3.Příjezd

733 52 2
                                    

„Wow" vydechla jsem s nadšením. „je to tu nádherné!". Začali jsme s Leou pištět.

Najednou k nám došel Ati. „Ahoj slečny, vítám vás v naše campu. Jak se jmenujete?" zeptal se usmívající.

„Já jsem Adel a tohle je Lea" ujmula jsem se slova.

„Tak si odložte věci támhle pod střechu a dojděte za táborovým vedoucím, kterého najdete v té chatce" ukázal na největší chatku. Obě jsme přikývli, rozloučily se s rodiči a vydali se podle pokynů za táborovým vedoucím. Zaklepali jsme na dveře.

„Jen pojďte dál, neostýchejte se!" zavolal na nás silný mužský hlas.

„Dobrý den" začala jsem "my máme jít za vámi".

„Posaďte se slečny" ukázal na volná místa „potřebuji vědět vaše údaje a vyplnit váš formulář, ale neděste se.".

Začla jsem jako první.

„Vaše jméno?"

„Adéla Vyskočilová"

„Datum narození?"

Dotazník jsem vyplnila rychle, počkala na Leu a už jsme se stěhovali do našich chatek.

„Prosíme, všechny táborníky, aby se dostavili k hlavní chatce. Proběhne rozzaření do týmů k youtuberům" ozvalo se přes celý tábor. Všechny děti vyběhli ze svých chatek a nadšeně se tlačili před hlavní chatkou, kde vyšel muž, kterému jsme diktovali informace, spolu s youtubery. „Vidrail!" zakřičela jsem na Leu. Všichni jsme začali vřískat a tleskat na počest.

„Takže, chci vás všechny přivítat na Videocampu." spustil již známý hlas. Přes celé tábořiště se ozve hlasitá přivítání jednotlivých fanoušků.

„Zeptám se, jak se vám líbí ubytování?" Dav se opět dává do pozitivního křiku. „Abych vás seznámil s pravidly, rozpis akcí vám dáme na tyto dveře" ukazuje „další rozpisy najdete na strategických bodech, jako je například počítačová učebna. Ale především budou váš program vědět vaši vedoucí, kam se teď rozdělíme. Předem upozorňuji, že je to jedno, koho budete mít za vedoucího, neboť budete mít dostatek času pokecat se všemi youtubery. A tak tu nechci vidět žádné naštvané výrazy, že chcete tohoto vlogera nebo dokonce slzivá očka zdejších slečen." podíval se do davu. „Nyní však již přejdeme k rozdělování" napjatě poslouchám. Musíme dostat Vidraila. Prostě musíme!

„Vzhledem k tomu, že na tom koho máte zas tak moc nezáleží jsme vás rozdělili podle chatek. Ovšem k chatkám jste přiřazeni podle kamarádů v dotázníku, či youtuberů." odmlčel se „abych už to nenatahoval, chatky číslo 1 až 6 jsou přiděleny Sellasiemu, chatky od 7 do 12 má pod správou Smusa, táborníci s chatkou 13 až 18 budou mít Goga, chatky s číslem 19 do čísla 24 patří Atimu, dále chatky 25 až 30 padají pod správu Artixovi a konečně chatky od čísla 31 patří Vidraliovi.". Zapištěli jsme s Leou. Máme chatku 36. Vidrail je náš!

Léto za všechny youtube money [ dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat