DaeHee
Rozglądam się po mieszkaniu po raz ostatni.
Nic tutaj nie kojarzy mi się z domem. Ani łóżko. Ani kanapa. Ani opróżniona łazienka. A przynajmniej nie w taki sposób jak mieszkanie TaeHyung'a.
Więc to już czas.
Zostawić to formalne miejsce, w którym nigdy nie czułam się komfortowo, i rzucić się na głęboką wodę tego, co przyniesie przyszłość.
Oficjalnie zamieszkać razem.
Parskam śmiechem. Oczywiście mieszkamy już razem, ale teraz stanie się to oficjalne. Przyjechałam do Austin, do tego umeblowanego mieszkania, tylko po to, by spełnić życzenie ojca, a potem przenieść się dalej. Do następnego klubu. Żyć chwilą, tak jak się nauczyłam.
Zerkam na ostatnie pudło do wyniesienia do samochodu. Nie ma w nim nic ważnego. Żadnych drogich mi pamiątek. Żadnych przedmiotów przypominających jakieś wyjątkowe chwile. Wszystko, co dla mnie ważne, jest już w mieszkaniu TaeHyung'a lub w domu ojca.
Zabawne, że wprowadzałam się tu sześć miesięcy temu zadowolona ze swojego życia. Z ciągłego podróżowania. Z braku stabilizacji. A teraz myślę tylko o tym, by zatrzymać się w Austin na dłużej. Zdobycie kontraktu po to, by spełnić życzenie ojca, pozwoliłoby mi zostać w jedynym miejscu poza domem rodzinnym, w którym czuję się jak u siebie: u TaeHyung'a.
Odczepiam z breloczka klucz, odkładam go na blat kuchenny i ruszam w stronę drzwi.
Przybyłam tu zamknięta na świat, a wychodzę otwarta na przyszłość.
Jeszcze tylko rzucę okiem. Pożegnam się bez żalu z samotnym życiem i ochoczo zatrzasnę drzwi.
Teraz otwieram zupełnie inne drzwi. Drzwi do nowego życia.
Otwieram się na szanse.
Na możliwości.
Na TaeHyung'a.
*
*
*
Pamiętacie 750 obserwacji na instagramie i pojawi się coś nowiutkiego także warto słoneczka zajrzeć i się postarać!
Mój instagram: wanessa_w._
Ale co to dla was przecież jesteście najlepsi!
Dziękuję. Zostaw po sobie ślad.
Głos + komentarz = zadowolona, pełna energii pisarka!
Pozdrawiam was, Wanessa
PS
Zapraszam do "Danger Man"!!!
CZYTASZ
The Catch II Kim TaeHyung II (+18) (The Player #2)
FanfikceDalszy ciąg emocjonującej historii TaeHyung'a Kim'a, gwiazdy baseballu, i DaeHee Kim- zadziornej, odważnej i wyjątkowo ślicznej fizjoterapeutki. DaeHee dzięki swoim umiejętnościom doprowadziła TaeHyung'a do formy po poważnej i bardzo bolesnej kontuz...