Trente et Un

6.1K 508 1.2K
                                    


6500 küsür kelimelik bölümden herkesee merhabalarr.

Öncelikle bölüm hakkında bir uyarı yapmalıyım. İlk başlarda olaysız başlarken sonda bir değişim geçireceğiz. Yazar ağzına geçtikten sonra ki yerde sizden bolll yorum bekliyorum. Çünkü ilk kez Cesur'un iç dünyasına bu kadar değindiğim bir bölüm oldu.

Cesur'un ağzından olmasada o hissiyatı yaşatan bir kısım. Bol yorum yapmayı unutmayın.

Bir iki şarkı koydum. Onlarıda dinleyerek okuyun ve kendinizi anın içinde gibi hayal edin.

Neyse sizleri seviyorum.

İyi okumalar.

...

"Ee sonra ne oldu!"

Heyecanla atıldı Ceren. Elimde tuttuğum kupadan aldığım kahve yudumunu yuttuktan sonra cevapladım onu.

"Sonra arkadaş olduk işte."

Dün sabah yaşanan her şeyi anlatmıştım onlara. İkiside şaşkındı. Gamze "olum siz manya-" diye lafa girdiğinde Ceren onu bölerek konuştu.

"Dün akşam niye kalmadı ki?"

Onu yanıtlamadan hemen önce Gamze yeniden konuşmaya çalışmıştı. "Lan bi-"

Ancak Ceren'e cevap verdiğimden dolayı lafı yine bölündü. "Anneannesi çok fazla aradı. En son telefonu açtı Cesur. Biraz bağırıp çağırıştı. Sonra da gitsem iyi olur deyip gitti."

"Aloo! Bi konuşsa-"

Bir kez daha Gamze'nin lafı bölündü. Ceren "vedalaşırken normalde söylemeyeceği bir şey söyledimi" diye sordu bu kez. Aynı heyecanla. Ancak ben ona yanıt vermeden Gamze bağırdı.

"Lan! Bi durun! Bir şey söylemeye çalışıyorum iki saattir! Sıçacağım kafanıza o olacak he!"

İsyanıyla ikimiz de sustuk. Aynı anda hem başımızı hem de bakışlarımızı ona döndürdük. Sonunda fırsatı bulup konuştu.

"Olum! Bu adam o gece bardayken neredeyse seni öpmek üzere değil miydi?"

Kafamı aşağı yukarı salladım. "Bir gece ve koca bir günü birlikte geçirdiniz. Be güzel kardeşim hiç mi o olayı konuşmadınız?"

Sorduğu soruyla bir saniyeliğine duraksadım. Ardından "yani ayıkken konuşmadık" dedim. Çattığı kaşlarıyla konuşmaya devam etti.

"E o zaman içine yandığımın yerinde siz ne arkadaşlığından bahsediyorsunuz?"

Öylece durup ona baktım. Ne demek istediğini anlayamamıştım. Yüz ifadem bunu belli ederken onaylamaz bir ifadeyle cıkladı ve seslice nefes verdi. Daha çok allahım sen bana sabır ver der gibi bir hali vardı.

"Lan adam seni öpmeye yeltendi diyorum. Öpmeye!"

Ne diyeceğimi bilemezken ağzıma ilk geleni söylemiştim. "İyi de, kendinde değildi ki."

Gamze göz devirip "sarhoşken insan içinden geleni yapamaz diye bir kural mı var? Aksine ayıkken cesaret edemediğini yapar."

Ben bir şey söylemeden Ceren lafa atıldı. "Ama şunu kaçırıyorsun. Sarhoşluk başka bir şey. Alkolün etkisiyle yaptığından emin olamazsın ki" dedi. Ve haklıydı da.

"Bakın yaşanan olay öyle bir anlık bir şeydi. Eğer bunu isteseydi yapmak için fazla fırsatı vardı. Hem de kendine olduğu anlarda."

Ceren bana katılırken Gamze başını olumsuz anlamda salladı. Elini anlına dayayıp "ben ne kadar salak insanlarla arkadaşım" diyerek kendi kendine konuşur gibi yapmıştı. Ardından bize dönüp devam etti.

Narkotik || Yarı Texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin