Ep36-Kabus

4.7K 262 56
                                    


Jeonguk ile hastahane bahçesinde konuşmamızın üzerinden bir hafta geçmişti.Bir haftadır rahat ve huzurluydum.bebeklerimiz iki aylık olmuştu bile.Bu saatten sonra asla onlara kıymalarına izin veremezdim.Benim ısrarlarım üzerine doktoru değiştirmiştik.Kim Hongjong adındaki doktor,bay San gibi umutsuz konuşmamıştı.Ama tabi kötü ihtimalleri de belirtmişti.Kilomun henüz hafif olduğunu ancak içimde iki Omega dıışında birde Alfa taşıdığım için ,çok acıkacak ve yükümün ağırlığının artacağını söylemişti.Bununla beraber büyük sancı ve bel ağrılarım olacağını da.
Hamilelik boyunca yemem gerekenler listesi yapmıştı.Bunlar kan yapıcı yiyeceklerdi.Ve ben bebeklerim için ne lazımsa yiyecektim.

Az önce karnımın guruldamasıyla uyanmıştımBaşkaları mide bulantısıyla uyanırdı.Bense açlıktan uyanıyordum.İçimde üç tane canavar vardı."Jeongukieee!" Jeonguk derin bir uykudaydı ve onu uyandırmam imkansızdı. "Jeonguuukkk-ahh?" Her bağırışımda mırıldanıyordu. "Hımmmm" Bu adam beni delirtecekti.En son öperek  uyandırmayı deneyecektim.Önce saçlarının arkaya düşüp açık bıraktığı alnını öptüm.Bir tepki yoktu.Bu sefer burnunun ucundan öptüm ancak yine uyanmıyor ağzını şapırdatıyordu.

En sonunda susması için dudaklarına kapanac-ama uyanıkmış bu yaa.Bana sarılarak üzerime koca kolunu yerleştirdi "Pislik neden uyuyormuş gibi yapıyorsun?!" Acıtmayacak bir şekilde sırtına vurdum.Tabi benim vurmamla nolurdu,orası belli.

"Bi saattir seni uyandırmaya çalışıyorum burda!" Hareketlenip ellerinden destek alarak üzerime yerleşti.Altında çırpınırken "Dikkat et!" Dedim dişlerimi sıkarak.Eğilip karnımdan öptü "Merak etme onları senden daha çok seviyorum" dedi yeni uyandığı için çatallı çıkan sesiyle.Benden daha çok kimseyi sevemezdi ki kimi kandırıyordu. "Hıh!"layıp sağıma yatmaya çalıştım.Burnundan güler gibi sesler çıkıyordu. "Yapma bebeklerimizi mi kıskanıyorsun?" Ne kıskanması canım? İnsan bebeklerinden eşini kıskanır mı? Ama o sadece benimdi.Kimseyi benden çok sevemezdi ki.Eğilip şakağımdan öptü.Bu öpücüklerin beni yumuşatacağını sanıyorsa,yanılmıyordu.

Ard arda öpmeye başlayınca dayanamadım "Ne kıskanması?Seni mi kıskanıcam Tanrı aşkına?" Başını aşağı yukarı sallıyordu.Ne yani inanmıyor muydu. "Hah!Neyini kıskanacakmışım? Simsiyah gözlerini mi?Yoksa o küçücük ağzını mı? Yoksa güz-" Dudaklarıma kapanan dudaklarla susturuldum.Gözlerim istemsizce büyürken,onu itmeye çalışıyordum ama gücüm yetmiyodu.

Bir an ayrılıp"Boşuna çırpınma,bu kurdun kapanına kısıldın!" Dedi.Sonra Tekrar asıldı dudaklarıma.İstemiyor değildim,ama bebeklerimizi tehlikeye atıyordu. "Jeong-ıhmm" Halâ öpmeye devam ediyordu.Bedenimi bacaklarının arasına alıp ellerime parmaklarını geçirip,iki yana açtı ve üzerime daha da yerleşti.

Adeta dudaklarımı esir almış konuşmama izin vemiyordu "Mmh" Diliyle ağzımı yokluyordu.Sabah sabah n'oluyordu ona? Sonra üst dudağımı ısırıp çekiştirdi.Şapırtı sesleri yüzünden tuvaletim geliyordu.Romantik olamıyordum ki!

"Jeonguk d-dur ya bebişlerimiz incinecek" Bu sefer alt dudağımı ısırıp emmeye başladı. "Bebişlerimize dikkat ediyorum güzelim " Böyle mi dikkat ediyordu beni ne hale soktuğunun farkında mıydı? Saçım başım iyice dağılmıştı kesin.

Sonra birden uyuma numarası yaptığı aklıma geldi.O anki güçle itekledim "Dur bakalım!Cevabımı vermedin," dedim kızgın olmaya çalışarak.Anlamazca kaşlarını çatıp "Ne cevabı aşkım?" Hah!Bilmezden geliyor.Uyuma numarasını da bir şey isteyeceğim diye yapıyordu kesin.

"Neden uyuyor gibi yapıyordun?Bir şey istemeyeyim diye değil mi?!" dedim kaşlarımı daha da çatarak.Eminim ki çok korkutucuydum şuan.O da gülüseyip "Saçmalama,Ne istedin de yapmadım ki?" Doğru söylüyordu.Sanırım ben hamilelikten dolayı biraz alınganlaşmıştım.Sonra tekrar tekrar öptü dudaklarımdan.Kaşlarımı çatıp "Ne öyleyse?" Ayh! Öpmeye doyamıyordu.Ağzımı açtırtmıyordu bir türlü.

LOSİNG YOU-Seni KaybediyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin