14

392 32 16
                                    

denizlervederinler bir ileti paylaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

denizlervederinler bir ileti paylaştı.

Would you die for me?
-yes.

Will you... Would you live for me?
-yes...

Joker ve Harley Queen'in bana dokunan, çok bilinen bir alıntısıydı. Ve şimdi daha anlamlıydı benim için.

denizlervederinler: Hani onun bir fotoğrafını çekmiştin ya

denizlervederinler: Sonra bana sen misin demiştin

denizlervederinler: O gün hesabımın karşına çıkması inanılmaz bir tesadüf değil mi?..

yaralarvebantsızlar: evet. neden sordun?

denizlervederinler: Yani ben o değilim dedim. ama hep onu konuştuk. o mavi saçlı kızı konuştuk. benim de saçlarım mavi.

denizlervederinler: Sonra, bu uygulamada mavi saçları olan başka birkaç kişiyle daha karşılaşmıştım. ama sen onlarla değil benimle karşılaştın. bana yazdın...

denizlervederinler: Bunların olması tuhaf değil mi sence de?

yaralarvebantsızlar: öyle, ama ne demek istediğini anlayamıyorum.

denizlervederinler: Bir soru daha..

denizlervederinler: Benim o olmamı ister miydin? Ben o olsaydım beni sever miydin?

denizlervederinler: Onu fiziksel özellikleriyle biliyorsun. Beni az çok kişiliğimle. Ben o olsaydım beni sever miydin?

yaralarvebantsızlar: vera..

yaralarvebantsızlar: neden soruyorsun bunları?

denizlervederinler: Çünkü seni seviyorum.

denizlervederinler: Sana aşık oldum Batın.

yaralarvebantsızlar: hayır, hayır yapma bunu

denizlervederinler: Profiline ilk girdiğim an sana aşık oldum.

yaralarvebantsızlar: vera.. yapma. seni kaybetmek istemiyorum.

yaralarvebantsızlar: onu sevdiğimi biliyorsun

denizlervederinler: Biliyorum :')

denizlervederinler: Batın... Ben seninle o kafede göz göze geldiğimde ikinci kez aşık oldum sana.

yaralarvebantsızlar: ne?

denizlervederinler: Ben oyum.

denizlervederinler: Sahilde gördüğün o mavi saçlı kız benim.

yaralarvebantsızlar: şaka

yaralarvebantsızlar: şaka yapıyorsun değil mi?

denizlervederinler: hayır.. doğruyu söylüyorum ve şu an heyecandan öleceğim.

yaralarvebantsızlar: vera bak doğru değilse duygularımla oynama

denizlervederinler: (:

denizlervederinler: Doğru Batın. Doğru. Ben oydum. Bana yazdığında ben şok oldum, afalladım, böylesi tesadüf değildi çünkü. Tesadüf az kalır. Mucizeydi.

denizlervederinler: Ben korktum. Bu durumun içinde olmak korkuttu beni.

yaralarvebantsızlar: özür dilerim ama ben inanamıyorum..

yaralarvebantsızlar: elim ayağım titriyor. ben onu gördüğümde, oradan gittiğimde ne yapacağımı bilemedim. buraya girdim. kafamı dağıtmak istedim ve gezinirken seni gördüm.

yaralarvebantsızlar: saçlarınız.. rengi, kesimi hepsi aynıydı ama sorarken bile biliyordum o olmadığını.

yaralarvebantsızlar: çünkü o kız çok güzel, çok zengin duruyor ve zengin biri neden buraya gelsin ki? instagram'da olsa anlarım ama burada vakit harcamaz öyleleri

denizlervederinler: İnanmıyorsun bana.. ") Hem emin ol burası zengin fakir ayırt etmiyor.

Görüldü.

denizlervederinler: Sahile gel Batın. Heyecandan karşında ölebilirim ama gel..

Görüldü.

1 sn önce aktifti.

1 dk önce aktifti.

3 dk önce aktifti.

Çevrimiçi.

yaralarvebantsızlar: geliyorum

Bir Kansere Ölmem | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin