Se A
Sa
Yebeye hegeBsjdjekdks
Nasılsınız canlarr
Umarım iyisinizdir
Siz söylemeden ben söyliyim evet kısa bir bölüm amaaa bölümü okuyunca buna değdi diyeceksiniz dnekkfsm
Hadi koşun okuyun
...
"Aslında çok yakışıklı ama kendine hiç bakmıyor."
İnce ses Rüya'nın kulaklarını tırmalamış gibi hissetmesine neden oldu. Daha bu his gitmeden biraz önce konuşan kızın arkadaşı da bir şeyler söyledi.
"Bence de kendine bakmadığı ortada ama buna rağmen fazla tatlı."
Rüya daha çok sinirlenirken sesli bir nefes verdi. Sinirleniyordu çünkü bu cümleler hemen üç masa ötede oturan Cesur içindi. Okuldaki iki kız hiç işleri yokmuş gibi oturmuş Cesur'un görünüşü hakkında yorum yapıyordu. Ve bu Rüya'yı sinirlendirmeye yetiyordu.
Bir an önce Cesur'un elindeki tostu doyduğu kadar yemesini ve öylece masada bırakıp gitmesini umdu. Çünkü burada kaldıkça bu kızlar onun hakkında daha fazla konuşacaktı. Evet Cesur yakışıklıydı. Ve dikkat çekiyordu ama bu Rüya'nın sinirlenmesine engel olamıyordu. Sanırım gerçekten kıskanç birisiydi.
O düşüncelere dalmışken Cesur Her zamanki gibi daha yarısına gelmediği tostu bırakarak oturduğu yerden kalktı. Meyve suyundan son bir yudum aldıktan sonra kantinden bahçeye doğru açılan kapıya doğru yürüdü. Rüya içinden geçirmeden edemedi. 'Şimdi sigara vakti.'
Cesur dışarıya çıktıktan sonra Rüya kendi yemeğini bitirmişti. Bu yüzden ayağa kalktı tosunun kağıdını çöpe atarken elindeki kola kutusuyla beraber bahçeye doğru ilerledi. İçeceğini yudumlarken gözleriyle her yerde Cesur'u aradı. Ve onu, her zaman olduğu gibi en az insanın bulunduğu bir yerde boş bir bankta tek başına oturup sigara içerken buldu.
Ve ona uzak bir banka yerleşti. Her gün yaptığı gibi çaktırmadan onu izliyor ve biraz olsun ona olan duygularının bastırılmasını sağlıyordu. Üç gün önce onunla seans sonrası yaptıkları konuşmadan sonra onu hiç görmemişti. Çünkü üç gündür okula gelmiyordu. O gün yaptıkları konuşmada Cesur'un ona söylediği şeyler hala aklındaydı. Ve altında yatan anlamları deli gibi merak ediyordu.
Ama bunu nasıl öğreneceğini bilmiyordu. Aklına gelen şeyle şu zamana kadar Cesur'la yüzyüze yaptığı konuşmaları ona yazdığı fake hesaptan yaptığı konuşmalarla karşılaştırdı. Yüzeyken onunla konuşmak çok daha zordu. Çünkü kulağındaki kulaklıkları hiç çıkarmıyordu. Aynı zamanda kısa ve net cevaplar vererek fazla konuşmuyordu. Onunla yüzyüze bir arkadaşlık kuramazdı. Zaten en başında ona fake hesaptan yazmasının bir nedeni de buydu.
Eğer o sözlerin anlamını öğrenmek istiyorsa yapması gereken yine mesaj atmak diye geçirdi içinden. Verdiği ani kararla kolundaki çantasından telefonunu çıkardı. Hızlı bir şekilde Instagram'a girip kendi hesabından fake hesabına geçiş yaptı. Ve mesajlar kısmındaki tek isme dokunarak onunla olan konuşmalarını açtı. Ve ona bir mesaj attı.
_Dejabrew: Uzun zamandır konuşamadık
_Dejabrew: Nasılsın?
Tabii ki de bir anda aklında ki soruyu soramazdı. Bu yüzden ağzında laf aramaya karar verdi. Ama tabii öncesinde bir konuşma başlatmak için halini hatırını sormak istemişti. Sesli bir nefes verdi bir süre ekrana bakarak beklese dahi bu kadar kısa bir sürede herhangi bir yanıt gelmeyeceğini biliyordu. Bu yüzden telefonu kilitleyerek yeniden bakışlarını Cesur'a çevirdi. Oturduğu yerdeydi hala. Kulağında kulaklığı, dinlediği müziğiyle sigarasını içiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narkotik || Yarı Texting (+18)
Fiksi Remaja...Geçmişinin altında ezilen bir adamın hikayesi... CesurYurdkl: Bak bana CesurYurdkl: İyi bak CesurYurdkl: Fırsatın varken her detayımı incele CesurYurdkl: Çünkü bir kez daha bulamazsın CesurYurdkl: 'Yıkılışın portresi'ni bu kadar yakından CesurY...