Dix

13.5K 938 111
                                    


(21  Eylül 2021)

"Hande Hanım 5 dakika doldu. Hastanız hala gelmedi. Sırada ki hastayı alayım mı?"

Şık kıyafetlerinin üzerine beyaz önlüğünü geçirmiş, orta yaşlarında olsa da genç gösteren kadın sorusunun üzerine genç kıza baktı. Küt saçları hafifçe dalgalanırken başını olumlu anlamda salladı.

"Al tatlım."

Tıpkı patronu gibi kafasını sallayan genç kız kapıyı yavaşça kapayarak odadan ayrıldı. Elinde ki dosyadan sırada ki hastanın ismini okudu.

"Kadir Yerli."

Seslenmesinin ardından geniş alanın duvar diplerine yerleştirilmiş deri koltukların birinde oturan yaşlı adam ayaklandı. Adam ona doğru gelirken gülümseyerek eliyle kapıyı gösterdi.

"Buyrun efendim."

Yaşlı adam içeri girdiğinde genç kız masasına yönelip bir takım belge işlerini halletmeye koyulmuştu. Kız işine öyle odaklanmıştı ki muayenehanenin kapısının açılıp içeriye yeni birilerinin girdiğini dahi farketmemişti.

"Ihım ıhım."

Yakından gelen bu yapmacık boğaz temizleme sesiyle kendine gelip kafasını kaldırdı. Danışmanın önünde duran kısa boylu, oldukça kısa ve kıvırcık saçlı, klasik giyime sahip yaşlı bir kadın gördü.

Kadının gözlerinde ki sert bakışları es geçip yine her zaman ki alçakgönüllülüğüyle cevap vermişti. Alışıktı bu duruma. "Buyrun?"

"Hande nerede?"

Bu kadının hasta olmadığını anlaması zor olmamıştı. Gülümsedi. "Muayene odasında efendim.."

Ancak sözlerini tamamlamaya fırsat bulamadı. Hande hanımın nerede olduğunu söylediği gibi kadın oraya doğru adımlamaya başladı. Genç kız çevik hareketlerle yaşlı kadının önüne geçti.

"Hanımefendi! İçeri girmeniz yasak. Şu an Hande Hanım içeride bir hastasıyla seans yapıyor. Ancak seansı bittiğinde onunla görüşebilirsiniz."

Her ne kadar cümleleri uyarıcı olsa dahi sesi az önceki alçaklığını koruyordu. Ayrıca genç kız karşısında ki kadını durdurmaya çabalarken bir çift yabancı göz tarafından izlendiğinin farkında bile değildi.

"Çekil."

Kadın onu savurur gibi önünden atıp giydiği kısa topuk, klasik ayakkabılara rağmen yaşına göre oldukça hızlı bir şekilde muayene odasına girdi.

"Hande Hanım kusura bakmayın. Engellemeye çalıştım" diyerek yaşlı kadının ardından genç kızda odaya dalmıştı. Seansı yarıda bölünen Hande Hanım hızla sandalyesinden atılarak neler olduğunu kavramaya çalıştı.

"Hande."

Yaşlı kadın oldukça ketum bir sesle konuşarak odanın içine doğru bir kaç adım daha attı. Genç kız tekrar engellemeye çalışacakken Hande Hanım'ın eliyle dur işareti yapması onu bu işten vazgeçirdi.

"Rüya, tamam. Sen çıkabilirsin."

İşaretinden sonra nazikçe genç kızı kovup yaşlı kadına döndü.

"Buyrun Behice Hanım, sizi ofisime alayım. Kadir Bey kusura bakmayın. Hemen geliyorum."

Yaşlı kadın direkt olarak muayene odasının içinde bulunan bir diğer kapıya doğru ilerlemeye başladı. Hande hanım peşinden giderken genç kız şaşkınlıkla olduğu yerde kalakalmış durumdaydı. Birkaç saniye içerisinde kendini zorla toparladı. Ve Kadir Bey'e gülümseyerek odadan ayrıldı.

Narkotik || Yarı Texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin