyordu.Artık değil bahçeye salona bile inmiyor sadece dışarı çıkmanın hasretiyle camdan dışarıya hasretle bakıyordu.Bahçeye çıktığında bile oksijen aldığını hissetmiyordu.
Aslında artık hiçbirşey istemiyordu.

Boşluk...hissettiği tek şey koskocaman bir boşluktu.
"Yemek hazırlansın açım birşeyler hazırlayın,akşam abim ve kuzenlerim yemeğe gelecekler onlar için de hazırlık yapın!" Hizmetçiler eğilip ittat ettiler efendilerine.

Yukarı çıkar çıkmaz yine her zamanki yerinde bulmuştu eşini.Günün yirmi dört saati hep burda mıydı? "Hoşgeldin"demek için ağzını açtı Taehyung, lakin oralı olmayacaktı yine.Deltasının cevap verme gereği bile duymayacağını biliyordu. Jeonguk üstünü değiştirip "Yemeğe in " diye emretti.Otoriter ve dakikti Delta,her şey saatinde olmalıydı.Ancak erken gelmişti bu gün.Taehyung sormak istiyordu neden erken geldiğini ve neden yemeğe inmesini istidiğini ancak buna yüreği yoktu.İkiletmeden indi peşinden,yemeğe oturdular lakin Taehyung yine iştahsızdı. Eşi ondan nefret ediyor ve her fırsatta laf sokuşturuyodu.Bir yılı geçkin süredir bu evlilik böyleydi eşi sadece kızgınlık döneminde yaklaşıyordu yanına hatta bazen kızgınlığını bile geçirmiyor acıya katlanmayı yeğliyordu.İlk aylarda böyle değildi ama zaman geçtikçe onunla birlikte olmak tiksinç gelmeye başlamıştı.Ancak dayanaılmaz olduğu zaman Taehyung'la birlikte oluyordu.Ne tuhaftır ki kızgınlığında çok masumlaşıyordu Delta ilgiye muhtaç bir bebek gibi sığınıyordu eşine ama kızgınlık bittikten sonra yine aynıydı.Yemeğini yemediğini gördü herzamanki gibi Delta buna da aldırış etmeden "Abim ve arkadaşlarım gelecek sakın boş boş konuşayım deme selam faslından başka" dedi.

LOSİNG YOU-Seni KaybediyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin