Selamss
Diğer bölüm kafanızı karıştırıp şimdi yeni bölümde daha çok karıştırıcam hahsjkemsms
Şaka şaka
Şimdi kafası karışanlar için şöyle bir hatırlatmayla başlayayım.
En son cesur rüyada kaldı. Uyandılar akşama doğru cesur gitti. Sonra ki gün oldu. Rüya ve diğerleri kafedeyken eş zamanda Cesur bölüm sonunda yazdığım yerde olanları yaşamaktaydı.
Yani rüyanın evine gittiği gece aslında rüyanın onun kokusuyla uyuduğu geceydi. Ardından o parta geçmeden rüya sabah olunca Cesur'a yazmıştı. Kulaklık mevzusu olmuştu. Ve Cesur yarın Hande'nin randevusu var demişti.
He hatırladıysanız şimdi o randevunun saatinde ve muayenehanedeyken başlıyor bölüm.
BU ARADA 200K OLMUŞUZZ
Bu haber beni çok mutlu etti.
Umarım daha nicelerini görürüz.
Sizleri seviyorum. Boll yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar.
...
17:36
Baktığım saatten gözlerimi ayırdım. Neredeyse beş dakikada bir saate bakıyordum. Sesli bir nefes verdim.
Çoktan gelmiş olması gerekmez miydi?
Açılan kapının sesiyle bakışlarımı o yöne doğrulttum. Bu kapı Hande hanımın odasının kapısı olduğundan sakindim. Orta yaşlarda ki kadın hastamız Makbule hanım odadan çıktı. Peşi sıra Hande hanım adımlarıyla onu takip ediyordu.
"Rüya'cığım. Makbule hanımın haftaya gerçekleştireceğimiz randevusunu iptal eder misin? Kendisi il dışında olacak."
Söylediği şeyle hızla başımı salladım. Ve dediğini yapmadan önce Makbule hanıma gülümseyip "iyi günler efendim" dedim. Aynı şekilde bana gülümsedi. "Sana da iyi günler kızım" deyip muayenehaneden ayrıldı.
Kafamı dağıtmak için Hande hanımın istediğini yapmaya başladım. Bir kaç saniye geçti geçmedi ki Hande hanım konuştu.
"Cesur hala neden gelmedi? Dosyasında ki iletişim numarasını aradın mı?"
Söylediklerine olumsuz anlamda başımı salladım. İletişim numarası Behice hanımındı. Ve ben o numarayı arayıp Cesur seansa gelmedi demek istemiyordum.
"Biliyorsunuz. Behice hanımın numarası.."
Hande hanım sesli bir nefes verdi. "Biliyorum Rüya. Ancak bu çok önemli. Cesur'u görmem gerek. Arayalım yinede" demişti. Yutkundum.
"Dün bana geleceğini söylemişti. Geleceğinden eminim."
Hande hanım bana doğru yaklaşıp "Rüya'cım, Behice hanımı arayabilirsin. Sorun yok."
Kaşlarımı çattım. Ve aklıma gelen şeyle öne atıldım. "Behice hanım numarasını değişmişti! Size kartını vermişti. Ama sisteme geçmedik."
Hande hanım bu detayı benimle birlikte hatırlarken hiç beklemeden devam ettim. "Direkt Cesur'u arasam?"
Bir süre duraksadı. Ardından başını olumlu anlamda sallayınca hızla telefonumu çıkardım. Rehbere girip onun adını bulduktan sonra arayarak telefonu kulağıma yerleştirdim.
Çaldı.
Çaldı.
Çaldı.
Ancak açan olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narkotik || Yarı Texting (+18)
Novela Juvenil...Geçmişinin altında ezilen bir adamın hikayesi... CesurYurdkl: Bak bana CesurYurdkl: İyi bak CesurYurdkl: Fırsatın varken her detayımı incele CesurYurdkl: Çünkü bir kez daha bulamazsın CesurYurdkl: 'Yıkılışın portresi'ni bu kadar yakından CesurY...