Yeni gün yeni bölüm gibi oldum valla.
Kız inşallah nazar değmez djjckmx
Yebeyee hegee arkdşlr
Bol yorum ve oy atmayı unutmayınızz
İyi okumalar
...
Zamanın donması belki gerçek değildi.
Belki imkansızdı.
Ama şu anda benim için öyleydi.
Sanki zaman donmuş, bende onunla birlikte donmuştum. Hareket etmek ne kelime nefes bile alamıyordum. Göz kırışmıyordum, konuşamıyordum. Donmuştum işte.
Cesur'un üstünde, ağzımın üstünde eliyle..
Ben donmuştum. O ise donan beni izlemişti.
Dakikalar süren bu anın nasıl sonlanması gerektiğini düşünmek içimi kemiriyordu.
Cesur'un yutkunma sesi aklımın içinde yankılanıyordu.
Elinin yavaşça hareket ettiğini hissetim. Dudaklarımı bir perde gibi örten parmakları yavaşça aşağıya doğru kaydı ve aradan çekildi.
Düşündüğüm gibi elini çektiğinde dudakları dudaklarıma değmedi. Ancak konuşsam belkide hazin sonu yaşatacak kadar yakınımdaydı.
İki elininde belimi sardığını hissettim. Sanki mümkünmüş gibi daha açıldı gözlerim. Belimi kavradıktan sonra çarpan kalbim ile ne yapacağını bekledim. Çünkü başka bir şey yapamazdım.
Vücudumun bir tüy gibi havaya kalktığını hissettim. Bedenimi kaldırıp yavaşça yan tarafa bıraktı. Sırt üstü yatağa uzanmamı sağladı. Kalbim göğüs kafesimi delecek gibiydi. Ancak o ise sakin bir şekilde ayağa kalktı.
Sırtı bana dönüktü. Yüzünü ise hafifçe bana döndürdü ve "koltukta ben uyurum" dedi. Başka hiç bir şey söylememe izin vermeden odanın kapısına doğru ilerledi. Ben hareket veya konuşma yetimi geri kazanamadan odadan çıktı.
O çıktıktan bir süre sonra bile hareket etmeden öylece kapıyı izledim.
Bir yanım geri gelmesini istedi.
Bir yanımsa her şeyi unut ve uyu dedi.
Burada yaşanan şey her neyse geçip gitti, boşver dedi.
Yanlışlıkla gelişen bir durumdu dedi.
Geriye kalan ben ve yatağın üstüne bırakmış olduğu göz bandım oldu, dedi.
...
Beni uykudan uyandıran alarm sesimin yankılanması ile yattığım yerde sıçradım. Sesin verdiği etkiyle anlık bir kalp çarpıntısı yaşamış gibiydim. Kendime geldiğimde uzanıp hızla yatağın yanında ki komidine uzandım. Çalar saatin sesini susturunca bedenimi rahatça yatağa bıraktım.
Bir süre sessizce nefes alıp verdikten sonra ayağa kalktım. Önce okula sonra da işe gidecektim. Yoğun bir gün olacaktı.
Hızlı bir şekilde üstümü değiştirdim. Saçımı düzene sokup hafif bir makyaj yaptım. Ardından kitaplarımı alıp odanın kapısını açtım.
Dışarı bir adım atar atmaz duraksadım.
Sanki unutmam mümkünmüş gibi aklıma yeni gelen bir detaydı beni duraksatan.
Cesur..
Dün yaşanan olaylar silsilesi birer birer gözümün önünden geçer gibi oldu. Bu durum olayların üzerimde ki etkisini geri getirirken onun şu anda salonumda uyuyor olduğu düşüncesi kalbimi hızlandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narkotik || Yarı Texting (+18)
Ficção Adolescente...Geçmişinin altında ezilen bir adamın hikayesi... CesurYurdkl: Bak bana CesurYurdkl: İyi bak CesurYurdkl: Fırsatın varken her detayımı incele CesurYurdkl: Çünkü bir kez daha bulamazsın CesurYurdkl: 'Yıkılışın portresi'ni bu kadar yakından CesurY...