Ep53-Dalgınlık

2.3K 166 80
                                    



"Şu gömlek nasıl meleğim?" Jeonguk elindeki kırmızı gömleği gösterdiğinde,eşi onu duymamış veya dinlememişti.Taehyung her ne kadar kabul etmese de son zamanlarda çok dalgındı.Çoğu zaman iki-üç kez çağrıldıktan sonra duyuyor.Sorulduğunda ise "duymamışım" diyordu.Jeonguk bu durumu farketmiş olsa da sormaktan-daha doğrusu kötü bir şey duymaktan-çekiniyordu. "Taehyung beni duydun mu" Taehyung küpelerini takarken irkildi.Yine Jeonguk'u duymamıştı. "Ne diyordun hayatım?" Jeonguk yanına gitmeden aynadan bakarak konuştu eşiyle.Sormaya çakinse de soracak ve nedenini öğrenecekti.Belki yorgunluktan,belki de kafasını meşgul eden birşeyler vardı. "Son zamanlarda beni dinlemiyor gibisin?" Küpesini takıp ayaklandı.Ancak ayaklanmasıyla sendelemesi bir oldu.Jeonguk hızla yanına yetişip tuttu meleğinin kollarından.Endişeden sarının en parlak tonuna bürünmüş gözleriyle eşinin gözlerinin içine baktı.Gözlerine baktığında yeni farkettiği şeyle daha da endişelenmişti.Taehyung'un göz altları morarmıştı.Aklına kötü şeyler geliyordu.Ve kötü düşünmekten kendini alıkoyamıyordu."Ne oldu meleğim.Hasta mısın?" Taehyung başını iki yana usulca salladı.Bir omega olarak katlanamayacağı acılar çekmişti.Belki de narin bedeni artık kaldıracak güçte değildi.

"Hayır!Hayır başım döndü sadece" Omegasını kucaklayıp yatağa oturttu. "Başın mı döndü? Açlıktan olabilir bebeğim.Kahvaltı da yapmadın zaten" Taehyung bu baş dönmesinin açlıktan kaynaklanmadığını biliyordu. Son zamanlarda devamlı dalıp gidiyor ve baş dönmeleri onu rahat bırakmıyordu.Ama eşini endişelendirmemek için "hhm olabilir" dedi.Delta onu kucağına çekip şakağından öptü. "İyi değilsen gitmeyelim yemeğe.Bir doktora gidelim önce.Jimin anlayış gösterecektir"

Jimin geçen hafta eşiyle barışmasının şerefine bir yemek düzenlemişti aile arasında.Taehyung gitmezse kötü hissederdi eğer gitmeseydi.Jimin onur kardeşi gibiydi ve onu reddedemezdi. "Hayır gerek yok" Omegasının başını boynuna yaslayıp "Bak eğer iyi hissetmiyor ve söylemiyorsan bozuşuruz" Taehyung uslu bir çocuk gibi yalnızca başını salladı iki yana.Sonra eşinin boynuna koklayıp,öptüğünde "Eğer buradaysam iyi hissediyorum" Kollarını eşine daha sıkı dolayıp,başını iyice yazladı yuvam dediği yere.Jeonguk her ne kadar onun iyi olmadığını hissetse de üstelemek istemedi.Fakat ya bu baş dönmeleri ve dalgınlık kötü bir hastalığa işaretse?Ya Herşey için geç kalırsa?Hayır bunu göze alamazdı.Bu günü atlatıp yarın ilk iş onu bir hastahaneye götürecekti. "Güzelim benim" deyip saçlarından öptü. "Tamam o halde.Bu günü atlatalım.Ama yarın itiraz istemiyorum" Narin Omega yine başını sallamakla yetindi.

Taehyung biraz da korkuyordu.Aslında birbirlerinden haberleri olmadan alacakları kötü sonuçtan korkuyorlardı.Fakat birbirlerini endişelendirmek istemiyorlardı.Taehyung öleceğini hisseddiyordu sanki.Ya da kötü bir hastalığa yakalandığından.Tüm bunlar psikolojik de olabilirdi.Fakat yine de korkmadan edemiyordu. "Jeonguk iyiyim gerçekten" Delta başını iki yana sallayıp,meleğinin pürüzsüz yüzünü avuçları arasına "İtiraz edersen-" dedikten sonra dudaklarına bakıp yutkundu "Dudaklarını ısırarak sustururum" Taehyung'un kaşları çatılmıştı.Bu nasıl bir tehditti böyle.

"Sen beni tehdit mi ediyorsun-?" Dedi nazlı bir edayla.Bir yandan da eşinin çıplak göğsünde parmaklarını gezdiriyordu.Jeonguk Taehyung'un dokunuşlarından etkilense de,durumunun iyi olmadığını biliyordu.Bu yüzden cinsel bir yaklaşımda bulunmuyordu.Kurdu da ona yaklaşamıyordu.Güzel eşinin durumu iyi değildi.

Aslında Taehyung uzun zamandır iyi değildi.Fakat bunu dile getirmemişti.Uzun bir süredir baş dönmesi,ani tökezlemeler ve kulağında uğultu hissediyordu.Günlerce yataktan çıkmak istemiyor,bazende günlerce uyumuyordu.Bazen çok enerjik bazende bitkin oluyordu.Uzun zamandır eşiyle birlikte olamamıştı fakat Jeonguk bunu elbette görmezden geliyor ve anlayış gösteriyordu.Taehyung tüm bu belirtilenden korksa da hiçbir zaman eşine ve yakınlarına söylememişti.

LOSİNG YOU-Seni KaybediyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin