cinquante six

1.8K 197 193
                                    



...

Karanlık.

Gecenin çöktüğü sokakta, daha da karanlığa doğru yürüyordu. Nereye gittiğini, neyi aradığını bile bilmiyordu. Sadece yürüyordu.

Karanlığın uyandırdığı endişe onu ele geçirirken yutkundu. Korkak gözlerle etrafına baktı. Yapayalnızdı. Dar sokakta o ve karanlık baş başaydılar.

Adım sesleri sokakta yankılanırken bir ses duydu.

Bir fısıltı.

"Buradayım."

Bu erkek sesi hiç tanıdık değildi. Korku onun adımlarını durdurmasına sebep oldu. Endişeyle etrafına baktı.

O sıra başka bir adım sesi doldu kulaklarına. Gizlenme gereği hissetti. Dar sokağın bölündüğü başka bir ara sokağa girdi. Duvara dayandı, bedenini gizledi. Hemen ardından duyduğu adım sesleri daha yakından gelmeye başladı.

Karanlığın içinde fısıldayan ses ortaya çıktı. Siyahlara bürünmüş o ses etrafına bakına bakına ilerledi. "Gel" diye fısıldadı ardından.

Rüya duyduğu adım seslerine baktı hemen sonra. Başka birinin daha geldiğini gördü. Gelen kişiyi daha yüzünü görmeden tanımıştı.

Bu oydu. Bu Cesur'du.

'Ama nasıl' dedi Rüya. 'Cesur burada olamaz o, o rehabilitasyon merkezinde, o çıkamaz, o gelemez' diye düşündü. Gözlerini kıstı ve daha dikkatli bakmaya çalıştı.

Oydu işte. Bu oydu. Cesur'du.

Fısıldayan adama doğru yürüdü Cesur. Duvarı kendine siper etmiş Rüya'yı görmeden. Adamın yanına vardı. Konuşmadı. Sadece sesli bir şekilde nefes alıp veriyordu.

Adam ona başını salladı. Aralarında sözsüz bir anlaşma geçti. Hemen ardından Rüya, daha önce şahit olduğu o ana bir kez daha şahit oldu. Cesur cebinden bir miktar para çıkardı. Adamla değiş tokuş yaptılar.

Şeffaf poşeti yumruğunun içine gizledi Cesur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şeffaf poşeti yumruğunun içine gizledi Cesur. O an 'hayır' diye bağırmak istedi Rüya.

'Hayır Cesur, yapma' demek istedi. Ama yapamadı. Aklı almıyordu. Daha birkaç gün önce rehabilitasyona yatmıştı Cesur. Şimdi burada ne işi vardı?

"Dikkatli kullan bu çok kuvvetli bir mal" diye fısıldadı adam. Cesur ise gülümsedi. Hayır içten bir gülümseme değildi. Hatta bu kötü sırıtıştı.

"Bu zehir benim için değil merak etme" dedi ürkünç bir sesle. Adam sorgulamadı. Rüya ise anlamadı.

Küçük poşeti cebine atan Cesur arkasını döndü. Yürümeye başladığı sıra Rüya daha fazla dayanamadı. Malı satan adamın gitmesinden cesaret alarak saklandığı yerden çıktı. Hızlı adımlarla önünde yürüyen Cesur'u yakalamaya çalıştı.

Narkotik || Yarı Texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin