Selame
Nasılsınızz aşklarımm
Şimdi daha iyi olurusnuz inşş
Çünküğğ yeni bölüm geldii
Andjwkdm
Öncelikle bölümleri normalde 2/3 gün aralıklarla atıyordum. Bu bölüm bir iki güncük gecikti. Çünkü bir çok kez bölümü silip silip yazdım. İçime sinmediğinden.
Hala içime sinmeyen yerleri var ama sizi daha fazla bekletmek istemiyorum.
Umarım beğenirsiniz.
Neyse sizi tutmadan bölüme fışkırtıyorum.
İyi okumalarr
...
"Ne yani bu gün de mi konuşmadılar. Hiçbir iletişim yok mu?"
Şaşkın bir şekilde bu soruyu soran bendim. Hemen karşı bankta oturan Ceren kafasını olumlu yönde salladı. "Hayır yok, yani Baran öyle söyledi" diye de ekledi.
5 gün. Koca 5 gün gelmiş geçmişti. O geceden beri beş gündür hiçbir şekilde ne ondan bir haber almış ne de onu görmüştüm.
O günden beri en azından Kaan ile bir iletişim kurar umuduyla her gün Ceren aracılığıyla Baran'a soruyordum. Ama her seferinde aynı cevabı alıyordum.
Beş gündür okula gelmiyordu. Ama bu hafta itibariyle finaller başlayacaktı. Artık herhalde sınavlar için zahmet edip gelirdi. İki gün önce ki seansa da gelmemişti. Yine.
Garip olan bu kez Behice hanım arayıp haber vermişti. Cesur'un biraz halsiz olduğunu söylemişti. Deli gibi merak ediyordum onu. Hatta öğrendiğim şeyle ona mesaj dahi atmıştım. Ama bir cevap vermemişti.
Ondan haber alamamak beni deli ediyordu.
Elimde ki pet şişeyi açıp dikledim. Aynı zamanda gözlerimi okulun bahçesinde gezdirmekteydim. Gözlerimin gördüğü bedenle içtiğim suyu anlık olarak yutamadım. Geri püskürtecek gibi olduğum suyu son anda ağzımda tutmayı başarmıştım.
Cesur okul kapısının önündeydi. Kapıda ki güvenlik onu gördüğünde hiçbir şekilde öğrenci kartı istemeden onu içeri aldı. Yavaş adımlarıyla bahçeye girdi.
Her zaman ki hallerinden birindeydi işte. Siyah giysilerinin arasına ufak tefek beyazlar ekleyerek renk katmış gibi. Tüm çekiciliğiyle yürürken kulağında ki kulaklığın tuşuna basıp muhtemelen çalan şarkıyı değişmekteydi.
(Arkdşlr betimlemeye üşendim. Aklımda ki kombini böyle bir şeydi. Elinde ki bardağı görmeyiniz.)
Uzun boyunun ona verdiği havalı görüntüsü mü yoksa sadece okul sahibinin torunu olması mı bilmiyorum. Belki de bunların hepsi bir kenara hakkında çıkan dedikodulardan dolayı bahçede ki çoğu göz ondaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narkotik || Yarı Texting (+18)
Ficção Adolescente...Geçmişinin altında ezilen bir adamın hikayesi... CesurYurdkl: Bak bana CesurYurdkl: İyi bak CesurYurdkl: Fırsatın varken her detayımı incele CesurYurdkl: Çünkü bir kez daha bulamazsın CesurYurdkl: 'Yıkılışın portresi'ni bu kadar yakından CesurY...