Medyadaki şarkı (Taemin-Advice)Onu kitaba koymamın şerefine .Adı gibi gerçekten dinlemenizi TAVSİYE ediyorum❤️Tabi dinlemeyebilirsiniz de 😂
"Jimin!Taemin'i alsana şurdan!" Taemin elini heryere sokuyordu.Ve Jeonguk artık baş edemiyordu. "Taemin hayır! Muz ketçaba batırılır mı?" Jeonguk gülmeden edemedi. "Tebrikler! Üç aylık bebeğe mi anlatıyorsun bunu?" Jimin de dayanamayıp kahkahalara boğuldu.
"Yaa dalga geçme kötü abii" deyip mızmızlandı.Jimin ilk defa bebek bakmıyordu tabiki ama Taemin ve Jeonghan fazlasıyla yaramazdı.Arada kaynayanda en sessizleri olan Jaemin'di.Hiç ses çıkartmayan uyumlu bir çocuktu.Ne annesine ne babasına sorun çıkartmıyordu.Bir bebeğe göre fazlasıyla sakindi.Omega olmasından kaynaklandığını düşünsenizde Taemin'de bir Omegayd,lakin fazlasıyla hareketli ve güçlüydü.Jimin ve yongi haftalardır bu evde kalıyorlardı.Ve bu gün de Yoongi erken çıkmıştı.Jeonguk son zamanlarda bebeklerine yoğunlaştığı için,işleri Abisi,Yoongi ve diğer kuzen Alfalar devralmıştı.Jeonguk bebekleriyle ilgileniyor ve bırakamıyordu.Bakıcılara da emanet etmek istemiyorlardı.
Merdivenlerden gelen ayak sesiyle Jeonguk ve Jimin o tarafa yöneldi. "Bu ne gürültü yaa?Uyutmadınız amaağ!" Gözlerini açamadan inmişti merdivenlerden.Bunları söylerken bir yandan da tek gözünü ovuyor,terliklerini sürüyerek paytak paytak,yürüyordu. "Aşkım hep Jimin bağırıyor cırtlak sesiyle " dedi Jeonguk olaydan sıyrılmak için.Jimin gözlerini büyükerek "Ya yalan söylüyor.Kahkaha atan oydu" dedi bir çocuk gibi parmağıyla Jeonguk'u göstererek.Taehyung onların bu haline gülmeden edemedi.
"Sana inanıyorum Jimin.Gece oğulları,gündüz de kendisi uyutmuyor." Jeonguk baktı bu sefer büyüttüğü gözleriyle.
"Aşkım seni uyutmuyorlarsa beni de uyutmuyorlar değil mi?" Jimin alaycı bir tavırla "Hah!Sen mi uyumuyorsun?" Jeonguk,Jimin ile yan yana gelince tam bir çocuk oluyordu. "Ya ne zam-" Taehyung daha fazla dayanamayıp muhabeti kesti. "Tamam yeter ikiniz de haklısınız tamam mı?" Eğer kesmeseydi daha da uzayacaktı.Jeonguk kahvaltı masasında oturuken arkasından sarıldı.Jeonguk'un ona dönmesiyle burunları birbirine değmişti.Tabiki bu yakınlaşmadan payına düşeni alacaktı.Gözgöze geldikleri gibi,alt dudağını emmişti Taehyung'un.Jimin gözlerini kapatıyormuş gibi yapıp "Yavaş ama ya çoluk çocuk var burda" Jeonguk oralı bile değildi.Ama Taehyung utanıyordu.Zor da olsa ayrılmayı başarmıştı.Kıpkırmızı olmuştu yanakları."Imm günaydın sevgilimm" Taehyung dudak bükerek,acıtmayacak şekilde eşinin omzuna vurdu."Günaydın" dedi mızmızlanarak.Jeonguk onun utangaç hallerine bayılıyordu.Taehyung çocukların yanında bunu yapmanın doğru olmadığını düşünüyordu.Çünkü çocuklar,mahremiyeti daha bebekken bile kavrayabiliyorlarmış.Hamileği boyunca fazla haraket edemediği için devamlı bunlarla ilgili kitap okuyordu.Kendini çocuk büyütmek konusunda eksik sayıyordu ve bu konulardan geri kalmak istemiyordu.
"Jimin!Bak ne dicem ?" Jimin başını kaldırıp abisine baktı. "Efendim abi?" Jeonguk kaşlarını çatıp "Bu gün çocukları alıp biraz dışarı mı çıksan?" Maksadı apaçık ortadaydı.Jimin'i bebeklerle evden gönderip Taehyung ile vakit geçirecekti.Çocuklar doğduğundan beri eşiyle yakınlaşamıyordu.Bu yüzden her fırsatı değerlendirmeye çalışıyordu.Tabiki Jimin ona bu konuda yardımcı olmayacaktı.Abisi onu madem sinir ediyordu,o da yardım etmeyecekti. "Neden abiciğim bir işin mi var?" Dedi gözlerini kısıp bakarak.Jimin bal gibi de biliyordu ne için istediğini.Yine de bu işin peşini bırakmayacaktı.Jeonguk ona az çektirmemişti.Neden yardım edecekti ki?
"Olmaz abi yaa.Üç tane canavar artı benimki.Nasıl bakayım hepsine?" Jeonguk kaşlarını çatıp "Seninki sayılmaz o okuyor" dedi pişkin pişkin.Jimin de inat ediyordu. "Neden sana iyilik yapayım?" Jeonguk sinsice baktı."Geçen gün Yoongi'ye gelen kredi kartı ekstrelerini ben ödedim.Bence bu yüzden olabilir bence" Jimin gözlerini büyütüp "Yoongi görmedi değil mii?" Jeonguk cevap vermeden kaşlarını kaldırdı. "Görmedi.Ama her an görebilir" Jimin oflayarak Taehyung'a döndü "Görüyor musun beni tahdit ediyor.Ne biçim abi bu yaa?" Taehyung bir konuyu kapatırken,başka bir konu için tartışma başlatıyorlardı.Jimin ve Jeonguk,Eunwoo'dan bile daha çocuktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOSİNG YOU-Seni Kaybediyorum
Fanfic"Tek istediği birazcık merhametti" Delta:Jeon Jeongguk Omega:Jeon Taehyung Mpreg Biraz femtae😇🥰 SMUT DÜZ YAZI OMEGAVERSE ŞİDDET ANGST DEĞİL ÇÜNKÜ MİNİK KALBİM KALDIRMAZ🌸 Arkadaşlar bu benim ilk hikayem,içimde hikaye yazma isteği çok vardı ve y...